Hej Kirstoffer
Jeg undrer mig lidt over, at du kan levere et logo til den pris? Du kan højst have sat en time af til at lave 3 logoer? Et logo skal afspejle virksomhedens 'sjæl' - lidt højtravende måske, men alligevel.
Logoet skal positionere virksomheden i markedet - dvs. designeren skal se hvordan andre i markedet positionere sig -- hvordan konkurrenterne ser ud, hvilket signal man gerne vil sende med sin virksomhed, der skal diskuteres farver osv, i hvert fald, hvis man arbejder seriøst med sin grafiske identitet. Og hvis man ikke gør det, kan man godt lave noget selv.
Jeg er ikke i markedet for et logo - har fået lavet et for nylig, og er meget glad for det. Og ja, det kostede noget mere end 299 kr, til gengæld er det langtidsholdbart og kan bruges i brochuremateriale, på brevpapir, visitkort osv.
Så mit budskab er egentlig: Selvfølgelig er prisen vigtig, men der er altså nogle ting, som tager tid, og det skal designeren/grafikeren selvfølgelig honoreres for.