Hej Hans Ja udfordringen er jo altid (inden for alle brancher) - at skille fårene fra bukkene, og jeg har forståelse for holdningerne - (har selv været der) - og lovprisninger findes der jo overalt, og derfor opfordrer jeg også altid folk til at tjekke op på tingene. Det spændende er så at I mange brancher må man stole på reklamen, og der er ikke mange der undersøger om det holder, det der loves - sådan er det også i NM branchen, at NOGEN lovpriser, men glemmer at fortælle at der skal gøres et stykke arbejde, ligesom i al anden selvstændig virksomhed. MEN jeg har måtte sande at NM (hvis du behandler det ordentligt, arbejder seriøst, sammen med et seriøst firma, og kan BEVISE og ikke kun påsta), har nogle fordele som ingen anden type virksomhed har. At nogen vælger forkert, og ikke sætter sig ind i tingene (og prøver at proppe noget ned i halsen på folk) - bør faktisk ikke skade de seriøse - POINTEN er at: "det bør jo ikke komme hele autobranchen til skade at nogen IKKE kan finde ud af det, at der er NOGLE reklamefolk som måske også lover mere end de kan holde, gør jo ikke alle reklamefirmaer til "skurke". Når man på en markedsplads (Amino) - søger muligheder/job - er det så ikke ønskværdigt at man får et "fad" med forskellige retter at kigge/smage på ? Det kan jo være at man finder ud af at man godt kan lide "dyrlægens natmad" - når den er lavet rigtig ? Men hvis man aldrig må "servere" det for folk, så får de heller ikke chancen for at smage. Jeg er altid åben for en positiv diskussion og meningssudveksling - og det beriger altid, at høre andres saglige holdninger. Med sommerlige hilsner Lillian
|
Korntved:Men hvis man aldrig må "servere" det for folk, så får de heller ikke chancen for at smage.
Derfor kan du serverere på det fad, som er beregnet til det: MLM-fadet.
mvh Hans