Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobile Marketing - hvornår, hvordan og hvorfor?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Jeg ved ikke om det her indlæg skal ligge i en feedback, marketing eller "jeg har et godt tilbud til dig" kategori - i flytter den bare, hvis det her er helt galt Cool

Jeg har gået og arbejdet på en lille brochure omkring mobile marketing.

Jeg vil rigtig gerne have besvaret nedenstående spørgsmål af nogle venlige aminoer:

Hvad synes du om brochuren?

Vækker den din interesse?

Skaber den værdi for dig?

Mangler den oplysninger?


Mobile marketing klik her.


Jeg håber I vil tage jer lidt tid til at læse den igennem og besvare en, flere eller alle ovenstående spørgsmål..

Alle som kommer med input vil deltage i konkurrencen om følgende:
Gratis setop til en af nedenstående moduler:
SMS inbox/outbox
SMS API
SMS afstemning
SMS konkurrence

Derudover smider jeg 500 SMS beskeder oven i hatten Smile

(VÆRDI 1130 DKK ex moms)

Jeg ser meget frem til at høre fra jer.


Med venlig hilsen
Søren Larsen

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen som har lidt tid til at give noget feedback? Embarrassed

Fra Århus
Tilmeldt 5. May 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Hvem er din målgruppe for folderen og hvilken sammenhæng skal den fungere i?

Jeg er som læser meget i tvivl om hvad målet med folderen er og jeg synes de forskellige elementer stritter lidt. Fx virker nogle af de nævnte cases på side 3-4 som om de promoverer jeres produkt, mens andre er mere generelle ideer. Derfor bliver jeg i tvivl: Skal jeg købe jeres produkt eller skal jeg bare blive inspireret? Begge dele er ok - men ikke samtidig.

Desuden køber jeg ikke ind på alle jeres 7 grunde til mobil marketing. Hvorfor er "udnyt informationerne om dine kunder og effektiviser din markedsføring" en grund til at lave mobil marketing? At opnå informationer om kunderne kan være en grund til at lave mobil markedsføring, men ikke at udnytte den, synes jeg. Det samme med punkt 4 - bare fordi kunder har givet accept, er det vel ikke i sig selv nogen grund til at udnytte det. Man skulle jo gerne have noget på hjertet. Og så er der i øvrigt kun 6 grunde - ikke 7 ;)

Det var et par kommentarer herfra.

God eftermiddag
Marie

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marie,

Tak for din kommentar!

Målgruppen for folderen er personer/virksomheder, som ønsker information om mobile marketing og forskellige cases, som kan give læseren noget inspiration. Jeg er lidt i tvivl om hvor jeg skal publicere en sådan folder/brochure. Har du nogle gode idéer?

Punkterne på side 3-4 bruges til at give nogle konkrekte cases om vores erfaringer og hvilke løsninger vores kunder benytter sig af. Skal virksomhedsnavnene fjernes eller hvad synes du?

Udnyt er måske et lidt hårdt ord, men det jeg mener med udnyt er, at virksomhederne kan forbedre markedsføringen ved hjælp af de forskellige informationer, som de kan indhente om hver enkel kunde via SMS.

Kunden har givet accepten (permission marketing) - dvs. kunden er interesseret i dit produkt/budskab. Det er selvfølgelig vigtigt, at budskabet er interessant for kunden, men sådan skal hele kommunikationen med kunden helst være, om det er så er via web, sms eller e-mail.

Ja, det er fuldstændig korrekt, at der kun er 6 grunde - jeg fjernede et punkt i morges, men glemte så lige at ændre overskriften :o)


Med venlig hilsen
Søren Larsen

Fra Århus
Tilmeldt 5. May 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok smide de gode ideer på et website, blog eller i et nyhedsbrev. Og så i stedet lave en folder, der er mere fokuseret på præsentation af jeres produkt.

 

/Marie

Fra Hou, odder
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Marie Halkjær:

Jeg ville nok smide de gode ideer på et website, blog eller i et nyhedsbrev. Og så i stedet lave en folder, der er mere fokuseret på præsentation af jeres produkt.

Jeg er enig med Marie her. Eventuelt også bruge Facebook og/eller Twitter i den forbindelse

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej søren.

Jeg synes første delen er rigtig god, men fx. ved at vise referencer frem, synes jeg ikke om, hellere bruger ordner, der beskriver en branche, som i har gjort nederst.

Jeg overvejer rigtigt meget at få sms marketing.

Ha' en god solskin dag :)

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Tusind tak for jeres kommentarer!

Andre, som har idéer/forbedringer til folderen?

Jeg vil nu begynde at rette de første cases til, således der ikke nævnes kundernes navne, men derimod branche-cases i stedet.


Konkurrencen løber til mandag kl 24 :o)


Med venlig hilsen
Søren Larsen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)