Hej alle. Jeg står i den sitaution at jeg skal tage stilling til, hvilke studier jeg skal søge ind på. Det jeg lægger vægt på er at der er meget markedsføring, iværksætteri, innovation, sprog og en smule økonomi(hader det men det er jo i en del af de fleste erhvervsmæssige uddannelser). Jeg overvejer lidt at tage Erhvervsøkonomi med innovation og Entrepreneuership i Kolding men ved ikke om der er for meget økonomi til mig. Synes de almene erhvervsøkonomolinjer er for teoretisk og økonomisk. En anden jeg overvejer lidt er iværksætterlinje(markedsføringsøkonom). Lyder umiddelbart spændende men mange siger at det er lavt niveau/ubrueligt Et alternativ kunne være noget markedskommunikation med sprog men frygter lidt at der er for meget grammatik snak og for lidt forretning... Ved godt det er diskuteret før, men er stadig tvivl og skal snart tage stilling til det. Har gået på HHX så BDE er ikke aktuelt. |
Markedsføringsøkonom ville da være spændende hvis du går rundt med en lille iværksætter i maven. Jeg kender flere som er blevet selvstændige før eller umiddelbart efter afslutningen af uddannelsen.
Anders