Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opslagstavler hos kødmanden

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Kbh
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Fede ko
http://www.hola-hola.dk/

Registrant
Handle: HS15559-DK
Name: Hola Spanskundervisnig
Address: Brolæggerstræde 6, 1 tv
Postalcode: 1211
City: København K.
Country: Danmark
Phone: +45 28514052

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 12:23
kontorinvest: Nu kender jeg intet til de pågældende opslag, men uanset hvor slemt mange der er eller hvor de er placeret, så ville det nu være at foretrække om vi kunne holde en ordentlig tone i debatten.
Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 14:40
Dato: 27-09-2006 12:23:01
Forfatter: Sune Christesen
kontorinvest: Nu kender jeg intet til de pågældende opslag, men uanset hvor slemt mange der er eller hvor de er placeret, så ville det nu være at foretrække om vi kunne holde en ordentlig tone i debatten.

I det mindste siger det mere om brugeren kontorinvest end om personen, der hænger opslagene op (og jeg kender dem, de hænger mange steder, men irriterer vist ingen).

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 15:43

Tja.... hun har da ihvertfald fået en del omtale og formentenlig er hendes hitrate på hjemmesiden røget ud over skalaen i dag. Google vil formentenlig også placere hende lidt højere nu hvor der også er links til hendes site fra Amino.

Så på en eller anden måde må man jo sige at hendes reklame virker...

Tilmeldt 25. Sep 06
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:58
Hej

Da jeg startede min virksomhed var opslagstavler min eneste reklame og det virkede fint.

Jeg gik ind og spurgte pænt, om jeg måtte hænge mine opslag op og de flest var meget positive.

Det eneste problem er, at det tager en del tid og der er rent anarki på opslagstavlerne :-)

Marianne

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)