Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.mettecassoe.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 30. Jan 09
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 10:53

Hej Mette.

Jeg synes designet og idee'n er super god og veludført. Dog synes jeg det bliver lidt "sygeligt" af den grønlige farve, især på hende personen.
Siden fremstår ikke som varm og indbydende på mig. Nogle varmere farver og og prøv at holde pigen uden de "Hulk" agtige tendencer, så tror jeg den er lige i skabet.

Ellers pøj pøj med det hele Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:44

Er ikke super vild med dit design, men syntes det er et super fedt foto af hende pigen.

Hvis jeg var dig ville jeg flytte den menu du har i bunden og gøre den mere synlig, hvis du altså gerne vil have folk benytter den.

Fra Randers
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 107
Fra  moveYou med Henrik - Eat, Move, be Healthy Skrevet kl. 22:56

Hej

Jeg ville bruge mere plads til at beskrive behandlingerne. Syntes at det er meget småt og ikke særligt let af overskue.

Måske lave et top link mere og dele din behandlinger op i to kategorier eks. negle behandlinger og ansigts behandlinger, det vil for mig gøre det mere overskueligt og give mere plads til at beskrive dine behandlinger.

Bedste hilsner

Henrik Thinggaard Christensen

Online Personlig Træning

Personlig Træning og -Lederskab med Vægttabs Garanti

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 23:06

Jeg blev fuldstændig bims af at læse teksterne på siderne. Efter 3½ sekund havde jeg fattet at mette er kosmetolog. Det behøver ikke stå 500 gange! 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)