Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS

Side 9 ud af 11 (107 indlæg)
Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 17:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin, har du evt en hjemmeside som du selv har designet, jeg vil faktisk gerne betale dig...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:14 | Låst

gweb:

Fashion-Seller:

Henrik :

Tid er ligesåmeget værd som et produkt, det ved man når det er sin tid man sælger.

Og vi snakker ikke kun 15 min.

Vi snakker design (3-6 timer) samt udvikling (3-12 timer), så vi snakker en udgift på 4000-6000kr.

Vil du sende John briller for 6000,- gratis?
Nej, det tænkte jeg nok, så lad værd med at sige at folk er griske - folk tænker på deres virksomhed og tid, hvilket er ganske forståeligt.

Hvis du læser det han søger, hvilket jo absolut ik er en webshop eller andet, så drejer det sig om 1 side, hvor der kan lægge nogle billeder ind af nogle produkter, som han gerne vil sælge. Så drop nu alt med dyre special og custom made  webshops osv.

Og hvorfor skal jeg totalt jordes, fordi jeg siger at en 13 har begrænset midler og at det godt kunne være nogle ville hjælpe ham igang. Jeg har aldrig nogen siden skrevet at nogen skulle arbejde gratis, der står hjælpe igang!!!! Tror godt nok lige nogle skal tage læsebrillerne på!

Hvad med om du selv tager læsebrillerne på, han spørger om der er nogen der vil designe og programmere et cashback site til ham. Jeg vil hellere end gerne lave et cashback site. Til gengæld kan du så sende mig et gavekort på kr. 6.000,00, så kan du forære ham siden efterfølgende.

Det ændres til et cashback site... Oprindeligt er det en side med plads til et par billeder, som han spurgte på i en anden tråd han oprettede, og førte videre herover.
Som skrevet til Henrik er jeg enig i at et cashback site aldrig fås gratis, hvorimod en simpel side med plads til et par billeder, nemt kan fixes eller guides til på få minutter af en prof...

Tilmeldt 1. Jul 09
Skrevet kl. 17:16 | Låst

trend, du har virkelig en god vinkel på tingene

vil du måske deltage i mit projekt, som en som kommer med positiv feedback :D

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:19 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

john138:

Feedback skal ik være positv, men konstruktiv. Det vil sige, man godt kan sige noget knap så godt om tingene, men de på den måde kan ændres til noget godt. Altså gøre dårlige ting/punkter/sider/tekster mm til gode.

Vil da gerne hjælpe eller kommenterer det, det er jo det vi alle er på Amino for. At få hjælp eller at hjælpe...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:19 | Låst

john138:

Feedback skal ik være positv, men konstruktiv. Det vil sige, man godt kan sige noget knap så godt om tingene, men de på den måde kan ændres til noget godt. Altså gøre dårlige ting/punkter/sider/tekster mm til gode.

Vil da gerne hjælpe eller kommenterer det, det er jo det vi alle er på Amino for. At få hjælp eller at hjælpe...

Tilmeldt 1. Jul 09
Skrevet kl. 17:20 | Låst

hvis jeg PRØVER at lave et template i photoshop, vil du så hjælpe med at bruge det sammen med html, altså få det til at blive brugbart

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 17:21 | Låst

john138:

Martin, har du evt en hjemmeside som du selv har designet, jeg vil faktisk gerne betale dig...

haha :-)

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 17:22 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

john138:

hvis jeg PRØVER at lave et template i photoshop, vil du så hjælpe med at bruge det sammen med html, altså få det til at blive brugbart

Det er i så fald PSD slicing du har brug for ;)

Fra nykøbing
Tilmeldt 3. Jun 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 17:24 | Låst

hej.

hvad er det du skal bruge, en hjemmeside eller andet jeg kan muske hjælpe dig

Tilmeldt 1. Jul 09
Skrevet kl. 17:33 | Låst

min msn er myrs@live.dk

nogle som kan finde en dansk guide til at lave dette:
http://sixrevisions.com/tutorials/photoshop-tutorials/how-to-make-a-stylish-glowing-box-in-photoshop/#more-706

den er engelsk og forstår den ikke...

Side 9 ud af 11 (107 indlæg)