Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hårde drenge!

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

tror ikke på de vil lytte

Tilmeldt 1. Jul 09
Skrevet kl. 15:00

har virkelig lyst til at flytte hjemmenfra, jeg må fandeme ingenting!

Tilmeldt 1. Jul 09
Skrevet kl. 15:02

er der nogle af jer som måske kan designe GRATIS for mig hvis jeg bruger jeres reg og konto nummer? så i får penge på den måde jeg ikke må, og jeg får et design

Tilmeldt 21. Jan 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 15:20

Det har du efterhånden fået svar på MANGE gange, og alle gange er det NEJ!.

Du får ikke noget ud af at spørge igen.

Derudover hvis du ikke selv tror på at dine forældre vil give dig lov, så er det da spild af tid at tigge og bede her, både for dig og alle andre. Du kommer ikke vidre uden dine forældre, så overbevis dem først. Når de er med på iden, så gå med aviser, slå græs, vaske biler O.S.V. indtil du har sparet nogle penge sammen(min. 3-5000 Kr.).

Så kan du finde en som du kan BETALE for at lave en side for dig, intet er gratis i denne verden, så tag en tudekiks og lav nogle penge.

God weekend.

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 15:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

john138:

har virkelig lyst til at flytte hjemmenfra, jeg må fandeme ingenting!

Kære John,

Nu har jeg læst dine indlæg om alt lige fra at du ønsker at folk skal arbejde gratis for dig, til at du nu snakker om at flytte hjemmefra.
Dette er et forum for iværksættere. Man kan sagtens være iværksætter som 6 årig (var jeg selv i en mindre grad, da jeg solgte ud af legetøjet ude på parkeringspladsen), men du er 13 år - dvs. mere moden. Dette er et debatforum - ikke en chat. Der er forskel. Forskellen ligger I at vi hver især tænker os om, inden vi sender en enkeltlinies sætning afsted ud til de mange brugere, der er her på Amino. En enkelt linie bidrager sjældent med noget viden, som nogen kan bruge.

Der er amino-folk, der har givet dig den viden du skal bruge om kontonumre, og om de kan misbruges eller ej. Derudover har de påpeget, at du ikke er juridisk gammel nok til at indgå en aftale. Nu er det op til dig at få det solgt ind til dine forældre. at de skal stå på kontrakten med det firma, du vil køre samarbejde med. Og hvis du ikke får det, så er det ærgeligt. Så må du ud og løbe med aviser (jeg har været der), eller noget andet. At starte virksomhed, er en større sag (som du også er blevet forklaret i "gratis"-debatten).
Du skal i alle tilfælde have dine forældre med ind over, da du først er myndig, når du fylder 18 år. Myndig betyder, at du kan indgå aftaler, og det er helt grundlæggende i forhold til at køre sin egen virksomhed.

Jeg vil gerne lige pointere, at starter du ikke med at lytte til hvad folk siger til dig, så vil du - uanset om det her på Amino eller i det virkelige liv - ikke blive taget seriøst - og det er en skidt situation at komme i.

Spørger du pænt, lytter, og svarer med udgangspunkt i det folk har svaret dig, og ikke inddrager alt muligt andet i diskussionen ("flytte hjemmefra"..), så kan du sagtens få hjælp. Det kræver blot at du følger spillets regler her i livet. Man giver noget, og man får MÅSKE noget igen, på et senere tidspunkt. Du spurgte til kontonumre, og om de kunne misbruges. Det er besvaret. Jeg forestiller mig at det næste er at vi skal over i at hjælpe dig med at ringe til dine forældre, og spørge dem om du ikke "pleease" må oprette dig som bruger på et sponsor-netværk.

Dit spørgsmål er besvaret. Du skal være velkommen til at stille et nyt, i forhold til emnet 'iværksætteri'.

Med venlig hilsen

Christian

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Tilmeldt 1. Jul 09
Skrevet kl. 15:27

super indlæg

det kunne faktisk være fedt hvis du på en måde kunne overbevise mine forældre, men det vil være mistænkeligt :D

ved ikke om dette er den rigtigt kategori, men vil nogle af jer "designe" "programmere" for mig hvis jeg enten skaffer jer penge fra partner ADS eller skaffer besøg til jeres sider?

please giv go feedback på dette også, ved i hader mig, men sådan er det...

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 15:55

Du spurgte om det samme for 25 minutter siden, og fik NEJ NEJ NEJ endnu en gang. Så lyt til alle de svar, du har fået og lær af dem. Og kom tilbage, når du har et relevant, nyt spørgsmål. Lige nu gentager du dig selv i et utal af tråde.

Bare for en god ordens skyld: Du har fået seriøse, gode svar (så det har ikke noget med din alder at gøre), så din gentagen af de samme ting, minder mig mest om en 3-årig, der står og stamper i gulvet ved slikhylderne i supermarkedet lørdag formiddag.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 15:58

Christian Anders Jørgensen:

Jeg forestiller mig at det næste er at vi skal over i at hjælpe dig med at ringe til dine forældre, og spørge dem om du ikke "pleease" må oprette dig som bruger på et sponsor-netværk.

@Christian: Nu har du muligheden - spørgsmålet kom, ganske som forventetWink

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Odense
Tilmeldt 30. Jan 09
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 15:59

john138:

please giv go feedback på dette også, ved i hader mig, men sådan er det...

John for helvede, læs nu de svar som alle de kvalificerede mennesker kommer med til dig. Læs dem igen og find svarene på dine spørgsmål.

Tvivler på folk hader dig. Folk er højest sandsynligt træt af din måde at agere på herinde. Læs ALT igennem en gang til, så kan du måske komme videre og stoppe med at oprette flere tråde, om det samme gøgl.

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 16:32

Kirsten E:

Christian Anders Jørgensen:

Jeg forestiller mig at det næste er at vi skal over i at hjælpe dig med at ringe til dine forældre, og spørge dem om du ikke "pleease" må oprette dig som bruger på et sponsor-netværk.

@Christian: Nu har du muligheden - spørgsmålet kom, ganske som forventetWink

Hehehe... ;-)

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)