Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook Connect - genialt til at indsamle kommentarer og sprede ordet

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 30. Dec 05
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej allesammen

Jeg har idag fået Facebook connect til at lykkedes på denne side http://www.officekonsulenterne.dk/sociale_medier.asp det er for mig at se intet mindre end ganialt. Ved at have facebook connect på sin side, så vil I opnå at folk kan kommentere på jeres produkter og samtidiog sprede ordet via deres facebook profil.

Det synes jeg er smart :-)

Hvad synes i?

Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 12:20

Det er supersmart, hvad er prislejet?

Fra Odense
Tilmeldt 30. Dec 05
Skrevet kl. 12:36

Se det er jo det bedste af det hele - facebook stiller dette til rådighed ganske gratis...

/Christian

Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 12:41

Hvem kan ligge det ind på siden for en?

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 12:43

Hejsa,

Det kan jeg for eksempel ;-) Du er velkommen til at sende en mail til peter@hztrading.dk.

Afhængig af hvad din side er lavet i, er der forskellige muligheder.

Mange venlige hilsener
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Odense
Tilmeldt 30. Dec 05
Skrevet kl. 12:54

Det er super du melder dig på banen - jeg kan sådan set sagtens lave det, men det er ikke min kerneydelse så gør det helst ikke. Jeg var bare så begejstret at jeg blev nødt til at fortælle om det :-)

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 14:43

vierhurtigst:
Hvem kan ligge det ind på siden for en?

Det kan vi. 

Vi kan derudover lave applikationer til dig, så f.eks. prisberegningen og bestillingen sker fra Facebook. Eksempelvis "Alice har sendt en pakke med Easy Kurér fra A til B - klik her for at beregne hvad det koster for dig". Bob kan så klikke sig til en bestilling hvor han får illustreret fraadresse og tiladresse på et kort/googlemaps. Ved endt bestilling kan Bob putte på sin væg at han "sender en pakke med Easy Kurér fra X til Y ... " osv.  :-) 

Send en PM hvis det er noget der har interesse. Vi kan lave applikationer som integrerer med andre oplysninger i din butik. Hvis det er noget meget simpelt du er ude efter er du bedre hjulpet af andre end os.

// Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)