Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem stod bag 11. september?

Side 6 ud af 6 (59 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ligemeget hvad der er hvad, så glæder jeg mig til at se alle konspirationsfolkene og anti-usa folkene,. om de også er på barrikaderne for at forsvare sandheden, menneskeligheden og værdigheden når Iran invaderer, slagter og erobrer Irak, efter at USA og deres allierede er ude af Irak.

Af en eller anden grund tror de er ret ligeglade. De bekymrer sig nemlig ikke om andre lande i verdenen , hvor folk bliver undertrykt og myrdet i hobetal. Det viser statistikkerne entydigt.

Så det udelukkende baseret på had til USA. Og ikke fordi man ønsker at finde løsninger på noget, eller fred i verdenen. Nej, det bare had.Og det bringer sjældent fred

Fred være med denne tråd, og alle de mennesker der dør i dette øjeblik, fordi folk er pisse ligeglade, bare de kan få lov til at hade USA

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 20:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimi Hove:

Ligemeget hvad der er hvad, så glæder jeg mig til at se alle konspirationsfolkene og anti-usa folkene,. om de også er på barrikaderne for at forsvare sandheden, menneskeligheden og værdigheden når Iran invaderer, slagter og erobrer Irak, efter at USA og deres allierede er ude af Irak.

Af en eller anden grund tror de er ret ligeglade. De bekymrer sig nemlig ikke om andre lande i verdenen , hvor folk bliver undertrykt og myrdet i hobetal. Det viser statistikkerne entydigt.

Så det udelukkende baseret på had til USA. Og ikke fordi man ønsker at finde løsninger på noget, eller fred i verdenen. Nej, det bare had.Og det bringer sjældent fred

Fred være med denne tråd, og alle de mennesker der dør i dette øjeblik, fordi folk er pisse ligeglade, bare de kan få lov til at hade USA

Hej Jimi

Efter mere end 60 indlæg så er der endelig én som forstår at skære gennem lo.... Tak JimiYes

Den næste tråd må så være om "Sandheden om Holocaust"Hmm

Uanset hvad, så vil der altid være nogen som kan finde en konspirationsteori og utallige, som følger med. I det moderne informationssamfund, så er der desværre ikke noget filter udover dig selv.

Jeg vil/ønsker ikke at deltage i denne såkaldte debat, men sidder mere og tænker på ofrene fra 9/11 og billederne af passagerfly, som rammer i WTC.

Tonny

PS. Jimi, da jeg ikke har stjernestatus endnu, så få 5 Star

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:10

Jimi Hove:

Jeg ved ikke om jeg er en af dem du mener er anti.USA folk. Men det kunne jeg sagtens være, for jeg har ved flere lejligheder udtalt mig kritisk om USA's gøren og laden, i lande jeg ikke mener de har noget at gøre i. Det samme gælder i øvrigt Danmark og England.

Men hvis Iran invaderer Irak, og rent faktisk får held til det, kan man så ikke takke USA for at det kan lade sig gøre? Efter 2 krige (den første accepterer jeg fuldt ud), må vi nok se i øjnene, at den irakiske hær ikke er noget at råbe hurra for. Der er vist ikke meget andet end stumper tilbage.

Der er ikke nogen der kender de præcise irakiske tabstal, men man regner med ca. 150.000

150.000 døde! Og vi taler kun i Irak. Dertil skal du lægge de små 4.000 amerikanske soldater, som også har mistet livet dernede, og de 28.000 der er blevet såret. Det er det blod jeg mener den amerikanske stat har på hænderne. Og jeg har stadig ikke forstået hvad vi/de skulle i Irak, ud over at finde nogle våbern der ikke var der. Det er de samme våben, man nu vil gå ind i Iran for at finde....

Nu har vi set USA's reaktion på ca. 3.000 døde for 9 år siden. Hvad er en passende gengældelse for 150.000?

Jimi Hove:
De bekymrer sig nemlig ikke om andre lande i verdenen , hvor folk bliver undertrykt og myrdet i hobetal.

Altså lidt ligesom det der sker på Guantanamo? Hvor er alle fordømmelserne af dette svineri? Hvordan kan omverdenen sidde den behandling af medmennesker overhørig? Jeg fatter det ikke?

Jeg hader ikke USA, og jeg ønsker også fred i verden. Men jeg er helt sikker på at den måde som USA opfører sig på, ikke kan skabe fred på nogen som helst måde.

Jimi Hove:

Men hvad er løsningen på disse dødsfald? At det er os der slår folk ihjel istedet, for vi slår dem i hjel på den retfærdige måde? Det synes jeg ikke. Tværtimod er det jo bare med til at holde gang i en spiral, som jeg ikke kan se en ende på, så længe der ikke er nogen der reelt ønsker freden.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 23:15

Jimi Hove:

Initielt: Hvorfor bliver man per automatik til "anti-usa"'er, når man er skeptisk over for en krig? Det vil være meget federe, hvis du istedet valgte at sige "Anti-Bush"-mennesker eller "Anti-krig"-mennesker.

Dernæst: Er problemet nu, at USA ikke skal trække deres styrker ud af landet, som har ført til drab på over en million irakere i frygt for, at Iran skal invadere Irak? Hvis du virkelig tror det, har du virkelig ingen indsigt i Irak-sagen:

1. Mange irakere bor (og gør stadig dagen i dag) i Iran som konsekvens af USA's invasioner af Irak. Hvis du seriøst tror, at problemet ligger i, at Iran udgør en trussel for Irak men at USA ikke gør, så er jeg meget interesseret i at debattere dette emne med dig!

2. Hvorfor tror du, at Iran nu er et problem?

Iran har aldrig angrebet et andet land i i hvert fald 30 år. Den eneste krig, som har hærget med Iran er Irak-Iran-krigen, som Iran ikke var interesseret i, og som Irak initierede.

3. Selv hvis vi antager, at Iran vil "invadere, slagte og erobre Irak"; er det så værre end det, som US og allierede allerede har gjort, og som sjældent bliver kritiseret?

Jeg er imod enhver krig - ligemeget om det er Iran, USA, Nord Korea eller svenskerne, der står bag det. Men Iran (som ikke deltager i nogen som helst krig) bliver kritiseret mere end US, som lige nu har gang i den i Afghanistan og Irak.

Jeg er så træt af, at folk kritiserer det ene og det andet og helt ser bort fra, at US og allierede på baggrund af en løgn om atomvåben invaderede og dræbte tonsvis og atter tonsvis af uskyldige og fattige mennesker.

Mærkelig verden.

Go' aften.

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 02:34

Hej alle

Interessant at følge debatten, som jeg iøvrigt har afholdt mig fra at deltage i. Dette simpelthen af den grund, at der 2 emner jeg ikke debattere offentligt

• Politik
  • Religion

Dette ikke fordi jeg ikke har en holdning til det, men det bliver desværre ofte meget følelsesladet med mange beskyldninger og påstande om det ene og det andet.

Jeg vil derfor endnu en gang tilbage til trådstarterens spørgsmål, hvor jeg kun kan konstatere, at den endegyldige sandhed omkring 9/11 får vis desværre nok aldrig. Dette i sig selv er ikke noget nyt, men derimod meget beklageligt, hvilket også bekræftes af historien og andre skelsættende begivenheder.

Jeg har for mig selv den kritiske holdning, at der ikke er nogen, som besidder hele sandheden og kun sandheden. Dette er bl.a. også en ag grundene til, at jeg ikke ofrer så meget som kr. 1,00 eller bare et minut på formiddagsbladene eller for den sags  skyld ugebladene.

Nå inden det hele bliver alt for filosofisk, så må jeg hellere slutte her.

Tonny

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 03:28

Underholdende tråd, men må godt nok sige at nogle af jer bør overveje jeres eget syn på tingene :) Er absolut imod mange ting regeringer gør, men USA er nu en af de mest liberale jeg kender til, jeg kender nok til kapitalistiske styre, da jeg bor i Mexico.

Der sker masser af uretfærdigheder foretaget af regeringer alle steder, ved dog ikke lige hvorfor alle konspirationsteoretiker koncentere sig om de her episoder (månelanding, 9/11, osv) i stedet for at tage fat der hvor det egentlig gælder. Eller jo, det gør jeg, det er et generelt had til USA, deres meget liberalistiske syn, og hvad der nu betegnes amerikansk som regel :)

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 15:52

Tonny Skov Pedersen:

Uanset hvad, så vil der altid være nogen som kan finde en konspirationsteori og utallige, som følger med. I det moderne informationssamfund, så er der desværre ikke noget filter udover dig selv.

Enig.

Det er også derfor jeg bruger en del energi på at fortælle min børn, at sandheden ikke kun  findes på google eller på eb.dk. Det er blevet så let at producere nogle videoer, lægge nogle retoriske påstande ud på nettet, og så komisk nok  påstå at det er selve sandheden.

Det er stjernevigtigt at forholde sig kritisk hvad enten det er myndighederne eller landsbytossen.com, der påstår noget

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:00

היה זה יהודי

i rest my case.

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 16:05

בסדר SEO :)

Side 6 ud af 6 (59 indlæg)