Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er siderne værd?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Et eventuelt salg vil selvfølgelig være inklusiv adgang til alle PPC statistikker, trafik statistikker og analytics. På den måde vil en køber jo kunne holde den samme omsætning. Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:26

Her kan du finde lidt hjælp til at værdi begregne dine sites

40tkr*12mdr = 480tkr = års omsætning

25tkr*12mdr = 300tkr = års overskud før skat

Find overskud efter skat x 10

prisen på dine sites ligges mellem 480 t kr - 2.1 mio kr

Forstår så slet ikke du vil sælge sites der giver så mange gryn? Hvor meget tid bruger du på det pr måned?

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 10:18

Jeg har godt set beregningsmodellen, men ved ikke om den holder vand i dette tilfælde, da der hverken er varelager eller webshop. Jeg bruger max. 1 time om dagen Smile

Grunden til salget er at få penge fri til andre projekter.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:41
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvis man ikke ved noget emmet og ikke skriver noget nyt hverdag på siden falder værdien af siden , vis man ved meget om mobil telefoner og skriver noget nyt hverdag og folk synes det er interessant hvad du skriver stiger værdien af siden , så siden er svær at pris sætte , med en model

Evt. en god i ide at få en ven til at skrive på siden til du igen har tid , da emmet mobil telefoner , har du nok en stor viden om .Smile

venlig hilsen

Mikael

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 10:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

Hvis man ikke ved noget emmet og ikke skriver noget nyt hverdag på siden falder værdien af siden , vis man ved meget om mobil telefoner og skriver noget nyt hverdag og folk synes det er interessant hvad du skriver stiger værdien af siden , så siden er svær at pris sætte , med en model  

Evt. en god i ide at få en ven til at skrive på siden til du igen har tid , da emmet mobil telefoner , har du nok en stor viden om .Smile

venlig hilsen

Mikael

Nu er det ikke en blog han har, men en side med en masse links - så han behøver ikke lige frem skrive noget nyt.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:56

Personligt ville jeg ikke sælge et website, der tjente ~½mio hjem årligt. Det skulle da lige være, hvis der kom en gut som troede/mente at han kunne 10doble sidens overskud og derfor var villig til at betale 15 x årets overskud. Du får aldrig en fair pris for siden, ved at sælge til en der bare skal drive det videre som du selv har gjort.

Fortsæt med at brug den time om dagen og vær så glad for at du hver måned har en god grundløn på 20k til dig selv og 20k til nye projekter - det kommer du langt med.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:06
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Der er altså inde på siden en massevis links  til de nyest mobil telefoner og lidt tekst  til disse links ,

vis der ikke skrives en interessant links tekst om de nyest modeller , falder værdien af siden og vis du skriver en interessant tekst om de nyest modeller stiger værdien af hjemmesiden Smile

Du skal altså lige huske at opdatere denne  hjemmesiden med de nyeste mobil telefoner

Så at være god til at skrive en god salgs tekst er guld værd

Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:34

GevinstGaranti:

Jeg har godt set beregningsmodellen, men ved ikke om den holder vand i dette tilfælde, da der hverken er varelager eller webshop. Jeg bruger max. 1 time om dagen Smile

Hvis du bruger en time om dagen hver måned - er det ca. 30 timer

Du har et overskud før skat på 25tkr hver måned

25.000 / 30 = en timeløn på 8333,33 kr - hvorfor sælge et sådant site? Den timeløn vil jeg gerne arbejde til :)!!

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:26

Lars Mathiesen:

GevinstGaranti:

Hvis du bruger en time om dagen hver måned - er det ca. 30 timer

Du har et overskud før skat på 25tkr hver måned

25.000 / 30 = en timeløn på 8333,33 kr - hvorfor sælge et sådant site? Den timeløn vil jeg gerne arbejde til :)!!

Ja jeg klager heller ikke Big Smile Jeg følte bare at det hele var gået lidt i stå og ville ved et salg muligvis kunne lave noget andet med den dobbelte omsætning. Jeg er dog også ved at trække i land igen, da den første uge i denne måned allerede har givet 15.159,30 kr. + moms. Jeg tror det bl.a. skyldes at det nye domæne jeg har tilføjet allerede ligger på side 1, når man googler ordet taletid.

Måske skulle jeg bare investere i et ordentligt design + styresystem istedet Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:35

Hvad er din mail ?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)