Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Keywords/søgeord.. dublicate content??

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det går efterhånden fint fremad for min hjemmeside Reklame Musik.dk hvor jeg bla. "forsøger" at gøre diverse Reklame sange tilgængelige på Google, eksempelvis via keywords/søgeord.

Er kommet lidt i tvivl om jeg gør noget forkert, og kan bedst beskrive situationen ved at give et eksempel.

Eksempel: Har oprettet en Reklame fra Miele: http://www.reklamemusik.dk/shop/miele-reklame-284p.html hvor jeg umiddelbart vil mene følgende søgeord er interessante: miele,ovn,reklame( MEN bliver jeg i tvivl) for kan man så dernæst skrive "miele ovn reklame"?? og hvad med "","miele ovn reklamefilm".miele ovn reklame sang??".

Får jeg problemer med Google ved at ordet "reklame" gentages og (står alene i søgeordet).

PS: Hvad med komma mellem søgeorderne.. kan man undlade og hvilken betyning har det??

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:38

Hvis det er dine META-keywords du tænker på, så skal du ikke bruge så meget tid på det - de har næsten ingen betydning. Det har derimod teksten på siden, og den er der ikke ret meget af nu.

Så det vigtigste er, at du får skrevet noget mere tekst på siden - tekst hvor de ord du gerne vil ranke på indgår på en naturlig måde.

Jo færre ord du forsøger at ranke på, jo større chance er der for at det lykkes. Hvis du prøver at få siden til at ranke på alt for mange variationer får hver af dem alt for lille vægtning

Tilmeldt 15. Apr 09
Skrevet kl. 10:00

Ok.. tak for hjælpen.. får skrevet noget mere fyldestgørende og informativ tekst på forside+profil samt  hver reklamefilm.

Fra København
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:45

Hej Daniel

Rigtigt som Mikkel siger, Meta keywords er ligegyldige, det er din metadescription derimod ikke. Metadescription er den beskrivelse der bliver vist i søgeresulaterne. Hvis du ikke har en god beskrivelse af dit produkt klikker brugerne naturligvis ikke på dit resulatet men på den mere indbydende beskrivelse oven eller nedenunder.

Endnu vigtigere er det dog at placere dine vigtigste søgeord i <title> tags og <h1> et eller to søgeord per side. Til sidst skal du så have nogle kvalitetslinks med søgeordene i ankerteksten, de skal linke til de relevante sider.

God fornøjelse

Anders

Tilmeldt 15. Apr 09
Skrevet kl. 12:32

Hej Anders.

Tak for besvarelsen.. Nedenfor kan i se hvordan det ser ud for Miele.

Beskrivelse/description:  "Miele reklamefilm med stort brød. Hør reklame sangen på ReklameMusik.dk"

Søgeord/Keywords: "Miele reklame,miele reklamefilm,miele reklame sang,miele brød reklame,miele reklamemusik"

Har jeg forstået det korrekt, at søgeord skal "matche" så meget som muligt og/eller i samme rækkefølge, som de ord der bruges i beskrivelsen/description??

Angående links, så vil det evt. være en idé at linke til andre relevante sider vedrørende Mieles ovn/produkter.. Eks. Miele.dk, Skousen.dk, Leasy.. osv..??

Ps. Var i tvivl om "det store brød" skulle med i beskrivelsen, dvs. om folk søger på det ord eller ej..

PPS: Er ok ranked på Google med orderne Reklame musik & Reklame sange, så vil Miele reklamemusik som overskrift være den bedste løsning??

Endnu engang mange tak for hjælpen :-)

Fra København
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:55

Husk på som Mikkel og jeg påpegede, at udfylde meta keywords ikke giver bedre placeringer i Google!

Du skal derimod fokusere på at placerere dine keywords i dine titler altså <title>miele reklamefilm</title> og <h1>Miele reklame sang</h1> og links/ linkbeskrivelser det er de vigtigste ting i forhold til at opnå bedre placeringer.

God vind

Anders

Tilmeldt 15. Apr 09
Skrevet kl. 13:21

Ok.. så har jeg forstået.. og igen mange tak for hjælpen..

Har med det samme skrevet lidt tekst til Miele, samt lige fundet de første relevante links..

Kan ses her: Miele reklamefilm

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 11:42

Mikkel deMib Svendsen:

Hvis det er dine META-keywords du tænker på, så skal du ikke bruge så meget tid på det - de har næsten ingen betydning. Det har derimod teksten på siden, og den er der ikke ret meget af nu.

Hvordan kan det være, at seo-eksperter ikke er enige på dette punkt? Nogle siger jo, at meta-tags Har betydning.

Venligst :)

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 11:45

Du skal skelne mellem meta tags som et overordnet ord for keywords, descriptions osv. osv.

Meta-keyword er altså et meta tag som ikke er så vigtigt, hvor description er et andet meta tag som har betydning. Smile

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 11:50

Marcus Janby:

Mikkel deMib Svendsen:

Hvordan kan det være, at seo-eksperter ikke er enige på dette punkt? Nogle siger jo, at meta-tags Har betydning.

Venligst :)

Hej Marcus

Det specifikke meta-tag keywords, benyttes ikke af google som tingene er lige nu... så der er der ingen uenighed.
Andre søgemaskiner bruger stadig det meta-tag, men da google sidder på omkring 95% af det danske marked er det uvæsentligt for danskere...

Meta-tag description derimod har stor betydning, da de fleste søgemaskiner benytter det til beskrivelsen i søgeresultaterne...og det skulle gerne hænge sammen med titlen og sidens indhold...

Øvrige meta-tags er blot fyld....

Jeg ved ikke hvorfor du mener der er uenighed på det område, det kan jeg ikke genkende... Har du evt. et eksempel?

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)