Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsside. Mening om design?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jun 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Til mit nyhedssite overvejer jeg at bruge JA Teline II: http://template15.joomlart.com/ja_teline_ii/

Hvad er de stærke og svage sider? Erfaringer med at bruge det? Eller måske kender du en side, der er nygget over JA Teline II?

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 23:55

Hej pia

Personligt syntes jeg er det et meget flot design :-).

jeg har sendt dig en mail med en side bygget på det template.

mvh arlo

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:02

Virkelig god struktur og nemt at få overblik over... Eneste svaghed er at den er MEGET hvid! Lidt andre farver ville være godt...

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 07:42

Den er MEGET NY times, og meget amerikansk i sit udseende, og så vidt jeg husker henvender du dig til kvinder. Det ville jeg umiddelbart ikke sige dette design henvender sig til. Det er mere til forretningsfolk (som - OGSÅ - er delvist kvinder selvfølgelig) 

Berlingske online er det eneste online nyhedsmedie (af de store) som jeg kan se benytter sig af en lignende designprofil. 

Jeg synes bestemt også at du skal fyrre mere op under farverne, men jeg ved selvføgelig heller ikke om din forretningside giver grund for at vælge netop den slags design til din identitet.

-Karsten

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 08:47

Hej PIA,

Jeg er delvist enig med Karsten, men når det så er sagt, så er det et rigtig flot template!
Har du adgang til en demo? Der er meget stor forskel på hvor lette de flotteste Joomla-templates er at opdatere med nyheder. I værste fald skal du ind 3-4 steder og lave "det samme", for at få nyhederne præsenteret på forsiden på en måde der passer til templaten.

Altså, måske skal du ind i et modul for at skrive nyheden, et andet for at lave det store billede på forsiden, et tredje for at få det vist et tredje sted osv.

Det behøver ikke at være et problem - det er i høj grad et temperamentsspørgsmål :-)
Og det behøver slet ikke at forholde sig således for netop det her template.

Mvh
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 28. Jun 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:19

Hej med jer

Ja, der ER meget hvid, men synes egentlig det er meget rart, da jeg skal have forskellige reklamer på siden og i toppen, så ser det ikke dumt ud med farver der ikke passer sammen osv.

Min side er nyheder til singler - altså både mænd og kvinder... Men vil kvinder synes dette design er træls? Og er det for forretnings-agtigt?

Selv synes jeg det er dejligt simpelt og overskueligt.

Jeg regner med at der skal komme 3-4 nyheder hver dag, så selvfølgelig vil det ære træls at skulle lave det samme flere steder, men går nok...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)