Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forhandlere søges til salg af senior mobiltelefoner

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik

Det var egentlig ikke en kritik, blot undren. Andre mærker kan jo også fås uden abonnement og de bruger sltdå heller ikke småpenge på udvikling ;o)

Jeg tror bare at prisen er en stor faktor for ældre mennesker, så man kunne sælge rigtig mange fler (tror jeg), hvis de ikke var så dyre.

Jeg er ikke i tvivl om at det er god kvalitet og de ser ud som om, at de er lige det som ældre har brug for ;o)

Ha en god dag

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 10:45

Har du overvejet at lave et affiliate program med dem og få andre til at sælge dem på den måde?

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 10:50

Rønlund:

Har du overvejet at lave et affiliate program med dem og få andre til at sælge dem på den måde?

Jeg ved ikke hvordan man gør, Kan du hjælpe?

vh
Henrik

Fra København
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 62
Fra  Danish Mind Skrevet kl. 10:51

Hej Henrik,

Spændende og supergodt der kommer udvikling på det område osse.

Jeg har et lille (nej stort) problem. Jeg og mine søskende forærede min meget friske mor på 80 en Emporia (kan ikke huske model men den koste vist 2600). Og inden vi fik talt meget om funktionen - så havde hun fået flyttet simkort etc over i den og begyndte at bruge den. Men efter en uges tid nægtede hun at bruge den mere - fordi den flere gange sendte alamropkald ud til Falck/112 - UDEN hun havde rørt alarmknappen (siger hun).  Kan knappen være for følsom? Så alarmen går af uden at der decideret er trykket på alarmknappen..?

Iflg. hende sagde Falck at de ofte var ude for det problem.  Jeg er lidt ærgerlig over det - nu har jeg dyr tlf. liggende - kan ikke komme af med den igen og min mor vil ikke røre mere ved den.... uheldigt og irriterende.

Dbh Helle

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 11:34

Helle Dyrby Høy:

Hej Henrik,

Spændende og supergodt der kommer udvikling på det område osse.

Jeg har et lille (nej stort) problem. Jeg og mine søskende forærede min meget friske mor på 80 en Emporia (kan ikke huske model men den koste vist 2600). Og inden vi fik talt meget om funktionen - så havde hun fået flyttet simkort etc over i den og begyndte at bruge den. Men efter en uges tid nægtede hun at bruge den mere - fordi den flere gange sendte alamropkald ud til Falck/112 - UDEN hun havde rørt alarmknappen (siger hun).  Kan knappen være for følsom? Så alarmen går af uden at der decideret er trykket på alarmknappen..?

Iflg. hende sagde Falck at de ofte var ude for det problem.  Jeg er lidt ærgerlig over det - nu har jeg dyr tlf. liggende - kan ikke komme af med den igen og min mor vil ikke røre mere ved den.... uheldigt og irriterende.

Dbh Helle

Hej Helle
Jeg går ud fra at det er en emporia LIFE eller en emporia LIFE PLUS som din mor har. For at aktiverer nødkaldet skal man trykke på den røde knap bagpå mobiltelefonen i 3 sek. eller tre tryk hurtigt efter hinanden. Mobiltelefonen ringer 112 hvis hu ikke har valgt mindst en af de fem modtagere som mobiltelefonen kan ringe til ved aktivering af nødkaldet.  Så hvis du tilknytter en til fem personer til nødkaldet ringer den ikke 112. De kan også frakoble nødkald funktionen i menuen.
Jeg har også set en emporia LIFE hvor der var limet en enkrone i hullet til alarmknappen, det var åbenbart en som ikke vidste at nødkaldet kunne frakobles. En noget alternativ løsning på problemet 
Måske skulle du frakoble nødkald funktionen indtil din mor er fortrolig med at bruge den.
Du kan læse mere om nødkald funktionen i brugsanvisningen til emoria LIFE plus side 27.  (den er nemmest at læse hvis du udskriver den.)

Men mange ældre vil faktisk rigtig gerne have nødkald i deres mobiltelefon, det har jeg lige lavet en undersøgelse af. Faktisk vil over halvdelen af ældre mellem 65 og 80 gerne have mulighed for nødkald fra deres mobiltelefon.

Emporia LIFE plus mobiltelefonen
som er den nye udgave af emporia LIFE koster 1995,-

vh
Henrik

Fra København
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 62
Fra  Danish Mind Skrevet kl. 12:11

Hej Henrik - tusind tak for dit gode og grundige svar.

Jeg må gå hjem og tæske igennem brugsanvisningen - og måske osse tæske lidt på min mor den stædige rad. Håber at få det fikset så hun vil bruge den igen...

Tak for hjælpen.

vh Helle

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:33

Henrik:

Rønlund:

vh
Henrik

Hej Henrik

Du er velkommen til at hive fat i mig, så skal jeg nok forklare dig hvordan du kan komme i gang og hvad du skal være opmærksom på.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 17:46

Nillerrune:

Henrik:

Rønlund:

vh
Henrik

Hej Henrik

Du er velkommen til at hive fat i mig, så skal jeg nok forklare dig hvordan du kan komme i gang og hvad du skal være opmærksom på.

Tak for dit tilbud. Jeg er meget interesseret i at hører nærmere, så jeg har sendt en PM til dig

vh
Henrik

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)