For satan det er klasse underholdning det her... |
Jeg har stadig ikke helt forstået hvad man som "investor" for for sine penge? Du behøver ikke gå i detaljer men bare overordnet?
For satan det er klasse underholdning det her... |
Du skulle prøve den her http://www.amino.dk/forums/t/63492.aspx den er sjov :-D /Søren
|
hmm, det lyder lidt kriminelt, hehe! Hvorfor skulle folk bare låne penge ud? hvad får man igen? du snakker ikke om en forrentning, projekt, du vil bare have penge! Syns det er bedre at du tager ned og fremlægger banken dit fine projekt med at du vil slappe af i et år. Tror det vil være en idee at fortælle i detaljer om dine planer, |
Tror sq løbet er kørt for vores kære trådstarter idet troværdigheden omkring hans "honululu" projekt er totalt skudt i sænk. |
Arhhm Lars. De dersens airconditions-anlæg sælges meget billigere (mindre min. kr. 100.000,- og max. kr. 500.000 ) De anlæg bruges til at holde folk friske - altså dem der gå på arbejde....
Jæ lider at skrigende tinitus og sover 4 timer i døgnet, og arbejder derudaf trods betalingsstandning... Det kommer jeg forhåbentlig fint ud af - UANSET HVAD : Lars.. der mangler sørme en plan for tilbagebetaling og sikkerhedsstillelse
mvh. Michael. |
Nedlæg. Jeg burde have været mere præcis i min fremlæggelse. I min verden er arbejdsfri lig med; at man ikke har et alm. indtægtsgivende job i en periode. Men, når man som jeg har mange interesser, og samtidig en stor ansvarsfølelse, er det en selvfølge, at jeg vil bruge tiden på dem. Og at de efter den periode skal kunne bære sig selv rent økonomisk. At gå i detaljer mht tilbagebetaling er noget der foregår under fire øjne, og ikke på en debatside. Flere af svarene viser, at nogle amino'er ikke har andet at lave end nedgøre oplægget. Og samtidig afslører de, at de bare er medspillere på andres fordrejninger af samme. Eksempelvis udtalelserne om roulette-systemer. Det er helt på amatørplanet. Godt råd! Vær åben overfor andres, nye såvel som gamle amino'ers, oplæg. Husk på, at de fleste, positive som negative, svar siger mere om en selv, end de gør om spørgeren. ,
|
Hej lars Bo Ch. Roulettesystemer virker altså ikke - prøv at undersøge sagen lidt nærmere - evt. på ved hjælp af google. Venlig hilsen Jørgen Olsen |
Lars Bo - Jeg har ærligt talt svært ved at se at du kunne være mere præcis i dit første indlæg for det du skriver her er egentlig en gentagelse som ej læser det. Du vil have en periode hvor du ikke har indtægtsgivende job fordi du ønsker at pleje dine mange interesser. Jamen det er da sikkert noget mange gerne vil gøre men de kan bare ikke undvære indtægterne. Hvorfor skulle du stilles bedre end dem. Nu siger du så at interesserne skal kunne bære sig selv økonomisk efter end periode. Det kunne jeg måske læse som at du vil sætte nogle projekter igang som ikke er indtægtsgivende fra starten. Det er der rigtig mange der kender til indenfor udvikling af IT, software m.v. Det er jo fair nok men så må man enten skabe noget indtjening så der bliver råd til disse forskningsprojekter eller få en evt. statslig investor med (vækstfonden, Novi Innovation o.l). |
Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater Bent Zimmermann
Rekorden ligger på samme farve 21 gange i træk, så ved i det |