Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Websider..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra 9670, Løgstør
Tilmeldt 27. Jun 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer.
Så har jeg valgt at gå til jer, da jeg har et ret stort problem..

Jeg har haft min egen hjemmeside i snart to år nu. Det gik helt fint i starten, men med tiden, er det kommet til at gå dårligere og dårligere. Hvad skal jeg gøre, der er slet ingen kunder der finder mig mere? Jeg modtager aldrig emails med bestillinger eller spørgsmål?

Har i en idé til hvordan jeg kan få flere kunder, så vil jeg rigtig gerne høre den..

Vi laver komplette hjemmesider, logoer og hele svineriet. Men ingen kontakter os.

Jeg takker på forhånd.

- Sune

Tilmeldt 27. Jun 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 19:43

Hej Sune.

Nu ved jeg ikke hvor længe du har været i gang, men uanset hvor længe du har været i gang så er det vigtigt at du markedsfører din virksomhed.

Det er jeg sikker på at du også har gjort, men jeg vil måske opfordre dig til at gribe knoglen og begynde at ringe ud til dine kunder. Samtidigt så find ud af hvad det er din kunde vil have så du ikke begynder at fortælle løs om alt det som i laver, for mange mennesker som ikke arbejder med det samme som du har svært ved at følge med når der kommer for meget på produkt paletten.

Jeg vil tage et kig på din hjemmeside og vende tilbage til dig med en privat besked her på amino med evt. forslag til hvordan du kan komme igang.

Det er vigtigt at du også selv går ud og viser fanen og ikke blot fokuserer din virksomheds markedsføring og så håber det er nok til kunderne kommer til dig. Husk på som jeg skrev tidligere at mange som ikke arbejder med netop dit fag, benytter sig stortset ikke af internettet, og når de gør er det enkelte søgninger de foretager. Det vil ændre sig senere hen men jeg tvivler på det vil blive i vores levetid.

Find dit gamle eksemplar af telefonbogen frem og ring fra ende til anden, god fornøjelse.

-OPDATERET-

Hej Bjørn.

Nu har jeg været forbi din hjemmeside og har kigget lidt på den, både kildekode såvel som med hensyn til backlinks til din hjemmeside og det ser ikke så godt ud. Jeg vil foreslå dig at søgemaskineoptimerer din hjemmeside, hvis du ikke kan finde ud af det så send en mail og få et tilbud til contact@te50.com

Jeg kan være behjælpelig med at få dig frem på nogen af de søgeord som du gerne vil findes på, så lad mig endelig hører fra dig.

PS. under løsninger faldt jeg over en stavefejl.

- fult webdesign

Der skal lige et d mere på så er den i vinkel, og udover det er det rigtig billige priser du har dig.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 19:47

Det er helt klart markedsføringen den er galt med.
For dine priser er godt nok lave, har vist lige et par ting jeg skal have ordnet...;)

Det ville også være godt af få flere referencer op, også skal kunderne nok komme hvis folk er tilfredse med det du levere, og de gerne sender anbefalinger videre.

Men til at begynde med skal der en masse kunder igennem, og det kræver noget markedsføring.

Feks. google adwords.

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 20:37

Jeg har haft min egen hjemmeside i snart to år nu

Jeg synes ikke det kun er din markedsføring der er problemet. For mig at se vil det for det meste være penge direkte ud af vinduet. 

Derfor vil jeg klart anbefale dig:

1. Få styr på dit indhold

Under refferencer står der "Smart udseende kommer" - ?!?! og du har været i gang i 2 år, hvor det gik godt i starten? - Jamen så få de refferencer op. 

2. Få styr på dit design og din tekst. 

Der er med webdesign som med SEO - Man vælger ikke en SEO mand der ikke ligger på side 1 på google, og man vælger ikke et webdesign bueau der har en ukomplet og ubalanceret hjemmeside. Du har et -ok- design, men at din hovedtekst på forsiden så er times new roman, og skrevet fuldstændig uden grafik, leder tankerne hen på et købt template (ikke at jeg siger det er - men det virker det som) - Og så springer kunden altså fra. Templates kan han selv købe. 

3. Dine priser virker virkelig useriøse

Jeg mener et "komplet design" til 165 kr? - selv på mindstelønnen, og ikke tænkt på skat, drift, elregning, udstyr (og LICENSER) - Så er det 2 timers arbejde...

Det er jo så desværre også klart at du med de priser ikke har en overskudsgrad der giver dig noget til markedsføring af dine ydelser. 

Så Sune. Jeg vil gerne rose dig fordi jeg synes faktisk at noget af det du laver har et strejf af gode tendenser - men bliv lidt mere realistisk, tag lidt mere for dit arbejde... så kan det være det bliver så sjovt at lave at du rent faktisk laver det færdigt ;) 

Med Sommerlig Hilsen

Karsten

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 20:42
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
  1. Lav klikbart link i din signatur, så dovne mennesker som mig også kommer ind på din hjemmeside.
  2. På din forside skriver du at du er grafisk designer. Når jeg så tjekker din "om mig" side kommer der alt muligt rod frem. Jeg havde forventet at se noget med uddannelse eller erhvervserfaring som grafisk designer. Skal jeg bruge en grafiker er jeg da ligeglad med at han er i lære som tømrer, eller har arbejdet som opvasker.
  3. Når jeg ser dine priser kan jeg næsten ikke tage det seriøst mere... Logo for 85 kr?

Jeg synes det lugter alt for meget af amatør, så derfor ville jeg ikke ringe til dig. Sådan tænker mange andre nok også... Mit råd ville være: fjern alt det ligegyldige pladder med cv osv, og kom til sagen: Hvad kan du levere, og giv gode referencer og eksempler på det - I stedet for dine 3 lorem ipsum billeder.

Iøvrigt - Når det er så tydeligt at du kun er dig, så lad være med at skrive os, vi og vores... Med mindre du da er skizofren.

Tilmeldt 21. Jun 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 03:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil give allerup ret, det er for amatøragtigt. Din side er nærmest en standard side, som rigtigt mange webdesigner laver, efter at have taget et grundlæggende kursus i dreamweaver, eller tilsvarende WUSIWYG editor.

På den anden side er 165kr ikke for lidt, for en som ikke forstår at indsætte en gyldig dokumenttype, og stadig bruger tabeller til at "tvinge" et bestemt layout.

Du har derimod nogle unikke "effekter" i dine designs, som bestemt har potentiale hvis du udnytter dem rigtigt. Du skulle virkeligt tage og sætte dig ind css baserede layouts, særligt brugen af css position, i kombination med z-index.

Ovenstående ville gøre dig i stand til at lave din hjemmeside i "lag", eksempelvis kunne du lave en himmel i en eller anden grafisk editor, og så lave skyerne i separate lag, frem for at merge dem med din himmel. Ved brug af css position, og z-index, kan du så placere skyrene på en gradient, sammen med andre elementer. Tilsammen skulle det danne en himmel, som tilpasser sig browser vinduet.

Jeg nævner det kun fordi at, du allerede lader til at have gjort brug af tilsvarende effekt, bare hvor du så har brugt et stort billede, og evt skåret det ud i mindre billeder, for så at sætte det ind i en fast-låst tabel. Hvilket er en gammeldags teknik.

Når du rent faktisk har noget mere at tilbyde, så husk på markedsføringen af dine løsninger. Det kan du gøre ved at blogge, skrive artikler, have et forum til dine kunder. O.l. Kort sagt, gør din side lidt mere levende. En anden ting at huske, er at det er vanskeligt at få arbejde som webdesigner i dag, nu bliver der som regl stillet krav om at du kan PHP eller tilsvarende, og JavaScript/Ajax ville også være en bonus at kunne.

Gennerelt er jeg også imod brugen af WYSIWYG værktøjer, selvom de kan være nyttige for nogen.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)