Hej
Jeg har det egentligt lidt underligt når jeg læser en tråd som denne. Jeg kender ikke Michael Jackson, men har med glæde lyttet til hans musik, men jeg har på ingen måde følt at jeg havde et tættere forhold til MJ end til designeren af min kopimaskine. Når kopimaskinen ikke kan mere, bliver den udskiftet, - jeg går ikke i sorg eller opretter mindetråde.
Jeg har ikke mistet noget, - MJ var ikke en kær ven eller et familiemedlem - for mig var han leverandør i underholdningsindustrien, og jeg kan stadig lytte til hans musik, - så hvad skal jeg sørge over?
ALLE menneskers død er et tab, men sorgen må være forbeholdt de nærmeste. Der er ikke nogen der skal bilde mig ind at vi allesammen flyder over af empati og virkelig interesse for mennesker der ikke er blandt vore allernærmeste, - for gjorde vi det for alvor var der ingen mennesker i flygtningelejre, - de ville ligge i vores gæsteværelser, eller vi ville lægge vores forretninger tilside, og sidde i flyveren på vej til Bangladesh, hver med vores skål risengrød på skødet.
Så hvis ikke der ligger en flygtning på din sofa eller du er ved at printe flybiletten ud, så prøv lige at forklare mig hvad det er der foregår.
Hvis jeg kunne knalde en hjemmeside op, ligeså hurtigt som stopaidonline så var der nu en side, hvor man kunne donere et beløb som så ville blive brugt til et mindesmærke over MJ i form at et stykke software der skulle sendes ud i rummet , så MJ blev udødeliggjort i hele universet, og med kun et beskedent adm.og udviklingsgebyr til mig......
Måske er jeg kynisk, - måske er i hykleriske......
So What....
/Michael