Jeg synes ikke det hører henne at i en debat , hvor vi skal hjælpe hinanden disse ting. Rette stavefejl , jeg er desuden ordblind så jeg kan komme til at bytte om på ordene ,med hvad der står i indlægget og det jeg vil hjælpe med kan godt forstås , så de skal ligge skrive disse rettelser , ikke rimeligt sagligt når man laver en debat..
Bruge bandeord og svine hinanden til.
Lave en smiley eller indlæg hvor der intet står . Blande sig en debat , og begynde at skrive mit tilbud er bedre , Synes folk skal være mere positive og glade solen skinner da nu , udenfor |
Helle - houseofkids.dk:Også indlæg om salg af andre ydelser i tråde som oprindeligt omhandlede noget helt andet, er et problem. Flot Nils - at du erkender at det var en knap så god ide i tråden om DanDomain. Den så jeg også og tænkte på den da jeg så Jørgens indlæg. Et tip er tråden »jeg har et godt tilbud til dig«. Her kan du fortælle vidt og bredt om dine løsninger, og folk vil være positive (hvis de ellers er i godt humør - ha ha).
Tak...
Helle - houseofkids.dk:Vi skal også passe på ikke at give finanskrisen hele skylden.... og konkludere at de som opfører sig knap så pænt nok er ved at gå fra hus og hjem....
I min optik ER Finanskrisen en længe tiltrængt oprydning i en oppustet økonomi. Men det er uden tvivl også en helt anden tråd jeg lige skal finde først.
Hav en dejlig dag.