Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS

Side 7 ud af 11 (107 indlæg)
Fra Hou, odder
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 07:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Casper.

Hvis du lægger mærke til det så starter folk med at forklare ham hvordan tingene hænger sammen, men det virker han fuldstændig ligeglad med. Han bliver bare ved med at køre rundt i det samme med den irriterende teenage attitude, uden at høre på hvad oflk har at sige. Han begynder endda at misbruge min forretningstelefon til at starte en sms diskussion, misbruger kontaktformularer på hjemmesider og tilføjer folk på MSN bare for at spamme den samme sætning. Hvis han havde vist fra starten af at han kunne tages seriøst havde han også fået den hjælp han havde brug for.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Jun 08
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 07:17 | Låst

Lige et spørgsmål.

John:

Har du overhovedet penge til et webhotel samt domaine?

Hvis ja så kan jeg sagtens lave et hurtigt design til dig, men laver ikke dit cash back system.

Ledz.dk - Søger sponsor gaver til turnering!

Fra København
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 09:07 | Låst

Casper Blom:

Derudover så syntes jeg, Christian Winther, ikke at du er helt fair. Kan man ikke snakke med dig uden du skal have 580 ex. moms? Troede ellers lidt det var meningen med Amino, at man hjalp hinanden gratis.

Jo det kan man sagtens, jeg bruger omkring 1/3 af min dag på "gratis" snak - jeg holder meget af at hjælpe folk.

Men når det er med den ingangsvinkel på som vores unge ven her bruger, så har jeg ikke lyst til at bruge min tid på det - der er ingen fremtid eller ligevægtigt samarbejde i det han ønsker jeg skal levere for ham, tilgengæld for ingen ting.

Jeg synes absolut ikke det er unfair - jeg sagde det blot i håb om at han ville lade være med at skrive videre til mig på den måde, så jeg slap for de andre ting jeg skrev på MSN.

Det er meget muligt knægten er 13 år gammel, det var jeg også engang - men der er grænser for hvad man kan undsylde med alder - jeg prøvede flere gange at beskrive situationen for ham på MSN, som loggen viser, uden held. Derfor tog jeg blot konsekvensen og smed ham på blokering.

Fra København
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 09:10 | Låst

Yep, bortset fra devnull  nok er en god joke på /dev/null på en linux maskine - hvilket kort forklaret er et sort hul. alt man kopierer/flytter til denne sti forsvinder - er ca. det samme som at slette en fil - eller aldrig at modtage den i tilfælde af e-mailen her :)

Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 09:13 | Låst

alle dem der bare vil svine mig til og give negativ feedback

kort sagt, kan i ikke bare skride?

alle som vil hjælpe og giver god feedback og måske vil sende mig alle reglerne for at drive en pointside

i må gerne skrive hurtigst muligt

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 09:20 | Låst

Casper Blom:

Derudover så syntes jeg, Christian Winther, ikke at du er helt fair. Kan man ikke snakke med dig uden du skal have 580 ex. moms? Troede ellers lidt det var meningen med Amino, at man hjalp hinanden gratis.

Jeg tror ikke der er ret mange erhvervsdrivende der tjener penge på at arbejde gratis.

En ting er at man hjælper på Amino her i debatten - Det er naturligvis gratis.

Men når folk tilføjer en på MSN uden at have spurgt om det er OK først, og så ellers bare opfører sig som en idiot og stiller det samme spørgsmål uden at tage et nej for gode varer, så ville jeg også finde det store taxameter frem hvis det var mig det gik ud over.

Knægten har jo INGEN respekt for andre menneskers tid, vi laver jo trods alt andet end blot at sidde og vente på at han vil have lavet noget gratis arbejde...

Koster din tid ikke penge siden du er skuffet over at Christian tager penge for den tid han bruger på at arbejde?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 10:10 | Låst

Jeg vil ikke lave noget for dig john138, men hvis der sidder en seriøs lille knægt bag attituden vil jeg gerne hjælpe i lille udstrækning.

Har du spørgsmål omkring webprogrammering eller det at drive forretning i det hele taget skal du være velkommen til at sende dem til mig på messenger i konkretiseret form.

Jeg ved godt at hjlæp til selvhjælp ikke er ligeså godt som "rigtig" hjælp - men det er hvad jeg kan byde på.

Jeg synes dog meget lidt om din ide at drive en "pointside" - umiddelbart lyder det som nogle annoncører (og jeg er selv annoncør) der skal snydes for nogle penge for at brugerne af din side kan få points de kan købe ting til overpris for.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:23 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Henrik :

Tid er ligesåmeget værd som et produkt, det ved man når det er sin tid man sælger.

Og vi snakker ikke kun 15 min.

Vi snakker design (3-6 timer) samt udvikling (3-12 timer), så vi snakker en udgift på 4000-6000kr.

Vil du sende John briller for 6000,- gratis?
Nej, det tænkte jeg nok, så lad værd med at sige at folk er griske - folk tænker på deres virksomhed og tid, hvilket er ganske forståeligt.

Hvis du læser det han søger, hvilket jo absolut ik er en webshop eller andet, så drejer det sig om 1 side, hvor der kan lægge nogle billeder ind af nogle produkter, som han gerne vil sælge. Så drop nu alt med dyre special og custom made  webshops osv.

Og hvorfor skal jeg totalt jordes, fordi jeg siger at en 13 har begrænset midler og at det godt kunne være nogle ville hjælpe ham igang. Jeg har aldrig nogen siden skrevet at nogen skulle arbejde gratis, der står hjælpe igang!!!! Tror godt nok lige nogle skal tage læsebrillerne på!

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 11:22 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fashion-Seller:

Hvis du læser det han søger, hvilket jo absolut ik er en webshop eller andet, så drejer det sig om 1 side, hvor der kan lægge nogle billeder ind af nogle produkter, som han gerne vil sælge. Så drop nu alt med dyre special og custom made  webshops osv.

Og hvorfor skal jeg totalt jordes, fordi jeg siger at en 13 har begrænset midler og at det godt kunne være nogle ville hjælpe ham igang. Jeg har aldrig nogen siden skrevet at nogen skulle arbejde gratis, der står hjælpe igang!!!! Tror godt nok lige nogle skal tage læsebrillerne på!

Hey Fashion-Seller,

Som jeg ser det ønskes der et pointsystem som der skal kunne tjenes på ved hjælp af klik på diverse ting.
Jeg har ikke nævnt noget om webshop eller speciale custom made ydelser. - så her mener jeg at du skal læse hvad det er jeg skriver.

Hvad jeg gerne ville pointere er at tid er penge, du sælger produkter, dvs. din kalkulation ligger i hvor mange varer du får skubbet ud af døren, min ligger i hvor mange timer der skal bruges på de enkelte opgaver :O)

Det var ikke min mening at give dig følelsen af at jeg jorder dig, men jeg syntes du trængte til at få et wakeup call, og faktisk indse hvad der er der ønskes - samt indse at folk faktisk har prøvet at hjælpe den unge mand.

Iværksætter hilsner
Henrik

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 11:23 | Låst

Fashion-Seller:

Henrik :

Tid er ligesåmeget værd som et produkt, det ved man når det er sin tid man sælger.

Og vi snakker ikke kun 15 min.

Vi snakker design (3-6 timer) samt udvikling (3-12 timer), så vi snakker en udgift på 4000-6000kr.

Vil du sende John briller for 6000,- gratis?
Nej, det tænkte jeg nok, så lad værd med at sige at folk er griske - folk tænker på deres virksomhed og tid, hvilket er ganske forståeligt.

Hvad med om du selv tager læsebrillerne på, han spørger om der er nogen der vil designe og programmere et cashback site til ham. Jeg vil hellere end gerne lave et cashback site. Til gengæld kan du så sende mig et gavekort på kr. 6.000,00, så kan du forære ham siden efterfølgende.

Side 7 ud af 11 (107 indlæg)