Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

The King of Pop er død

Side 4 ud af 6 (58 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

gweb og hup.... smut ud i solen og slås.... lad folk der vil savne MJ gøre det herinde....

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:45

Mikkel deMib Svendsen:

Uanset hvordan vi ellers taler til hinanden her kan man sgu da ikke kalde folk for pædofile! Det er iøvrigt en helt klar ulovlig injurie og burde blive slettet med det samme.

Helt enig Yes

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 19:31

Heder han ikke mustafa eller sådan noget nu? Eller hed!

Tilmeldt 26. Oct 06
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 19:39
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

I min verden er alle der sover med børn der ikke er deres egne Peodofil også selv om man kan købe sig fri! Kan ikke tude over at han er død.   

Fra Solbjerg
Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 19:54
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person

Kokasse. Nu lukker du satme.

Jackson blev aldrig dømt. FÆRDIG.

Når det er sagt. Er du da vild han har lavet fed musik. Ikke ET nr. er faldet til jorden.

R.I.P.

SunClean. Regøring af solcentre.

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 20:14

hold kæft kokasse... er så træt af folk som ingen situationsfornemmelse har..

Tilmeldt 26. Oct 06
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 20:14
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Nej han blev ikke dømt. Det blev O.J. heller ikke, så hvad du så ligger i det er op til dig. I USA kan alt købes det er O.J. og mustafa bevis på.

Tilmeldt 3. Jun 09
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 20:26
Gennemsnit 2,4 stjerner givet af 5 person

DET er sku trist han røg i svinget, MEN der sker altså andre tragedier hver eneste dag som man ikke taler om i ALLE medier dagen lang. Ja det er trist at manden er død og han har lavet meget godt musik, men stop nu det hysteri. Der dør børn af sult og sygdom i hele verden hvert sekund / minut - ¨så slap nu lige lidt af..........

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 21:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det kan sgu' godt være at det ikke er en tragedie for nogle af jer og at der sker værre ting i verden - tak - det bliver vi bombaderet med hver dag. Men at vi, der kunne lide ham ikke kan få lov at mindes ham, bare én dag - her hvor han lige er død - det er satme for lavt. At der er oprettet 2 tråde om MJ og ikke i én af dem, kan vi være i fred for uvidende folk, der lever i deres egen lille usle, negative, pressestyrede verden, det fatter jeg ikke.

Er det virkleig for meget forlangt, at vi ikke kan mindes MJ, for den person han virkelig var?

Det er ubegribeligt Angry

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

fstrade:

Der dør børn af sult og sygdom i hele verden hvert sekund / minut - ¨så slap nu lige lidt af..........

Ja og der bliver født nye børn og fundet nye kure i hele verden, hvert sekund / minut. 

Jeg ved godt du ikke er unik med din indstilling, men prøv nu at forstå at det ikke er en konkurrence om at have det værst og dø på den mest tragiske måde. Ingen vinder noget ved at dø...

Al respekt for at det går dig mere på, at der dør børn overalt hele tiden, end at Michael Jackson er død. Men prøv at udvise respekt den anden vej også og lad folk prioritere deres følelser som de vil.

Med venlig hilsen

Tommy

Side 4 ud af 6 (58 indlæg)