Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance sælger med kendskab til selve håndværket søger jobs

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans

Ja udfordringen er jo altid (inden for alle brancher) - at skille fårene fra bukkene, og jeg har forståelse for holdningerne - (har selv været der) - og lovprisninger findes der jo overalt, og derfor opfordrer jeg også altid folk til at tjekke op på tingene.

Det spændende er så at I mange brancher må man stole på reklamen, og der er ikke mange der undersøger om det holder, det der loves - sådan er det også i NM branchen, at NOGEN lovpriser, men glemmer at fortælle at der skal gøres et stykke arbejde, ligesom i al anden selvstændig virksomhed.

MEN jeg har måtte sande at NM (hvis du behandler det ordentligt, arbejder seriøst, sammen med et seriøst firma, og kan BEVISE og ikke kun påsta), har nogle fordele som ingen anden type virksomhed har. At nogen vælger forkert, og ikke sætter sig ind i tingene (og prøver at proppe noget ned i halsen på folk) - bør faktisk ikke skade de seriøse - POINTEN er at: "det bør jo ikke komme hele autobranchen til skade at nogen IKKE kan finde ud af det, at der er NOGLE reklamefolk som måske også lover mere end de kan holde, gør jo ikke alle reklamefirmaer til "skurke".

Når man på en markedsplads (Amino) - søger muligheder/job - er det så ikke ønskværdigt at man får et "fad" med forskellige retter at kigge/smage på ? Det kan jo være at man finder ud af at man godt kan lide "dyrlægens natmad" - når den er lavet rigtig ?

Men hvis man aldrig må "servere" det for folk, så får de heller ikke chancen for at smage.

Jeg er altid åben for en positiv diskussion og meningssudveksling - og det beriger altid, at høre andres saglige holdninger.

Med sommerlige hilsner

Lillian

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:36

Korntved:

Men hvis man aldrig må "servere" det for folk, så får de heller ikke chancen for at smage.

Derfor kan du serverere på det fad, som er beregnet til det: MLM-fadet.

mvh Hans

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Skrevet kl. 14:54

Indlægget er lagt under Business-kontaktet - under freelance match - hvis man søger et job - er det så det rette sted ?

Jeg vil tro at såfremt man KUN er jobsøgende, så er det vel ikke der man skal slå det op ?

Jeg kan ikke se hvorfor NM ikke kan tilbydes under business-kontakten under freelance match ? Men hører gerne hvorfor ........

mvh

Lillian

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:33

Korntved:

Jeg kan ikke se hvorfor NM ikke kan tilbydes under business-kontakten under freelance match ? Men hører gerne hvorfor ........

Vil en moderator eller evt. Thorborg selv forklare Lillian det, som hun ikke forstår, når jeg forklarer det: Nemlig, at man på Amino har lavet en MLM-kategori, fordi MLM-tilbud ikke skal ligge rundt omkring i de andre debatter.

Kære Lillian:
Det er sitets politik. Hvis du gerne vil have et iværksætterforum, hvor MLM-tilbud er velkomne i alle kategorier, må du lave det selv. Her på sitet er MLM-indlæg som sagt kun velkomne ét sted. Jeg ved ikke, hvordan jeg skal få dig til at forstå det - men sådan er det.

Venlig hilsen

Hans

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Skrevet kl. 15:53

Hej Hans

Rolig nu.....som jeg skrev er jeg åben for debat - men nu har du så sagt at det ikke skal debatteres, og det er nok heller ikke det rigtige forum til det.

MEN hvis jeg har forstået dig ret (det har jeg sikkert ikke) Smile så passer hver gruppe sit - OG det vil sige at i MLM forum må der KUN komme folk der har med MLM at gøre....det er der bare ikke nogen af os der bliver meget klogere eller udvikler os af.......... Jeg hører da gerne fra Martin Thorborg.

Jeg respekterer hvad du siger, om jeg er enig er sagen uvedkommende.

Du ønskes en god sommer Cool

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:18

Hej Lillian

Hans har ret, hold MLM til MLM kategorien.
Du virker som en meget sjælden fredelig MLM sælger, men desværre deler du kategori med 99% halvhjerner og vi har haft store problemer med at holde styr på Amino. Så MLM foregår kun i den kategori vi har lavet til formålet.

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:28

Du må gerne prøve at give mig et kald på tlf. 41 28 28 08, jeg kunne godt bruge en B2B Freelance sælger til nogle forskellige af mine koncepter.

Fra Århus
Tilmeldt 23. May 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 21:49

Hej Mikkel.

jeg giver dig et kald i næste uge.

/jesper

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)