Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS

Side 8 ud af 11 (107 indlæg)
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 11:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe fedt sagt Anders.

Der er sgu ingen som vil arbejde gratis i dagens Danmark. Vi er midt i en krise og alle kan bruge lidt ekstra penge! Men jeg har os nogen projekter, hvis noget gider at lave det gratis. :)

Men hvis du er villig til at give lidt for det, så er der nok nogen derude der vil give en hånd.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:52 | Låst
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Det er sgu pinligt at voksne, intelligente mennesker ikke er store nok til at ignorere en tråd som denne. Fint I prøver at hjælpe ham i starten, men når han så ikke fatter en brik, så skal han jordes?

Jeg er relativt ny her på Amino, og har haft et godt indtryk af forumet indtil videre, men tråde som denne er da ret uheldige.

Personligt synes jeg det er nedladende, barnligt, pinligt, usympatisk og en hel masse andet - mener I knægten er et fjols (var vi ikke alle det, da vi var 13?), så ignorer ham i stedet for dette her cirkus, man ser på stort set alle andre fora; men som slet ikke er Amino værdigt.

Fy skamme, puuha Smile

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 13:32 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Et eller andet sted har du jo ret, men knægten bliver jo ved med at oprette nye tråde. Så det hjælper ikke at ignorere ham - han bliver bare ved. Det er faktisk forstyrrende - de seriøse brugere, som vi gerne vil hjælpe, bliver helt væk i alt det her.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:47 | Låst

Kirsten E:

Et eller andet sted har du jo ret, men knægten bliver jo ved med at oprette nye tråde. Så det hjælper ikke at ignorere ham - han bliver bare ved. Det er faktisk forstyrrende - de seriøse brugere, som vi gerne vil hjælpe, bliver helt væk i alt det her.

Så bør reglerne om alder måske ændres, som det blev foreslået for noget tid siden. Men lukker man alle ind uden CVR, uden aldersbegrænsninger, anonyme deltagere osv. så kan man ikke undgå den slags personer. Faktisk ret fantastisk at en så aktivt forum som Amino ikke har flere "støjsendere".

Man kunne jo lave et Amino-light for folk under 18.

Tilmeldt 20. Aug 08
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 13:55 | Låst

PeterOM:

Kirsten E:

Så bør reglerne om alder måske ændres, som det blev foreslået for noget tid siden. Men lukker man alle ind uden CVR, uden aldersbegrænsninger, anonyme deltagere osv. så kan man ikke undgå den slags personer. Faktisk ret fantastisk at en så aktivt forum som Amino ikke har flere "støjsendere".

Hvorfor? (Blander mig lige til dette indlæg :) )

Bare fordi du mener at du kan opføre dig ordenligt og med god vilje hvis du er over en hvis aldersbegrænsning, betyder det ikke at alle folk over den vil opfører sig pragteksemplarisk. Du kan måske snuppe flere "dårlige" medlemmen hvis du tilføjer en sådan aldersbegrænsning, men medlemmer under den, som gerne vil debattere, søge hjælp, hjælpe og ikke mindst lære af de "voksnes" erfaringer.

Jeg kan ikke lide den tone nogle få amino-folk fører over for unge. Jeg støtter eller forsvarer ingen i dette indlæg, men synes ikke vi skal snakke om sådanne generelliseringer. Det er plat.

Mine 10 cent Smile

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:14 | Låst

PeterOM:

Der er ganske mange af de unge aminoer som opfører sig mere modent og velovervejet i forhold til deres forretninger end dem der har passeret de 18 år.....

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 523
Skrevet kl. 14:40 | Låst

Det MÅ da være en JOKE! hvad sker der her. hahahaha

Tilmeldt 2. Mar 09
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 15:19 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

john138:

er her nogle som kan basic photoshop som vil lave knapper/boxe gratis

Hej John,

Du kan ganske gratis downloade Adobe photoshop og benytte det i 30 dage. Det kan hentes på her http://www.adobe.com/dk/downloads/ 
Eneste krav er, at du opretter en bruger på adobe's hjemmeside.

Derudover findes der masser af photoshop-tutorials på knapper. De fleste (og bedste) er dog på engelsk, men det er photoshop så også, når det er bedst.

Jeg fandt lige en tutorial der virker til at være rimelig grundig photoshop tutorial web-button der er tilmed programmerings-fif til knappen nederst.

Hvis ikke det lige var sådan en knap du ville have, så google photoshop tutorials buttons.

Husk dog på, at de 30 dage starter fra du installere photoshop.

Held og lykke med det.

De bedste hilsner
Martin
PS: Jeg kan ikke lave det gratis, og jeg har ikke en msn til dette formål.
PPS: Hvis du stiller dine spørgsmål her på amino, så er der mulighed for at få mange flere kvalificerede svar, end hvis du stiller dine spørgsmål privat til aminoer.

Martin S. Heiselberg, Grafisk designer

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:03 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

John, du er stædig, pisse irriterende, påståelig, ligeglad med hvad andre tænker, ikke ked af at arbejde på en "umulig" opgave, du søger netværk og du har drive. Med andre ord tror jeg du bliver en rigtig stor iværksætter en dag!

Når det så er sagt, så prøv at tælle til 10 før du skriver indlæg og tænk dig godt om, det er nemlig også en god egenskab.

Held og lykke med det.

Dbh Martin

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:12 | Låst

Henrik :

Fashion-Seller:

Hvis du læser det han søger, hvilket jo absolut ik er en webshop eller andet, så drejer det sig om 1 side, hvor der kan lægge nogle billeder ind af nogle produkter, som han gerne vil sælge. Så drop nu alt med dyre special og custom made  webshops osv.

Og hvorfor skal jeg totalt jordes, fordi jeg siger at en 13 har begrænset midler og at det godt kunne være nogle ville hjælpe ham igang. Jeg har aldrig nogen siden skrevet at nogen skulle arbejde gratis, der står hjælpe igang!!!! Tror godt nok lige nogle skal tage læsebrillerne på!

Hey Fashion-Seller,

Som jeg ser det ønskes der et pointsystem som der skal kunne tjenes på ved hjælp af klik på diverse ting.
Jeg har ikke nævnt noget om webshop eller speciale custom made ydelser. - så her mener jeg at du skal læse hvad det er jeg skriver.

Hvad jeg gerne ville pointere er at tid er penge, du sælger produkter, dvs. din kalkulation ligger i hvor mange varer du får skubbet ud af døren, min ligger i hvor mange timer der skal bruges på de enkelte opgaver :O)

Det var ikke min mening at give dig følelsen af at jeg jorder dig, men jeg syntes du trængte til at få et wakeup call, og faktisk indse hvad der er der ønskes - samt indse at folk faktisk har prøvet at hjælpe den unge mand.

Iværksætter hilsner
Henrik

Ja det bliver det til senere hen i debatten, men dette er forsættelsen af en tråd John oprettede, hvor han spurgte om en side med billeder. Og det er i den forlængelse jeg siger, at der ik er meget arbejde i at fixe sådan en.

Er helt enig at et pointsystem får man ALDRIG gratis, og kan kun give de andre ret. Men det ændres det hele til efterfølgende...

Side 8 ud af 11 (107 indlæg)