Jeg hade også en slut dato men jeg blev jo nød til at tage den af efter 400 stk. mail på 48 timer, og så printer job centeret dem jo også ud øv øv
Og jeg hade ikke mit tlf nr eller adresse på så man kan ikke være sikker, for det tager jo desværre ikke mange sek. at skrive ballonbutikken på Google og så har de jo alt info der.
Ja det er ellers sjældent man hører folk brokke sig over at få for mange ansøgninger - men som flere nævner, så er der flere løsninger på det problem. Send mig evt. en pm hvis du vil høre lidt mere om hvordan jeg kan hjælpe dig med at få de rette folk uden mere besvær end du gider. Der er mange måder at gribe det an på, alt efter hvad der er vigtigst for dig. (jeg har efterhånden lidt erfaring i at bruge Jobnet )
Mht. til annoncer på Jobnet så er det sådan at flere af det store portaler såsom Jobindex og OFiR henter annoncer på Jobnet. Så selvom du tager den af der, så er den så stadig på de andre portaler. Og som det er i dag, har du ikke mulighed for at vælge det fra.
Jeg har besluttet mig for kun at bruge freelancer frem over, jeg gider ikke det bøvl med ansatte mere, og i sidste ende er det også billiger for mig, Jeg er dog nok nød til at ansætte et par folk til næste år, da jeg regner med at åbne en afd. i Sverige men der bor så mange Dansker i syd Sverige så der kan jeg nok også finde et par danske ffff som vil være fri for at køre over broen eller tage færgen.