Jeg ved ikke om det her indlæg skal ligge i en feedback, marketing eller "jeg har et godt tilbud til dig" kategori - i flytter den bare, hvis det her er helt galt
Jeg har gået og arbejdet på en lille brochure omkring mobile marketing.
Jeg vil rigtig gerne have besvaret nedenstående spørgsmål af nogle venlige aminoer:
Jeg håber I vil tage jer lidt tid til at læse den igennem og besvare en, flere eller alle ovenstående spørgsmål..
Alle som kommer med input vil deltage i konkurrencen om følgende: Gratis setop til en af nedenstående moduler: SMS inbox/outbox SMS API SMS afstemning SMS konkurrence
Derudover smider jeg 500 SMS beskeder oven i hatten
Hvem er din målgruppe for folderen og hvilken sammenhæng skal den fungere i?
Jeg er som læser meget i tvivl om hvad målet med folderen er og jeg synes de forskellige elementer stritter lidt. Fx virker nogle af de nævnte cases på side 3-4 som om de promoverer jeres produkt, mens andre er mere generelle ideer. Derfor bliver jeg i tvivl: Skal jeg købe jeres produkt eller skal jeg bare blive inspireret? Begge dele er ok - men ikke samtidig.
Desuden køber jeg ikke ind på alle jeres 7 grunde til mobil marketing. Hvorfor er "udnyt informationerne om dine kunder og effektiviser din markedsføring" en grund til at lave mobil marketing? At opnå informationer om kunderne kan være en grund til at lave mobil markedsføring, men ikke at udnytte den, synes jeg. Det samme med punkt 4 - bare fordi kunder har givet accept, er det vel ikke i sig selv nogen grund til at udnytte det. Man skulle jo gerne have noget på hjertet. Og så er der i øvrigt kun 6 grunde - ikke 7 ;)
Målgruppen for folderen er personer/virksomheder, som ønsker information om mobile marketing og forskellige cases, som kan give læseren noget inspiration. Jeg er lidt i tvivl om hvor jeg skal publicere en sådan folder/brochure. Har du nogle gode idéer?
Punkterne på side 3-4 bruges til at give nogle konkrekte cases om vores erfaringer og hvilke løsninger vores kunder benytter sig af. Skal virksomhedsnavnene fjernes eller hvad synes du?
Udnyt er måske et lidt hårdt ord, men det jeg mener med udnyt er, at virksomhederne kan forbedre markedsføringen ved hjælp af de forskellige informationer, som de kan indhente om hver enkel kunde via SMS.
Kunden har givet accepten (permission marketing) - dvs. kunden er interesseret i dit produkt/budskab. Det er selvfølgelig vigtigt, at budskabet er interessant for kunden, men sådan skal hele kommunikationen med kunden helst være, om det er så er via web, sms eller e-mail.
Ja, det er fuldstændig korrekt, at der kun er 6 grunde - jeg fjernede et punkt i morges, men glemte så lige at ændre overskriften :o)
Jeg ville nok smide de gode ideer på et website, blog eller i et nyhedsbrev. Og så i stedet lave en folder, der er mere fokuseret på præsentation af jeres produkt.
Jeg ville nok smide de gode ideer på et website, blog eller i et nyhedsbrev. Og så i stedet lave en folder, der er mere fokuseret på præsentation af jeres produkt.
Jeg er enig med Marie her. Eventuelt også bruge Facebook og/eller Twitter i den forbindelse
Jeg synes første delen er rigtig god, men fx. ved at vise referencer frem, synes jeg ikke om, hellere bruger ordner, der beskriver en branche, som i har gjort nederst.