Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ultrabilligt logo til iværksættere! kun 299 kr. !

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 17:24

krissel:

Hej Martin,

Jeg leverer dem i JPG.

Så forstår jeg da pokker den lave pris. Hvis du kun leverer det i JPG, kan det jo fx. ikke benyttes til tryksager. Plus det kan være svært at få logoet implementeret på et evt. webdesign hvis man ikke har en fil hvor de forskellige "layers" ligger.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 17:26

Leverer også i andre hvis det ønskesSmile

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:46

Jeg vil foretrække i eps eller psd format af hensyn til opløsningen.
Men det kan vi tage, hvis I kan lave et fantastisk produktlogo til mig. Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 17:53

ja intet problem:)

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 19:54

Tror nok det ville være klogt at bede om logoet i skalerbart .ai format.
I benytter vel vektorgrafik ved logo-design, så det kan skaleres op og ned som man lyster, ik?

Mvh
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 09:17

Hej Kirstoffer

Jeg undrer mig lidt over, at du kan levere et logo til den pris? Du kan højst have sat en time af til at lave 3 logoer? Et logo skal afspejle virksomhedens 'sjæl' - lidt højtravende måske, men alligevel.

Logoet skal positionere virksomheden i markedet - dvs. designeren skal se hvordan andre i markedet positionere sig -- hvordan konkurrenterne ser ud, hvilket signal man gerne vil sende med sin virksomhed, der skal diskuteres farver osv, i hvert fald, hvis man arbejder seriøst med sin grafiske identitet. Og hvis man ikke gør det, kan man godt lave noget selv.

Jeg er ikke i markedet for et logo - har fået lavet et for nylig, og er meget glad for det. Og ja, det kostede noget mere end 299 kr, til gengæld er det langtidsholdbart og kan bruges i brochuremateriale, på brevpapir, visitkort osv.

Så mit budskab er egentlig: Selvfølgelig er prisen vigtig, men der er altså nogle ting, som tager tid, og det skal designeren/grafikeren selvfølgelig honoreres for.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 09:22

Her kan jeg bakke 100% op omkring Kirstens holdning.

Det er vigtigt ikke at sælge sig selv for billigt - du skal være sikker på at du har tiden til at efterkomme kundens ønsker, men ikke mindst, lave de fedeste logoer.

Har du et portfolio over dit arbejde?

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 13:25

Jeg kan godt se jeres pointe men grunden til at jeg har sat prisen så lavt er fordi at jeg generelt mener at priserne de fleste steder er absurd høje. Derfor har jeg lavet det her alternativ til de mange iværksættere derude.

Og ja det kan godt være at det ikke er helt lige så godt som et til 5000 kr. men jeg tror det er de færreste iværksættere der vil give det lige i starten af opstartsfasen og derudover så mener jeg at mine logo'er ser rigtig pæne ud så jeg kan egentlig ikke se grunden til alt kritiken.

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 13:31

Kan du ikke forstå kritikken?

Hmm.. Joh altså ser du.. der er folk der lever..eller prøve at leve af det her. Der bliver smidt rigtig mange mandetimer, blod sved og tårer for at finde frem til essensen af den sjæl (som der bliver nævnt) firmaet skal afspejle.. samt levetid og brugbarhed OG de tekniske krav der hører sig med til grafisk arbejde.

Det samme gælder for andre brancher... fotografi for eks.. enhver tosse med et digitalt kamera render ud og skyder billeder til 50kr for 10 timers arbejde. Det underminderer branchen og skaber ubalance.

Jaja det er da en dog eat dog verden og man skal konkurrere. Men du må da ku se hvorn filmen knækker og folk undrer sig når du kommer ud med et tilbud der normalt koster en del mere.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)