Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samme dags levering

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino's

Nedenstående er bare lige en tanke som jeg godt kunne tænke mig at debattere lidt

Venter egentlig spændt på om ikke snart der er nogle kurer services som slår sig sammen i et fælleskab, og tilbyder en service tilsvarende post danmark til billigere pris. Måske et emne at tage op for disse. Jeg tror på at fremtiden vil bringe langt større privat leveringer i DK.

Det bliver rigtig interessant når nogen kan tilbyde samme dags levering. Jeg har en drøm om engang at kunne tilbyde mine kunder, at pakkerne afhentes hos os klokken 12.00, og leveres samme aften. Og mon ikke snart denne services kommer??

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 218
Skrevet kl. 12:04

Samme dags levering ville være super lækket for forbrugerne. Jeg tror måske bare at det er svært at holde omkostningerne nede på denne måde.

Hos post dk kan man jo hente pakker døgnet rundt i deres pakke bokse eller hvad de nu hedder!

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 12:17

Jeg har oprettet en tråd - hvis der ikke er nogen der starter sådan noget op må jeg jo se på sagen hvis jeg en dag får tid og overskud til det.

Hvor mange pakker kan du bidrage med ?

Jeg startede forøvrigt tidligere en tråd for at se om interessen var stor for billig fragt - og jeg bedte folk oplyse hvor mange pakker de havde de ville give til en ny fragt-leverandør til at starte op på - men jeg fik ikke nogen konkrete svar - ergo er interessen ikke stor nok fra kundernes side.

Ligeså snart jeg får et tilbud der er bedre end postdanmarks tager jeg det - og der burde være grobund for en ganske god forretning selvom man skal kæmpe på ulige vilkår med posten som er momsfritaget på private leveringer.

Jeg har 1.500-2.500 pakker om året - fra Storkøbenhavn til hele landet.

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 12:21

Det nye svensk-baserede www.prissmart.dk (Coop) tilbyder levering samme dag i Storkøbenhavn (dvs aften ml 16-22, så vidt jeg husker) via distributionsfirmaet GoSmartDelivery.

Det er en superfed service, som jeg bestemt håber der komme meget mere af, og man kan da godt forestille sig at de vil levere varer for andre, såfremt det bliver en succes. Desværre har de ikke umiddelbart nogen hjemmeside, så jeg ved ikke om de reelt allerede tilbbyder servicen for andre kunder.

Mvh Mira

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 16:29

Mira Spanggaard:
Det nye svensk-baserede www.prissmart.dk (Coop) tilbyder levering samme dag i Storkøbenhavn (dvs aften ml 16-22, så vidt jeg husker) via distributionsfirmaet GoSmartDelivery.

Det er godt nok længe siden jeg har set så ufærdig/uproffesionel webshop, og så hos en af de store.

Jimmy

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 16:33

Den er sgu da ikke så slem - det eneste problem jeg kan se er at topbanneret tager lidt for meget plads.

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 16:59

Det er frygtelig slemt! Jeg kunne ikke engang gennemføre en ordre. Den have en script fejl da jeg skulle vælge leveringsadresse. Derudover er der vel omkring 20 fejl i interne links etc. Det er en oscommerce shop, og en absolut skrabet en af slagsen.

Jimmy

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 16:53

Det gør de hos 3d, men det er dog kun i sønderjylland/midtjylland/fyn.. her henter de enten pakkerne om formiddagen og bringer ud om eftermiddagen, eller også henter de om eftermiddagen og bringer ud næste formiddag.

Ideen er super god, kunne være fedt hvis nogen gjorde landsdækkende.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:36

Er behovet der for levering samme dag? Og hvor meget vil ekstra prisen ligge på?

Tror de fleste nemt kan leve med levering dagen efter...

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 08:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Fashion Seller

Jeg tror dog at nogen på et tidspunkt laver samme dags levering, og jeg er sikker på at det bliver et hit hvis de leverer en god service. Til den tid vil man sikkert også kunne købe sine dagligvarer før frokost, og få dem leveret på sin bopæl når man komer hjem fra arbejde, ergo slipper man for at skulle handle ind undervejs hjem.

Med udbredelsen af ehandel er jeg sikker på at dette kommer i fremtiden. Fpørgsmålet er bare hvem der kommer til at dominere dette. Vi har en kunde som selv har forsøgt med dette i storkøbenhavn, og det var en succes. Kunderne betalte gerne lidt ekstra for dette. Deres organisation var dog ikke gearet til dette, og de havde kun deres egne varer at køre ud med.

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)