Det går efterhånden fint fremad for min hjemmeside Reklame Musik.dk hvor jeg bla. "forsøger" at gøre diverse Reklame sange tilgængelige på Google, eksempelvis via keywords/søgeord. Er kommet lidt i tvivl om jeg gør noget forkert, og kan bedst beskrive situationen ved at give et eksempel. Eksempel: Har oprettet en Reklame fra Miele: http://www.reklamemusik.dk/shop/miele-reklame-284p.html hvor jeg umiddelbart vil mene følgende søgeord er interessante: miele,ovn,reklame( MEN bliver jeg i tvivl) for kan man så dernæst skrive "miele ovn reklame"?? og hvad med "","miele ovn reklamefilm".miele ovn reklame sang??". Får jeg problemer med Google ved at ordet "reklame" gentages og (står alene i søgeordet). PS: Hvad med komma mellem søgeorderne.. kan man undlade og hvilken betyning har det?? |
Hvis det er dine META-keywords du tænker på, så skal du ikke bruge så meget tid på det - de har næsten ingen betydning. Det har derimod teksten på siden, og den er der ikke ret meget af nu.
Så det vigtigste er, at du får skrevet noget mere tekst på siden - tekst hvor de ord du gerne vil ranke på indgår på en naturlig måde.
Jo færre ord du forsøger at ranke på, jo større chance er der for at det lykkes. Hvis du prøver at få siden til at ranke på alt for mange variationer får hver af dem alt for lille vægtning