Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan Tjener Just Eat osv. deres Penge

Side 10 ud af 11 (101 indlæg)
Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

[Slettet af moderator]. Jeg har flere gange kontaktet dem vedrørende deres såkaldte afdelinger som ikke kan levere som aftalte. De henviser til de enkelte afdelinger. Vi har tre i området. Tænk sig ingen af dem kan finde adressen, uheldigt er der kun max 8 kilometer til hver resturant. Er villigt til at betale 40,00 for at få leveret men at vente 1-2 timer fra leveringstidspunktet og modtage kold mad. ikke en skid. Da man kontakter Just-Eat er de ligeglad og siger kontakte dem som har leveret. Det kan jeg godt se jeg levere kold mad, kan ikke få det byttet, kan ikke klage, må sidde og koge men der sker ikke noget ved det.

Just_eat er ligeglad så længe de får deres penge fra de enkelte afdelinger. Smart forretningssans fra dem

direktøren skal have en bonus

mvh

David

rudsvedby

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

David hvis du ikke har større problemer, så har du det meget godt ;-)

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 22:10

Casper, IOOS Internet:

David hvis du ikke har større problemer, så har du det meget godt ;-)

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Uhh Hvis IT nørderne ikke får deres pizza og cola så er der trouble in paradise og så stiger raten af nørd batler på Amino tilmed. Det skulle være videnskabelig bevist og skulle ikke have noget med en konspirationsteorier at gøre - tror jeg nok :-D

Av kunne bare ikke lade være...

Hej fra Søren

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 22:18

dehcap:

Just eat er en luder forretning som nøjes med at få deres månedlig betaling som er tilknyttet deres kæde. Jeg har flere gange kontaktet dem vedrørende deres såkaldte afdelinger som ikke kan levere som aftalte. De henviser til de enkelte afdelinger. Vi har tre i området. Tænk sig ingen af dem kan finde adressen, uheldigt er der kun max 8 kilometer til hver resturant. Er villigt til at betale 40,00 for at få leveret men at vente 1-2 timer fra leveringstidspunktet og modtage kold mad. ikke en skid. Da man kontakter Just-Eat er de ligeglad og siger kontakte dem som har leveret. Det kan jeg godt se jeg levere kold mad, kan ikke få det byttet, kan ikke klage, må sidde og koge men der sker ikke noget ved det.

Just_eat er ligeglad så længe de får deres penge fra de enkelte afdelinger. Smart forretningssans fra dem

mvh

David

rudsvedby

Hej David

Du er godt klar over at just eat formidler ordren til restauranten det er ikke dem der har ansvaret for at din pizza kom for sent og den var kold.

Bare fordi restuaranten bruger Justeat fratager det dem ikke ansvaret for god service og kvalitet.
Så måske skulle du have ringet restauranten op (kan findes på nettet eller din kvittering)
Så kunne du påpege fejlen, var de ligeglade kunne du give dem en dårlig vurdering og kommet videre med den viden at xxxx er et dårligt pizzeria.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 08:03

Kaffe & Co:
Uhh Hvis IT nørderne ikke får deres pizza og cola så er der trouble in paradise og så stiger raten af nørd batler på Amino tilmed. Det skulle være videnskabelig bevist og skulle ikke have noget med en konspirationsteorier at gøre - tror jeg nok :-D

Av kunne bare ikke lade være...

Søren nu plejer vi IT-nørder at være præget af en vis intelligens, og det er der ikke meget ved ovennævnte indlæg der tyder på at afsenderen har.

Det er tydeligvis ikke studenterhuen der trykker hvis man ikke selv kan regne ud at det ikke er just-eat man skal henvende sig til når man får kold mad fra sin lokale pizzapusher.

Måske han er kaffenørd ??? Devil

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 08:59

dehcap:
Just eat er en luder forretning som nøjes med at få deres månedlig betaling som er tilknyttet deres kæde. Jeg har flere gange kontaktet dem vedrørende deres såkaldte afdelinger som ikke kan levere som aftalte. De henviser til de enkelte afdelinger. Vi har tre i området. Tænk sig ingen af dem kan finde adressen, uheldigt er der kun max 8 kilometer til hver resturant. Er villigt til at betale 40,00 for at få leveret men at vente 1-2 timer fra leveringstidspunktet og modtage kold mad. ikke en skid. Da man kontakter Just-Eat er de ligeglad og siger kontakte dem som har leveret. Det kan jeg godt se jeg levere kold mad, kan ikke få det byttet, kan ikke klage, må sidde og koge men der sker ikke noget ved det.

Der er sindssygt mange dårlige pizzeriaer, og åbenbart også i dit nabolag. Det irriterer også mig grænseløst, når jeg betaler 31 kroner for en sodavand, som så viser sig at være fra Tyskland. Hver gang det sker sender jeg prompte et tip til SKAT om, at geschäften har gang i en ordentlig omgang afgiftsundragelse.

Link til indeksering:

Xbox 360 Slim anmeldelse

Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 164
Fra  Ledz Media Skrevet kl. 09:14

Hej Thomas

Restaurenterne ved Justeat betaler et månedligt gebyr for at få lov til at sælge fra deres site.
Kan ikke huske hvor mange penge det drejede sig om, men det var ikke småt.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 164
Fra  Ledz Media Skrevet kl. 09:17

Hej Fashion

Jo mit "lokale" pizzaria bruger fax til bestilling.
Og de betaler et månedligt gebyr hver måned for at være medlem, men de opfordre mig meget til at bestille uden om Just eat da de først får pengene en måned frem.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:04

PLEASE!......

Det er en gammel tråd fra sidste sommer som er poppet op igen. Jeg er sikker på at Thomas, Fashion mv. har fået deres svar..... Ellers er der næsten garanti for at pizzaen er blevet kold i mellemtiden....

/Henrik

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 4
Fra  KN Pizza og Kebab 2 Skrevet kl. 10:25

Hvad er folks holdninger til Just-Eat som kunder? Vi kører ikke selv pga. omkostningerne og vi som forretning ikke vil kobles med branded Just-Eat. Jeg har en formodning om at flere pizzeriaer der laver produkter af lav-kvalitet anvender deres service til at skaffe kunder. Det er ikke dette budskab vi prøver at formidle.

Side 10 ud af 11 (101 indlæg)