Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Twit din boligsikkerhed i top! :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej dejlige aminoer. 

Vi vil gerne høre jeres mening om denne kampagne:

For sikkerhedseksperten.dk har vi lavet en social medie kampagne 

Sikkerthjem.nu - Følg med på twitter - eller facebook

Gør din bolig mere sikker

Kampagnen handler om at give danskere med interesse for egen bolig muligheden for at få gratis tips og gode råd om at gøre boligen mere sikker. Det handler både om brandsikkerhed, ulykker og indbrud og du får relevante statistikker og løsningsmuligheder. I fremtiden vil der også være fokus på at tilrette informationerne til netop den boligsituation du har. 

En gratis røgalarm til ældre for hver 100 fan på facebook

sikkerhedseksperten.dk giver, og opsætter, en gratis røgalarm til en ældre borger, da undersøgelser viser at ældre over 65 år er den klart mest udsatte aldersgruppe når man taler om dødsfald som følge af røgforgiftning. En korrekt opsat røgalarm kan fordoble deres chancer for at overleve en evt. brand

Win-Win situation

Det handler for sikkerhedseksperten.dk om at komme sine kernekunder nærmere, og måske endda overbevise nogle mennesker om at sikkerhed i boligen faktisk ikke altid er så ligetil. Omvendt for brugerne gode råd og tips til hvad de kan gøre for at sikre deres boliger meget bedre, og derigennem skabe et større fokus på boligens sikkerhed i deres omgangskreds. 

Vi starter på twitter og facebook

Kampagnen starter op via twitter og facebook, men domænet www.sikkerthjem.nu (vi døjer p.t med nogle dns problemer) bliver senere omdrejningspunktet for kampagnen hvor der oprettes et decideret videnscenter, og der opfordres til debatter og interaktion, hvorefter twitter og facebook spiller en nøglerolle i engageringen og rekruteringen af nye interesserede :)

Så hvis i er interesserede - Følg kampagnen på twitter - eller facebook

Med mange sommerlige hilsner

Karsten Lund

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Skrevet kl. 10:04

ingen kommentarer? Sad

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:34

Hov Karsten, så først denne nu, men vil da lige kommer med min indgangsvinkel til ideen.

For mig handler det først og fremmest om at få kunderne ind over "det der" med Sikkerhed og fokus på "hullerne". Der skal blogges og twittes i stor stil, og der skal ligges masser af gode tilbud til de tilmeldte, både via de FB og twitter, men også et evt. nyhedsbrev.

I længden kommer det også til at inkl. en applikation til facebook, der blandt andet skal give en masse viden om .... ja fx. hvor mange har en røgalarm der virker i hjemmet, og meget mere.

Jeg har holdt lidt igen med at bevæge mig ind på de social medieer, da mange af mine kunder er erhvervskunder, men det skal være slut og nu skal den have fuld skrald. Så giv endelig Jeres mening med her, den er sikkert guld værd for en grønskolling som mig :)

Fra København
Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 21:02

Det lyder til, at I har tænkt nogle rigtig gode tanker.

Ideen med gratis røgalarmer er en rigtig god ide. Det vil højstsandsynligt trække nogle fans til. Det er nok ikke de unge I får fat, men det vel heller ikke jeres tanke? Min umiddelbare vurdering er, at det er vigtigt for jer at vise, at I rent faktisk kommer ud og sætter nogle røgalarmer op. Start med at sætte en op, ta nogle billeder og skriv en god historie.

Billeder/historie ligger I ind på en startside (for ikke fans) på FB, der foreklarer lidt mere om hvad I vil og hvorfor folk skal blive fans af jer. Jeres FB fanside ser halvfærdig ud, men det kan jeg forestile mig, at I arbejder på. Første prioritet må være en FB side, der forklarer projektet. I skal tænke på at jeres FB fanside let kan blive det første folk besøger. 

Det ser ud til, at I også gør noget for at følge forskellige mennesker på twitter og derigennem gøre opmærksom på jeres kampagne. Hvad gør I på Facebook?

Det er nogle gode brugbare tips I giver via tweet/FB. Jeg tror, at I skal stllle folk nogle flere spørgsmål, så det giver mulighed for en samtale.

Glæder mig til at se sikkerthjem.nu, for det tror jeg vil binde det hele sammen.

Håber, at I kan bruge tanker til noget?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:06

Helt sikkert Simon, tak for det!.

Målgruppen er mænd +32 år og jeg forventer at smide nogle annonce kroner i "bøtten" på facebook. Indtil videre er vi dog i mega beta :=), så vi skal lige have rettet tingen an på bordet først :=)

Tak for dine ideer, super konstruktivt.

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Skrevet kl. 21:08

Hej Simon, 

Mange tak for dine tanker, og de kan helt sikkert bruges til noget. Planen var faktisk at opbygge twitter basen først, fordi som du selv skriver, er FB siden ikke top tunet endnu, men det bliver den. 

Vi prøver ikke at ramme de unge, men folk med bolig, og interesse for sikkerheden herom, og derfor har du så evig ret i -den gode historie. Det var en god ide at bruge FB primært til at fortælle de gode historier, og måske kampagnesitet og twitter til at give værdi til de loyale brugere :)

Som sagt er planen også at introducere en facebook applikation der giver folk en mulighed for at få speficikke information om lige præcis deres boligsituation, og samtidigt udfordre deres venner på en sjov måde :)

Tak for inputtet - Det er dejligt at høre andres tanker og meninger - kom endelig med mere. 

-Karsten

Fra København
Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 10:24

Det ville nok heller ikke være tosset med nogle "sikkerthjem" videoer, der viser nogle tips til: "sådan sætter du en røgalarm" eller "sådan griller du sikkert". Det giver målgruppen mulighed for at sætte et ansigt på sikkerthjem og det er altid godt. Det viser, at der er rigtige mennesker bag rådene!

Det var bare lige en ekstra tanke, at jeg fik.

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 14:04

Så... nu blev jeg fan på Facebook. Det ser umiddelbart spændende ud. Man skal jo være åben over for nye idéer.

Dbh

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 14:08

og på Twitter...:-)

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Skrevet kl. 14:16