Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Keywords/søgeord.. dublicate content??

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marcus

Som jeg har prøvet at forklare dig på din egen blog: Meta tags er mange ting - éf af dem er meta keywords, som ikke har betydning i forhold til Google. Men der er masser af andre meta tags, der har afgørende betydning i forhold til SEO.

Derfor min "modstand" på din blog - nogen kunne jo finde på at tro, at meta tags er uden betydning. Og det er forkert - lige som det er forkert, at SEO eksperter er uenige om det. Jeg tror ikke, du kan finde én SEO'er på ekspertniveau i verden, der er uenig i vigtigheden af meta tags ;-)

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 12:00

Tak for jeres svar.

Nu er jeg helt med på, hvad I mener.

Så kan det dog stadigt undre, at man ser meta keywords på rigtigt mange sider, også hos dem, som enten er seo'ere eller dem, som har fået seo-hjælp.

Venligst...

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 12:17

Marcus Janby:

Tak for jeres svar.

Så kan det dog stadigt undre, at man ser meta keywords på rigtigt mange sider, også hos dem, som enten er seo'ere eller dem, som har fået seo-hjælp.

Venligst...

Hvis google i morgen vælger igen at benytte keywords, er det et kæmpe arbejde at skulle lave det bagudrettet... det er få øjeblikkes indsats nu og her, så det er mest derfor...
Og der kommer da også besøgende via andre søgemaskiner ind i mellem... Big Smile

Kort sagt, de skader ikke, og det tager kun kort tid... Man kunne vel kalde det en helgardering...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 12:17

Marcus Janby:

Tak for jeres svar.

Venligst...

Hvorfor undrer det dig? En rigtig SEO'er kunne da ikke drømme om udelukkende at fokusere på Google. Kan du ikke uddybe, hvad det er, der undrer dig i det?

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Skrevet kl. 12:19

Der er i øvrigt heller ingen garanti for at google vil dominere markedet i fremtiden...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 12:27

Thomas Rosenstand:

Marcus Janby:

Tak for jeres svar.

Venligst...

Hvorfor undrer det dig? En rigtig SEO'er kunne da ikke drømme om udelukkende at fokusere på Google. Kan du ikke uddybe, hvad det er, der undrer dig i det?

Hvis det kan have en betydning i andre søgemaskiner? Nej, så er der ikke noget, der undrer mig mere.

Egentlig utroligt, så meget man kan lære på Amino på så kort tid!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:36
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Meta-tag er bestemt ikke fyld efter min mening , de udenlandske søgemaskiner bruger det.

Ikke helt rigtigt at google står for 95 % , af søgninger med de står sikkert på 95 % eller mere der kommer ind på hjemmesider i Danmark , da de 3 næste største ikke står på danske der er konkurrencen hårdere folk finder ikke det de ønsker , så de taber løbende hele tiden , man kan godt gå over på dansk søgning på Yahoo.com og msn.com live.com, men det kræver du klikke på linket dansk søgning i hvert fald på min computer , på google går den direkte over på dansk søgning og giver en masse relevante resultater hurtigt uden man skal tænke ,

Dog vis du kunne søgeord optimere og ligge højt på Yahoo.com og msn.com ,live.com ville du måske  få de omkring 10- 15 % x antal der går første derind og vis du er den eneste på den udenlandske del , giver det selvfølgelige ganske godt..

linket til hvilke hjemmesider i danmark folk går mest ind på  http://www.alexa.com/topsites/countries/DK  

Ved ikke hvorfor at de udenlandske resultater kommer først i msn.com i Danmark, ved de flest resultater , du skal klikke dansk søgning , med dette gør , at flere sikkert i fremtiden bruger google , vis f.eks. msn.com ændre på dette kan de godt blive konkurrent meget hurtigt mener jeg.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:59

Man kan jo bare putte et vrøvleord som "higherthanagiraffesa.." ind bla. ens meta keywords og se om det dukker op på henholdsvis Yahoo, Google eller BING

Hvis jeg skulle lave en liste over de vigtigste elementer i en SEO process, ville meta keywords ligger længere nede end nummer 50.

God vind (:

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Skrevet kl. 15:20
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Mikael christiansen:
Ikke helt rigtigt at google står for 95 % , af søgninger

Jeg er altså nødt til at kommentere det her:

Læs her: http://www.afdeling18.dk/blog/2009/4/7/soegemaskineandele-i-danmark.aspx

Det er ikke noget jeg bare har grebet ud af luften, og det ligger fint i tråd med øvrige resultater jeg kender til... se også i kommentarerne hvordan andre bekræfter at det matcher med deres egne statistikker.
Resultatet er baseret på 2.5 million besøgende fra søgemaskiner, så det resultat er rimelig troværdigt i mine øjne...

For det sidste halve års trafik på mine danske sider, står google for 95.4% af søgemaskinetrafikken...

SEO handler jo om at få trafikken over på din side, og at der måske er over 5% der søger andre steder er irrelevant, da det ikke giver besøgende på danske sider... Så selv om dit argument skulle holde Michael, så må du da være enig at det er ligegyldigt hvor mange der søger, da det handler om at få trafik, ikke søgninger...

Jeg har eksempelvis et rimeligt konkurrencepræget søgeord hvor jeg på google ligger nr. 8-10, men på msn/bing har ligget nr 1-2 i lang tid, alligevel kommer 75% af min trafik på det søgeord via google, og mon ikke det ville ligne de 95% hvis jeg lå i top 3 der også.
Et andet eksempel på et mindre konkurrencepræget søgeord, hvor jeg ligger nr. 1 i msn/bing, og nr. 2 i google kommer 99.12% af min trafik via google...

Så hvis du fortsat ikke er enig, må du meget gerne pege på en undersøgelse der siger noget andet, ellers må jeg fastholde at google sidder på ca. 95% af markedet for danske sider...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:38
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Janno Damgaard lassen

Lidt mystisk du tager en linje ud af mit indlæg , med hvorfor tager du ikke udgangspunkt i mit indlæg , jeg giver jo ret at 95 % , kommer fra google , med vidste msn.com , live.com Yahoo.com tog sig samme og udnyttet sine besøgene til mere relevante resultater , ville de have langt større markedsandel , vis du har læser mit indlæg har du set dette, som du ikke har gjort giver jeg giver jo ret i at måske kommer flere end 95 % fra af google , så de kan hurtigt blive konkurrent efter min mening ,

Du kan sagtes tage en linje ud af næsten hver eneste indlæg herinde på amino og det får en anden betydning , jeg beder dig om at læse indlæg før du angriber , man skal ikke bare kommenter indlæg for at få hurtigt point

Point i dit svar viser mig at du ikke har læst mit indlæg , og vidste du havde læst det , havde du ikke behøvet at skrive dit indlæg til mig.

http://www.alexa.com/topsites/countries/DK

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)