Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket affiliatebureau har de bedste cuts?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk lige at spørg dig selv om:

Får man pengene udbetalt til tiden? 
Hvad er "til tiden"? Nogle har løbende + 45 dage, andre løb + 60 dage - og enkelte udbetaler før de 45 dage på nogle kampagner. 
Er bureauet til at komme i kontakt med hvis der er problemer?

og ikke mindst:
Eksisterer virksomheden om 2 måneder når de skal betale dig de penge de skylder dig?

Jeg siger ikke noget som helst ondt om Etailmedia, MikkelsenMedia og hvem der ellers er kendt for at konkurrere på prisen - jeg er selv oprettet hos jer alle, og bruger jer nøjagtig lige så flittigt jeg kan komme til :) - men et lidt for højt split kunne jo godt give for få indtægter i forhold til hvor mange udgifter man har.. 

Alt jeg prøver at sige er, at der altså er andre konkurrenceparametre end lige pris. Ofte kan det også betale sig at samle meget indtjening hos et enkelt eller to bureauer afhængigt af hvor stor din omsætning er - for jo flere penge du lægger hos et bureau, jamen jo bedre behandling giver de dig altså ofte også Smile

God sommer! 

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 11:10

Vi udbetaler altid til tiden, præcis 28 dage efter endt måned.

Og Etailmedia er ejet af MinReklame.dk som igen er ejet af søndagsavisen så tror ikke folk behøver være bange for vi lukker ned om to måneder.

Der er masser af andre konkurrenceparametre end bare pris og jeg mener godt at vi kan være med på langt de fleste:) '

En høj split giver giver selvfølgelig en lavere DG, men behøver ikke give lavere DB da vores omsætning ´fohåbentligt bliver tilsvarende højere.

Etailmedia.dk er kun ca. halvandet år gammel, men vi har eksisteret under MinReklame.dk i mange år.

Hvis du kommer over og ligger bare lidt penge hos os, så lover jeg en super behanlingBig Smile

Mvh Nis

Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 12:33

Sebastian Engelbrecht:

Mig bekendt giver www.adservice.dk det bedste cut i branchen. Til gengæld har Euroads det bedste udvalg

Det kommer så efter min mening an på, om man synes man kan stå inde for at afsende meningsløse surveys, der lokker med præmier om hvilke man nærmest kun kan antage meget sjældent ender i hænderne på andre end grafikeren, som jo havde den playstation i billedudgave da han lavede banneret. (bare en antagelse - ikke en beskyldning).

Markedet er sløjt imo.
Mikkelsen og Euroads pisker løs med kampagner til surfere uden hjerne. Kampagner der rider på store brands - uden tilladelse, med stort set eneste formål at høste regs. De nævnte har imo en smule seriøst på hylderne - uden den store variation over andet end magasiner, filmklubber, mobiltelefoner og rejser. Adfair ligger et sted i nærheden på spektret, mens jeg ser Partner-Ads som den mest seriøse, i kraft af de seriøse annoncører, om end desværre også der hvor jeg ser priserne blive lavere og lavere. Det kræver også en mere seriøs tilgang til affiliatearbejdet, hvis der skal tjenes via Partner-Ads. En seriøs annoncør skal præsenteres i seriøse rammer, og oftest overfor seriøse surfere - som til tider også er kræsne.

Med rimeligt kendskab til det amerikanske marked er manglen herhjemme, at der ikke pr. automatik følger en affiliate-mulighed med når folk sælger over nettet. Seneste eksempel er Miinto.dk som et eller andet sted i teorien er et ret godt koncept, men i mine øjne burde være serveret foran næsen på alle landets seriøse affiliates. Jeg ved endnu ikke om konceptet holder i praksis, men var jeg blevet forklaret det tre måneder før lanceringen, så havde jeg stået klar da startskuddet lød.

Demib har nogenlunde samme vinkel på sagen i denne gamle tråd - og tænk så ledte jeg forgæves efter en affiliate mulighed da han lancerede Seo 2.0 (jeg overlevede, og det kan være muligheden forefindes.. but still)

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 13:14

Hr. Økonomisk Uafhængig:

...mens jeg ser Partner-Ads som den mest seriøse, i kraft af de seriøse annoncører, om end desværre også der hvor jeg ser priserne blive lavere og lavere. Det kræver også en mere seriøs tilgang til affiliatearbejdet, hvis der skal tjenes via Partner-Ads. En seriøs annoncør skal præsenteres i seriøse rammer, og oftest overfor seriøse surfere - som til tider også er kræsne.

Hej

Vi er gået fra at vise satser inkl. moms til at vise satser ex.moms som andre affiliate netværk. Det gør selvfølgelig at satserne pludselige virker mindre end før ;-)

Jeg er enig i din betragtning omkring den seriøse tilgang til affiliatearbejdet. Derfor fokuserer vi primært på relevans. Erfaringerne viser at hvis du primært fokuserer på de mest relevante reklamer, så får du også den bedste affiliate indtjening. Ofte vil affiliateprogrammer som giver en salgsprovision give en større indtjening pr. klik end mange andre der betaler pr. klik.

Vi arbejder løbende på at få annoncørne til at tilbyde højere satser. Derudover så indbetaler alle annoncører forud hvilket giver tryghed for partneren.

Mvh. Ken

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:07

Egentligt mærkeligt at der ikke er flere annoncenetværk der selv er på banen i en tråd som denne Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)