Et stort tab :-( Jeg håber de pengegriske folk der trak Michael Jackson gennem et langt og udmattende retsforløb sidder med en dårlig smag i munden nu. Hvil i fred |
En pedofil mindre i verden
Et stort tab :-( Jeg håber de pengegriske folk der trak Michael Jackson gennem et langt og udmattende retsforløb sidder med en dårlig smag i munden nu. Hvil i fred |
Det er altid godt at dømme mennesker uden beviser... Især når de har penge, er de et nemt offer! |
Øhm...måske du liiige skulle køre stavekontrol på det indlæg der. |
Jeg går ud fra det er dig selv du tænker på. Og bare rolig - ingen kommer til din begravelse. |
Nu er det vel iorden at have sin egen mening om MJ, alle behøver vel ikke at savne ham (ikke dermed sagt at det er et udtryk for min egen mening). Og hup, du plejer nu heller ikke selv at opføre dig lige ordentligt så din kommentar er temmelig hyklerisk efter min mening (og at du ønsker ham død i samme sætning som du beder ham opføre sig ordentligt siger vist mere om dig selv end det gør om ham.. fjols). |
Uanset hvordan vi ellers taler til hinanden her kan man sgu da ikke kalde folk for pædofile! Det er iøvrigt en helt klar ulovlig injurie og burde blive slettet med det samme. |
Kan I ik oprette jeres eget mudderkast emne... Vi er nogle, som synes MJ laver pisse god musik, og synes det er sørgeligt, det der er sket. At I ingen respekt har for det, kunne i jo så diskuterer i et andet emne. Der er ingen tvang om, at kommenterer her!!! |