Hej Christian |
PR-Håndbogen er klar til download i løbet af næste uge.
Hej Christian |
PR-Håndbogen er klar til download i løbet af næste uge. |
1250kr....damn..det var alligevel en pris man kan mærke. |
Pengene skal nok tjene sig ind igen i sidste ende. Der bliver givet en masse gode værktøjer herinde, og Martin Thorborg giver også en masse gode ting på thorborg.tv, så syntes da det er værd at støtte op om =) |
DKK 1250 er vel ikke mere en du kan bruge på en våd aften med god mad i København? Det koster jo penge at drive Amino, administration, udvikling etc. Du skal vel kun have et enkelt eller to salg for at få pengene ind igen... jeg garanter dig at du får 2 salg over de næste 365 dage gennem Amino som dækker de DKK 1250! Hvis ikke du har fået de to salg så send mig en mail 30 Juni 2010 at du ikke har fået to salg som kan spores til Amino og så sender jeg dig DKK 1250!
Mvh Peter
|
Come on Peter! Henrik |
Jeg syntes bare ikke det er dyrt alt taget i betragtning, faktisk er det utrolig billigt....at jeg så tilbyder at betale de DKK 1250 hvis ikke han efter et år kan spore 2 salg som dækker udgiften er da meget pænt hvis jeg selv skal sige det synts du ikk' ? Mvh Peter
|
Peter, Det er en en fin garanti du udstikker og jeg er ikke uenig med dig at for mange vil investeringen tjene sig hjem mangfoldigt. Jeg synes også at Amino + er en naturlig udvikling for sitet. Det eneste jeg opionere imod er argumentet om at købe for at støtte Amino. Hvis det bare er for at støtte så kunne en paypalknap i hjørnet gøre det.... |
Uh det var ik for at starte den store debat omkring det.. |