Hej alle Aminoer. |
Hej Sune.
Nu ved jeg ikke hvor længe du har været i gang, men uanset hvor længe du har været i gang så er det vigtigt at du markedsfører din virksomhed.
Det er jeg sikker på at du også har gjort, men jeg vil måske opfordre dig til at gribe knoglen og begynde at ringe ud til dine kunder. Samtidigt så find ud af hvad det er din kunde vil have så du ikke begynder at fortælle løs om alt det som i laver, for mange mennesker som ikke arbejder med det samme som du har svært ved at følge med når der kommer for meget på produkt paletten.
Jeg vil tage et kig på din hjemmeside og vende tilbage til dig med en privat besked her på amino med evt. forslag til hvordan du kan komme igang.
Det er vigtigt at du også selv går ud og viser fanen og ikke blot fokuserer din virksomheds markedsføring og så håber det er nok til kunderne kommer til dig. Husk på som jeg skrev tidligere at mange som ikke arbejder med netop dit fag, benytter sig stortset ikke af internettet, og når de gør er det enkelte søgninger de foretager. Det vil ændre sig senere hen men jeg tvivler på det vil blive i vores levetid.
Find dit gamle eksemplar af telefonbogen frem og ring fra ende til anden, god fornøjelse.
-OPDATERET-
Hej Bjørn.
Nu har jeg været forbi din hjemmeside og har kigget lidt på den, både kildekode såvel som med hensyn til backlinks til din hjemmeside og det ser ikke så godt ud. Jeg vil foreslå dig at søgemaskineoptimerer din hjemmeside, hvis du ikke kan finde ud af det så send en mail og få et tilbud til contact@te50.com
Jeg kan være behjælpelig med at få dig frem på nogen af de søgeord som du gerne vil findes på, så lad mig endelig hører fra dig.
PS. under løsninger faldt jeg over en stavefejl.
- fult webdesign
Der skal lige et d mere på så er den i vinkel, og udover det er det rigtig billige priser du har dig.