Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

andres artikler, kan det betale sig at "låne" dem?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

det er slet ikke noget stort rss baseret jeg har i tankerne, men mere noget mindre.

det var mere fordi jeg læste Joel Comms e-bog om bl.a. netop dette, og efter hvad han skriver, så kan det da helt klart lade sig gøre, selvom han stadig råder bedst om originalt indhold, men det han siger er at alle artiklerne om én niche samlet på et site stadig har stor værdi fordi de netop er samlet på et sted. han siger også at man godt kan ranke højere end original rtiklen, fordi man netop har den artikel + en masse andre artikler om det samme emne.

Mvh. John Bakken.

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Tilmeldt 27. Jun 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 10:37

Mit forslag er du dropper det med copy paste indhold på dine sider, og i stedet finder sammen med en tekstforfatter som er dygtig til netop sit område. På den måde vil i kunne gavne fra begges indsats og det uden at du bliver straffet af Google.

Da du en gang er blevet oplyst at det nok ikke er det smarteste og at du så spørg om hvis du nu gør sådan og sådan om det så ikke er en god idé. Til det vil jeg sige hvis du ikke vil lytte så lad være med at spørge. Det er en dum idé med kopieret indhold uanset hvordan du vender og drejer den.

Om du ønsker at følge vores råd er op til dig du skal blot være opmærksom på at i værste ende risikerer du blot at din sides pagerank bliver 0 stillet og måske endnu værre slettet helt fra Google's index.

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 10:48

så så, rolig nu. Jeg vil skam gerne høre efter ag tage imod gode råd, det er jo derfor jeg skriver, men hvis du skal være så negativ over en forklaring på hvad jeg ville, og en uddybning af mit spørgsmål så lad da være med at svare. Ellers tak til alle for gode svar Smile

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Tilmeldt 27. Jun 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 10:54

Hej John.

Mit indlæg skulle skam ikke tolkes som negativt, men hvis du får afvide at det ikke er en god idé at benytte kopieret indhold på dine sider, og nej RSS sider er heller ikke det smarteste har fået lukket et par af slagsen der forsynede sig med mine blog artikler fra en ret stor blog, hvor de brugte mine artikler til at skabe indhold og derved kunne tjene profit på Google Adsense.

Jeg er skam interesseret i at hører hvad du gerne vil men hvis du får afvide at det er et no-go så kan den ikke drejes eller kringles.
Det er ihvertfald surt hvis man forsøger og ender op med at blive straffet, ville du ikke mene det?

Men kære John det skulle ikke tages som et hak i tuden, det skulle mere tages som en advarsel om at nej det er på ingen måde en god idé at benytte kopierede artikler eller lånte artikler som du kalder dem.

Jeg syntes i stedet at hvis din stærke side ligger i programmering og design at du så i stedet for finder en tekst forfatter som kan være behjælpelig med tekst skrivningen.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)