Ja nu har du rettet det. Men ellers vil du mene det er noget jeg har skrevet i den tekst jeg citerede fra dig;) |
Hehe Nicklas, ja jeg nåede lige at rette det. Kunne godt se det ikke var så smart at skrive
Ja nu har du rettet det. Men ellers vil du mene det er noget jeg har skrevet i den tekst jeg citerede fra dig;) |
Hehe Nicklas, ja jeg nåede lige at rette det. Kunne godt se det ikke var så smart at skrive |
Som skrevet sidst dette var oppe, så tvivler jeg på, at mange vil tilmelde sig. Servicen er for ufleksible og dyr, da der altid er tilbud på et eller andet slik, alle steder. Det betyder der måske er flere ting i som den enkelte kunde ik bryder sig om... Og nogle dage vil jeg bare have chokolade mens det andre er lakrids eller vingummi. Hvis man nu har spist den pose vingummier der var med, er kassen lidt træls den dag man gerne vil have vingummier, og det tvinger jo en på tanken alligevel. Du kan altid købe 3 poser haribo til 22-25 kr. Det er ik engang tilbud, det er blevet standard pris. Desuden er der mange inkl undertegnede, der bare ik kan have slik stående i skabet uden det bliver spist. Så du skal gøre det meget mere fleksibelt ellers dør den i længden. Det var det "bedste slik" knækkede nakken på... |
Hej Fashion-Seller, Ja jeg ved det godt, jeg rammer slet ikke alle mennesker, men det gør dame strømper i størelse 42 + vel hellere ikke? Min målgruppe er dem som kan lide alt slik, og har indset de spiser slik. Det måske 0,01% men det er stadig 5000 mennesker |
Det er rigtig nok, men du kan ik sige 0,01% af befolkningen for en sådan kasse vil typisk være husstandsopdelt. Dvs du skal tage husstande og ik befolkningstal og regne ud fra. Det giver et helt andet tal... |
Nu fremgår det ik af billederne, men er priserne inkl fragt? For Pakke 2 + fragt bliver da dyrer end vejl pris på slikket i butikkerne, og så er fidusen væk... Hvorfor er der ingen Malaco eller Pingvin produkter i? |