Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uddannelse

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

fedt:)

kan i anbefale andre uddannelser som jeg ikke har nævnt?

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 13:34

Mener der findes en bog der hedder "Hvad kan jeg blive 2008".. Kig i den, tror at udgaven for 2009 er udkommet!

Altid en ny ide!

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 13:47

Hej

Har ikke læst alle svarene, men undrede mig over at du i dit første indlæg skriver at du har taget HHX så BDE er ikke noget for dig. Er selv BDE'er, i gang med min specalisering på iværksætterlinien som er at starte egen virksomhed op. Kan du ikke uddybe dit argument?

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 13:49

hehe fordi jeg hverken har haft fysik, kemi, biologi og hvad man nu ellers skal have for at gå der..

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 13:56

Jeg har også en markedsføringsøkonom-udannelse (sat'me et langt ord) bag mig blandt andet, og jeg istemmer mig dem som siger den er lettere overfladisk, men i mit tilfælde var det nok. Jeg forventede ikke at lære at lave god markedsføring, men at få nogle redskaber der kunne hjælpe mig til at komme videre, og det fik jeg.

Jeg var dengang i tvivl, selvom jeg altid har haft passion for reklamer og kommunikation vidste jeg dengang ikke om det var mit "kald" (som jeg jo ved i dag) og derfor vil jeg slet ikke være det foruden. Jeg fik personligt styrket min opfattelse af at jeg ville det her. Dog fandt jeg hurtigt ud af at uddannelsen alene ikke gav mig gode chancer for en karriere indenfor marketing.

Jeg brugte den derefter til at give mig merit på universitetet, og derfor "spildte" jeg effektivt kun ½ år, men personligt betød det alt. 

-Karsten

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 14:07

krissel:

hehe fordi jeg hverken har haft fysik, kemi, biologi og hvad man nu ellers skal have for at gå der..

okay, nu har de lavet en del om på optagelsesproceduren siden jeg startede, men mener altså kun vi (læs; dengang jeg startede) skulle havde fysik på B. Der er nogle i min klasse fra HHX og nogle fra almindeligt gym, som ikke havde det krævede niveau i fysik. De tog så et år med suppleringskurser og har efterfølgende klaret sig fint. Syntes bestemt ikke du skal lade dig bremse af sådanne småting og lige undersøge sagen ordentligt. OG SNAK MED DEM - studievejleder, lærerne, studerende. De er vildt flinke og vil hellere end gerne vise dig rundt og du kan også være med på sidelinien en dag så vidt jeg ved.

Hvis du har seriøse iværksætterdrømme må du love mig ikke at kun se overfladisk på BDE.

officiel bde side: http://www.hih.au.dk/Business_Development_Engineer-2239.aspx

BDE foreningen: www.bde.dk

suppleringskurser: http://www.hih.au.dk/Default.aspx?ID=336

reklame http://www.hih.au.dk/Default.aspx?ID=2271

spørg endelig

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 14:22

Okay jeg ville kigge lidt mere på det:) synes også uddannelse lyder rigtig spændende

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)