Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige marketing ydelser

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino''er

Jeg går med tanker om at starte min egen Marketing & PR virksomhed.

I den forbindelse kunne jeg godt bruge nogle cases/referencer, derfor vil jeg tilbyde min assistance til iværksættere og folk der går rundt med en lille ide/et lille projekt.

Områderne er PR, Markeds- analyse/undersøgelse, Medierådgivning mm. kort sagt Marketing.

Disse ydelser udfører jeg meget billigt, for at få nogle cases og komme igang. Hvis det har interesse så skriv endelig!

rasmus.toustrup @ gmail.com
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:24

Hej Rasmus

Godt initiativ!

Vil da lige ønske dig God Vind...og nogle gode referencer at bygge fremtiden på  

Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 09:59
Hej Rasmus,

Tror dine potentielle kunder gerne ville høre lidt nærmere om dine kundskaber og priser. Hvad har du af baggrund og hvordan afregner du evt. marketingskampagner.

Held og lykke med projektet !
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 10:10
Hej Rasmus,

Tilbyder du også at lave brochurer og den slags? Eller hvad dækker marketing?

Jeg kunne godt være interesseret...

/Carsten
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:32

Dato: 9/5/2005 10:10:16 AM Forfatter: Carsten Jacobsen Hej Rasmus, Tilbyder du også at lave brochurer og den slags? Eller hvad dækker marketing? Jeg kunne godt være interesseret... /Carsten

Hej Carsten

Brochurer og andre tryksager kan du da få lavet hos mig......

mvh Hans

Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 14:16
Vi kan ligeledes også være behjælpelige med foldere, visitkort, etc...
Tilmeldt 19. Aug 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 14:34

Hej Rasmus,

Kanon indlæg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Som ikke-marketingsmand glæder det mig at der er udbrudt en mindre marketingskrig - hvilket kun kan komme os bruger tilgode !!

(kunne ikke lade være med at skrive dette indlæg .... også fordi : Selvom der ikke kommer nogen opgaver/cases til Jer lige nu, så er vi nogen stykker som gemmer jeres indlæg/website til evt. senere brug ... er jo altdi fedt at have et par gode links til diverse leverandører/brancher..) 
Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 23:22
Hej

Claus: Det var da så lidt :)

Olin mfl.: Jeg er ved at færdigegøre min uddannelse som Markedsføringsøkonom og har ved siden af en stor interesse for bl.a. PR, brands osv.

Mht. til en pris, er de som jeg skriver meget billige, det er fordi jeg ikke har nogle referencer/cases og dermed den store praktiske erfaring. Men den opnår man kun ved at lave noget, så derfor gør jeg disse ting gratis eller meget billigt for lidt større opgaver. Et forsøg på at byde den onde cirkel med at uden noget at lave - ingen erfaring - dermed ingen kunder.

Hvis det så kunne komme nogle iværksættere til hjælp undervejs, ville det ikke være dumt.

De området vi har arbejde med er:
Markeds, konkurrent, målgruppe analyse.
Markeds/tilfredsheds undersøgelser
Medieanalyse/Rådgivning (Hvilken medier skal anvendes og hvorfor)
Virksomhedskommunikation primært PR, opsøgende presse omtale, presse kordinering osv.
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 16:36
Hej Rasmus,

Jeg har et størrer projekt der involverer at lave en markedsanalyse i både US og EU på interessen inden for et trykt medie der omhandler online computerspil.

Det eneste problem er som sagt at jeg tilbyder min hjælp gratis (af samme årsag som dig), dem jeg samarbejder med her (en SE''er og en UK''er) har ligeledes ikke de store penge - det er muligt at de kan skrabe lidt sammen.

Hvis det har intresse kan du enten give mig et kald på +4528189892 (dagtimer helst) eller skrive en mail på mhn@helmers.biz

Derudover har jeg et par mindre projekter og et netværk jeg kan sende noget rundt til, har du en hjemmeside jeg kan henvise til?
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)