Vi kan naturligvis også levere din server med enten Windows (via vor SPLA aftale), Linux eller en BSD efter eget valg, ligesom vi kan levere den med fuld driftsaftale og 24x7 overvågning. Eller den billige løsning hvor du selv står for det meste
Vores servere står i Århus, og suppleres snart af et nyt vmware-setup på bladeservere i Københavnsområdet.
serverloft.eu kan godt anbefales! Jeg har været en tidligere kunde. og der var aldrig problemer og knald hurtige forbindelser! Kan også anbefale: http://www.a2b2.com/hosting/dedicated
Også vi tilbyder virtuelle servere (windows). Serverne står i Holland, hvilket betyder at de kan tilbydes til lave priser. Du er velkommen til at give mig et kald på 58 51 56 76 eller martin@adnecto.dk for at høre mere om mulighederne :)
Serverloft.eu er et datter selskab af Plushost.com. Velkonsoliderede selskaber.
Der er en markant forskel på de 2 produkter du kigger på.
Serverloft.eu er et dedikeret stykke jern.
imens den anden er en virtualiseret instance hvor du delere hardwaren med ukendt antal andre VPS Containers. VPS delen villle jeg nok personligt undgå.
Serverloft.eu er en unmanaged løsning. Hvorfor du selv skal sikre backup, updates, patches, installation, og vedligeholdelse. Det kræver du har styr på dine unix/linux kompetencer... ;-)
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.