Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad sker der med facebook annoncerne ? hjælp...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Min kæreste har hjemmeside www.smartetrusser.dk som hun har kørt annoncer på facebook i de sidste 5 mdr.. Men klik pris på ca. 0.08 $ til 0.15 $, og har haft ca. 200 besøgende der fra. Men fra 1. juli 2009 synes jeg at priserne er steget, jeg har prøvet at sætte klik prisen op til 0.18-0.20$ men giver kun 20-40 besøgende..

Der er nogle der har oplevet ligende ?

Har du styr på hvordan man får en bedre klik rate med facebook annoncer, såbedes i også kontakte nedenstående .

evt.msn tommy@stenderup-krogager.dk eller på email mn@smartetrusser.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 23:23

Et ord: ferie

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 02:00

jeg har selv haft ligende erfaringer med facebook og bruger derfor nu kun google adwords

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 02:47

Facebook's annoncesystem er desværre stadig ikke så gennemsigtigt og stabilt som f.eks. Google AdWords. Jeg tror de fleste af os der bruger Facebook ads har prøvet noget lignende det du beskriver. Pludselige ændringer i priserne virker ikke altid helt forståelige, men skyldes nok som oftest nye annoncører i ens marked. På den ene eller den anden måde forsøger Facebook jo som alle andre annoncebærende medier, at tjene mest på den trafik de nu engang har - og hvis markedet kan bære højere klikpriser i et segment, så er det naturligvis fornuftigt nok af dem at hæve priserne.

Alt i alt synes jeg nu stadig - på trods af mangler, ugennemsigtighed og fejl, at priserne på Facebook er ret attraktive. Og man kan nå ud til en fandens masse folk i en fart.

Jeg vil anbefale at du holder ved, evt. laver nogle nye og flere annoncer, forsøger med andre segmenteringer osv. Jeg er overbevist om, at Facebook nok skal få udviklet deres annoncesystem, så det bliver bedre.

Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 13:16

Tak for svarerne.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)