Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino plus beta

Side 6 ud af 11 (102 indlæg)
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jacob Rohde:
I dag er der nu indført differentieret signatur på Amino. Det betyder at Amino Plus brugere har samme muligheder som før, hvorimod at almindelige Amino brugere kun har op til tres tegn i deres signatur, et link, og ingen billeder.

Hvad dækker de 60 tegn helt nøjagtigt?

Hvis jeg eks. indtaster et link, skal jeg så sørge for at det er under 60 tegn alt i alt (navn + html etc.)?

EDIT: Ser ud til at det er med HTML og det hele :-)

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 14:16

ReneNP:

Jacob Rohde:
I dag er der nu indført differentieret signatur på Amino. Det betyder at Amino Plus brugere har samme muligheder som før, hvorimod at almindelige Amino brugere kun har op til tres tegn i deres signatur, et link, og ingen billeder.

Hvad dækker de 60 tegn helt nøjagtigt?

Hvis jeg eks. indtaster et link, skal jeg så sørge for at det er under 60 tegn alt i alt (navn + html etc.)?

EDIT: Ser ud til at det er med HTML og det hele :-)

Ja lige pt., er det med det hele. Smile

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:25

Ikke at det gør mig noget men vil blot gøre opmærksom på at dem der allerede har over 60 tegn og mere en 1 link og ikke har købt plus, for lov at beholde deres signatur. Dette vil måske ikke ligefrem øge salget af plus abonnementer hvis man kan køre videre under amino plus regler helt gratis.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 14:29

Christian Senna:

Ikke at det gør mig noget men vil blot gøre opmærksom på at dem der allerede har over 60 tegn og mere en 1 link og ikke har købt plus, for lov at beholde deres signatur. Dette vil måske ikke ligefrem øge salget af plus abonnementer hvis man kan køre videre under amino plus regler helt gratis.

Det har du ret i Christian. Vi synes dog ikke det vil være fair bare sådan uden videre at gå ind og rette i folks egen signatur - det skal de selv have mulighed for.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:39

Jeg kan godt se din point, og regner da med i vil tage nogen skridt på vejen for langsomt at løse dette. Ellers fjerner i da motivationen til at købe samt muligvis at gøre dem der har købt lidt gnavne over de kunne have beholdt deres signatur gratis uden plus abonnement. Men ville egentlig blot gøre opmærksom på det.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 14:41

Nu er det jo ikke kun pga. signaturen at folk køber et plus abb. går jeg ud fra - Det er vel også et spørgsmål at flest brugere er tilfredse og ikke kun plus brugerne, så ender det da med en ret lav del brugere på amino til sidst :)

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 14:48

Christian Senna:

Jeg kan godt se din point, og regner da med i vil tage nogen skridt på vejen for langsomt at løse dette. Ellers fjerner i da motivationen til at købe samt muligvis at gøre dem der har købt lidt gnavne over de kunne have beholdt deres signatur gratis uden plus abonnement. Men ville egentlig blot gøre opmærksom på det.

Hvis de går ind og rette i ders profil, vil de ikke kunne gemme det uden også at rette signaturen til. Så jeg tror rigtig mange vil gøre det naturligt. Men vi følger det nøje og ser hvordan det spænde af. Og tak for inputtet Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:50

bacardil:

Nu er det jo ikke kun pga. signaturen at folk køber et plus abb. går jeg ud fra - Det er vel også et spørgsmål at flest brugere er tilfredse og ikke kun plus brugerne, så ender det da med en ret lav del brugere på amino til sidst :)

Ja det er jeg enig i, og jeg købte personligt ikke min plus profil kun pga signatur. Men det var en af de ting der vejede tungt.

Når jeg nu ser at alle dem der ikke har ofret 1250,- og stadig har de samme muligheder så syntes jeg da mit abonnement mister lidt værdi. Det rigtigt at det ikke kun skal dreje sig om plus kunder, men når der nu er lavet noget fordele og ulemper forbundet med betaling så syntes jeg det er ret vigtigt de overholdes.  Specielt når der er penge involveret

For det første for at hjælpe amino på vejen frem, dette gøres når man køber en plus profil. Ved ikke at håndhæve regler vil ingen købe det.

For det andet så skal dem der har betalt jo heller ikke føle sig snydt.

Jeg er dog sikker på at der vil blive gjort noget ved det og de blot ønsker at gøre det på en god måde, men var bare ikke sikker på om der var opmærksomhed på emnet.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:51

Jacob Rohde:

Christian Senna:

Hvis de går ind og rette i ders profil, vil de ikke kunne gemme det uden også at rette signaturen til. Så jeg tror rigtig mange vil gøre det naturligt. Men vi følger det nøje og ser hvordan det spænde af. Og tak for inputtet Big Smile

Lyder som en ret god løsning for alle parter.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 15:25

Christian Senna:

Jeg er dog sikker på at der vil blive gjort noget ved det og de blot ønsker at gøre det på en god måde, men var bare ikke sikker på om der var opmærksomhed på emnet.

Det tror jeg også bliver det bedste resultat :)

Side 6 ud af 11 (102 indlæg)