Jeg vil lige høre om der er andre der har haft en kedelig oplevelse med jobnet.dk ?
Jeg satte en annonce på om at jeg søgte en oversætter til at oversætte mail for mig en til to timer om ugen, og jeg fik over 400 ansøgninger på de første to døgn, så jeg skyndte mig ind og tage min annonce af igen, men selv i dag 4 uger efter kommer det ansøgninger fra folk som er blevet sendt vider af deres lokale job center og nogle har mødt op på min private ard. Sent om aften og i weekender, jeg har nu ringet og snakket med jobnet.dk flere gange og de siger at de ikke kan gøre noget for deres job center har måske printet min annonce ud og hængt den op og der kan den jo hænge længe.
Og nu står jeg og skal bruge flere folk igen. En Freelance sælger, en julemand og en eller to bamse føre men hvis det bliver lige som sidst så har jeg ikke lyst til at søge på den måde, så hvis i har en god ide som jeg kan bruge så ville jeg blive glad.
Start lige med at få styr på fonten på dine indlæg .. det er belastende for øjnene at læse så meget tekst med fed skrift :)
Lav dit job-opslag til en begrænset periode, skriv noget i retning med at ansøgninger modtaget efter en bestemt dato bliver smidt ud uden at blive læst, Og for at undgå det med at folk møder op på din adresse, betal dig fra en adresse service hvor dukan køre ud en gang om ugen og hente din post. Hvis nogen er flabede nok til at møde op uden aftale får de jo så pænt besked på at der ikke er nogen de kan tale med men at de er velkommen til at sende et brev.
Hvis du ikke har noget imod at skulle til Kbh efter dine breve, så kan jeg anbefale at smide en mail til mjs@cityselfstorage.com, han har hooket mig op på adresseservice og en billig lager-service, og servicen er i top, jeg er yderst tilfreds :)
MMh .. ja... altså for at få dagpenge skal man sende 2 ansøgninger om ugen. Dvs at alle ledige sender ansøgninger i vildskab for at få deres krav dækket.
Så det kommer ik bag på mig.. hehe..
Men nu kommer jeg lige med et vildt spørgsmål... har du ringet til dem og forhørt dig om hvorfor du bliver ved med at få ansøgninger? :)
Jeg skal nok få styr på min tekst en anden gang, og ellers prøv at tage dine sol briller af
Jeg har en firma ard, og en post boks, men det er jo ikke svært at finde min private ard. det er jo bare at gå på www.virk.dk eller andet og jeg mener også at firmaer der ikke skriver deres CVR nr. og ard på deres hjemmeside er ikke særlig prof. og ikke steder jeg ville handle og bruge tid , og de ting som du skriver at jeg skal skrive i min annonce (ansøgninger modtaget efter en bestemt dato bliver smidt ud uden at blive læst) det bliver slet ikke godkendt af jobnet.dk det må man ikke skrive, jeg skrev at jeg søgte en m/k og ikke en gang det må man skrive, så jeg tror at fra nu af søger jeg kun folk der kan skrive mig en regning.
det bliver slet ikke godkendt af jobnet.dk det må man ikke skrive,
Det er det offentlige ... hvad kan man forvente. Anyway, du må gerne skrive en deadline, det har jeg selv set derinde. Men ja, det kunne godt lyde som om man bare skulle droppe samarbejdet med dem.
Ja jeg har ringet til dem og de siger at deres job center i hele landet måske har printet den ud og hengt den op lige som et hus der er til salg og så kan ledige komme og tage en opstilling, de siger at det gør de meget og de kan ikke ringe rundt til alle deres afd. og sige at de skal tages ned for så kunne de ikke lave andet så jeg kan kun sige brug ikke jobnet.dk jeg fandt også min net annonce i flere aviser flere uger efter og det er også jobnet der giver det til avisen uden at spørge mig først om det, og det er selv om at jeg satte kryds ved KUN net visning på deres hjemmeside.
Tjah man kan da ikke brokke sig over de ik gør noget for jer der søger arbejde :D .. Selvfølgelig er det lidt skidt at når man kun søger et "let" arbejde for så at blive bombarderet.. det er ik så fedt hehe..
Men hele det system er sgu lidt .. bob bob.. Jeg er selv nyuddannet og er på dagpenge.. og for at være kvalificeret til det skal jeg søge 2 jobs om ugen..dvs at jeg skal søge direkte tåbelige stillinger for at få noget jeg har betalt for.
Det er ikke holdbart og det resulterer i at folk søger ALT muligt halløj uden at være interesseret i jobbet.
Jeg bruger Julemænd til nogle af mine kunder som bruger os til hele deres event, og lige nu har jeg 3 julemænd men de er booket helt op i julen, jeg kunne godt bruge 2 eller 3 til, jeg har jo også de der store maskotter figure som bliver lejet ud med banse føre og dem er der mange af mine kunder som bruger.