Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino plus beta

Side 4 ud af 11 (102 indlæg)
Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Da vi sad og lavede den første test på siden havde vi som en mulig fordel skrevet 1.000 kr. sponsorlinks til de første 100 - Vi valgte dog at fjerne det igen for at der ikke skulle opstå forvirring om dette.

Set i lyset af den store interesse der allerede har været og vi er oppe på mere end 50 Amino Plus'er allerede vælger vi at gøre tilbuddet aktivt igen og løfter antallet af Amino'ere som kan gøre brug af tilbuddet.

Dvs. de første 200 som tegner Plus inden 1. september  får for 1.000 kr. sponsorlinks på Amino. Desuden er vi pt. i gang med at udvikle, at alle Plus-brugere får et budskab i rotation i vores mere end 10.000 dagligt udsendte emails. Det skulle meget gerne være med til at give et yderligere løft i Plus'ernes forretning.

Alle der allerede har tegnet abonnement får en værdikode ekstra på 500 kr.

Nicolai

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 11:57

PR-Håndbogen er klar til download i løbet af næste uge.

Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 16:31

Endnu en plus på listen :)

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 16:33

1250kr....damn..det var alligevel en pris man kan mærke. 

Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 16:42

Pengene skal nok tjene sig ind igen i sidste ende.

Der bliver givet en masse gode værktøjer herinde, og Martin Thorborg giver også en masse gode ting på thorborg.tv, så syntes da det er værd at støtte op om =)

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 16:44

Colorized:
1250kr....damn..det var alligevel en pris man kan mærke. 

DKK 1250 er vel ikke mere en du kan bruge på en våd aften med god mad i København?  

Det koster jo penge at drive Amino, administration, udvikling etc. Du skal vel kun have et enkelt eller to salg for at få pengene ind igen... jeg garanter dig at du får 2 salg over de næste 365 dage gennem Amino som dækker de DKK 1250!

Hvis ikke du har fået de to salg så send mig en mail 30 Juni 2010 at du ikke har fået to salg som kan spores til Amino og så sender jeg dig DKK 1250! 

Mvh

Peter

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:52

Peter Skouhus:
Du skal vel kun have et enkelt eller to salg for at få pengene ind igen

Come on Peter!

Han får jo ikke nødvendigvis de salg fordi han er Amino +.  Det afgørende for om du køber en varer er vel primært om du har behov for den og om prisen er rigtigt. Hvis vi bare skal købe Amino + for at støtte Amino så ville jeg til enhver tid hellere foretrække en "sponsor indbetalingsmulighed". 

Henrik

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 17:11

Jeg syntes bare ikke det er dyrt alt taget i betragtning, faktisk er det utrolig billigt....at jeg så tilbyder at betale de DKK 1250 hvis ikke  han efter et år kan spore 2 salg som dækker udgiften er da meget pænt hvis jeg selv skal sige det synts du ikk' ?

Mvh

Peter

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:19

Peter,

Det er en en fin garanti du udstikker og jeg er ikke uenig med dig at for mange vil investeringen tjene sig hjem mangfoldigt. Jeg synes også at Amino + er en naturlig udvikling for sitet. Det eneste jeg opionere imod er argumentet om at købe for at støtte Amino. Hvis det bare er for at støtte så kunne en paypalknap i hjørnet gøre det....

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 17:21

Uh det var ik for at starte den store debat omkring det..  Embarrassed

Side 4 ud af 11 (102 indlæg)