HELT ENIG |
Lagde engang mærke til, at priserne på just-eat, var et par kr. dyrere end pizzariaets egne priser..
Er det ikke bare der forskellen ligger?? Dvs. just-eat tjener på diff men pizzariaet tjener stadig det samme...??
Debat
HELT ENIG |
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
|
Lagde engang mærke til, at priserne på just-eat, var et par kr. dyrere end pizzariaets egne priser.. Er det ikke bare der forskellen ligger?? Dvs. just-eat tjener på diff men pizzariaet tjener stadig det samme...?? |
Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk
Det er jo som man ser på det - der er mange pizzariaer der kører med de sammr priser også. Hvis det generelt var sådan fandt forbrugerne nok hurtigt ud af kun at handle med et pizzaria gennem justeat een gang - eller ikke i det hele taget da pizzariaets adresse er oplyst derinde og kan slås op på krak. /Jørgen Olsen |
Siden hvornår har Just-Eat presset nogen til at bruge deres service? Sjovt nok vælger alle at melde sig til, fordi de er tvunget til det ellers mister de mange kunder. Ergo køber man sig til ordre via Just-Eat og det er hele konceptet!!! Om der er sådanne klausuler aner jeg ik noget om, men det ændre ik ved fakta. Og er de der jamen så kan jeg kun sige "welcome to the real world" for de findes indenfor de fleste brancher!!! |
|
Sådanne klausuler er endda blevet standard for de fleste direktører og højt placerede folk i mange virksomheder... |
Tvivler på der er noget ulovligt i det, men kender ik reglerne på området... Altså hvis det var så nemt, at lave det Just-Eat gør, hvorfor er der så ik 5 andre konkurrenter? |
Og hva er det så Just-Eat gør forkert? De foreligger alle info og alligevel signere alle pizzariaerne og restaurenterne!!! Der er, som du skriver det, ingen skjulte ting i kontrakten, og når et pizzaria/restaurent har accepteret vilkåerne, så er det sku deres fejl og ik Just-Eats. Og ville du ik selv låse så mange kunder som muligt, hvis du kunne? For ellers er der ik meget forretningssans over det du laver... Og med dine udtalelser i denne debat, kan jeg kun forudse, at du meget snart i andre sammenhænge vil modsige dig selv på det groveste!!! |
Nu kommer det selvfølgelig os lidt an på branche, men tvivler på den udtalelse der holder vand i det lange løb... |
Helt enig og misundelse er bare en grim ting... Ellers kig på argumenterne mod Just-Eat, der er jo intet hold i dem! |
Jeg modsiger ik mig selv, ellers må du gerne sige hvor... Og ja du kan med dine citater kun ende med at modsige dig selv. For ifølge dig driver firmaer som Mærsk, Novo Nordisk, Lundbeck, Vestas, Torm, Norden, Danske Bank mm ik en anstændig forretning... |