Hej Teilyn.
Min første tanke var at i har et rigtig flot og enkelt design. Siden ligner en der er lige til at gå til og let at navigere på. Indkøbskurv og kontakt muligheder er meget synlige og det er noget jeg som kunde personligt sætter stor pris på.
Jeg skal ærligt indrømme at jeg ikke har en fløjtende fis forstand på programmering og alt det tekniske, men noget der springer mig i øjnene med det samme, er ved jeres faneblade øverst. Når man "mouse over" dem, så forsvinder al den hvide/grå farve ved "hjem" og "nyheder", mens øverste højre og venstre hvide hjørne bliver tilbage på de tre resterende. Det ser for tilfældigt ud til at være lavet med vilje og det giver mig et lettere sjusket indtryk af et ellers flot design. Desuden er hjørnerne på fanebladene generelt lidt flossede og utydelige. Det er måske bare mig der er for perfektionistisk med den slags (min bedre halvdel laver grafisk design, måske en slags arbejdsskade i andet led ;) ), men jeg ville personligt synes at det så bedre ud, hvis det var lavet lidt mere "smooth". Det ligner, på min skærm i hvert fald, lidt uheldig pixelering af en art. Edit: Ved nærmere eftersyn ligner det at det er lavet sådan så det skal ligne at hjørnerne bøjer ned- og indad. Altså nærmest krøller lidt sammen (lider af seriøs søvnmangel pt., håber at du kan følge mine vage forklaringer, ellers bed mig uddybe), men det er bare slet ikke tydeligt og resultatet ser blot fnidret ud - i hvert fald med mine øjne og på min skærm.
En ting jeg godt kan lide, er at jeres side er centreret i midten. Det bør den også bare være, men grunden til at jeg nævner det, er at jeg indenfor den seneste uge er stødt på en snes stykker der er venstre centrerede. Det mærkes måske ikke så meget for en bruger med en alm. størrelse skærm, men på en widescreen betyder det at hele højre halvdel af min skærm er "blank". Det er langt mere behageligt at have blikket fokuseret på midten af skærmen. En ting jeg bryder mig mindre om, er at man skal scrolle. I særdeleshed på forsiden. Det kan igen være en af mine sære nykker, men jeg foretrækker at kunne se hele siden uden brug af scroll. Det skal dog til jeres forsvar siges at det ikke er ret meget, så det kan tilnærmelsesvis forsvares.
Noget andet jeg umiddelbart bider mærke i, er at jeres Bullguard authorisation er nederst på siden (hvor jeg skal scrolle for at komme ned, hvilket betyder at jeg under normale omstændigheder nok slet ikke ville bemærke den). Jeg sidder pt. og læser light versionen af Thorborgs E-pusher og det er derfor at jeg kommer til at tænke på dette. Han skriver om at det er en god idé at smykke sig med kendte varemærker, idet det skaber en positiv identifikation hos kunden og øger tilliden til ens website. I så fald, hvorfor så ikke flytte det op øverst på siden hvor kunden ser det med det samme?
Som en sidste ting, så ville jeg faktisk foretrække at have søgemaskinen aller øverst. Dvs. rykke den op over varegrupper og ellers lade resten følge derefter i den rækkefølge det står i nu. Lige med undtagelse af Bullguard nævnt foroven selvfølgelig.
Det var alt hvad jeg umiddelbart kunne komme i tanke om. I ønskes rigtig god vind med siden herfra.
De bedste hilsner
Amaris
Edit igen: (er som nævnt lidt træt i skrivende stund, håber at du vil bære over med mig =) ). En anden ting jeg lige blev opmærksom på er nogle af jeres billeder. Under eksempelvis jeres 3D sektion, bliver jeg lidt skuffet når jeg trykker på linket "klik for større billede" og der så i et nyt vindue åbnes et billede der ikke er synligt større end det første. Når jeg trykker på sådan et link, så forventer jeg som kunde at se et billede der er betydeligt større end det der bruges ud for produktbeskrivelsen. Dette gør sig absolut ikke gældende for alle jeres produkter. Mange steder får jeg vist et flot, tydeligt og stort billede. Hvorfor ikke lave samme størrelses standard for dem alle?