Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad sker der lige på Amino for tiden???

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ikke det hører henne at i en debat , hvor vi skal hjælpe hinanden disse ting.

Rette stavefejl , jeg er desuden ordblind så jeg kan komme til at bytte om på ordene ,med hvad der står i indlægget og det jeg vil hjælpe med kan godt forstås , så de skal ligge skrive disse rettelser , ikke rimeligt sagligt når man laver en debat..

Bruge bandeord og svine hinanden til.

Lave en smiley eller indlæg hvor der  intet står .

Blande sig en debat , og begynde at skrive mit tilbud er bedre ,

Synes folk skal være mere positive og glade solen skinner da nu , udenfor Wink

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 10:10

Helle - houseofkids.dk:
Også indlæg om salg af andre ydelser i tråde som oprindeligt omhandlede noget helt andet, er et problem. Flot Nils - at du erkender at det var en knap så god ide i tråden om DanDomain. Den så jeg også og tænkte på den da jeg så Jørgens indlæg. Et tip er tråden »jeg har et godt tilbud til dig«. Her kan du fortælle vidt og bredt om dine løsninger, og folk vil være positive (hvis de ellers er i godt humør - ha ha).

Tak... Wink

Helle - houseofkids.dk:
Vi skal også passe på ikke at give finanskrisen hele skylden.... og konkludere at de som opfører sig knap så pænt nok er ved at gå fra hus og hjem....

I min optik ER Finanskrisen en længe tiltrængt oprydning i en oppustet økonomi. Men det er uden tvivl også en helt anden tråd jeg lige skal finde først.

Hav en dejlig dag.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:02
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Min holdning er at det handle om "at gribe i egen barm først" - selv være den rollemodel med de ting du synes er vigtige i din "gøren og laden".

En ide kan måske også være at ignorerer indlæg som I ikke synes om....

ha en fortsat pragtfuldt dagAngel

Torsdaghilsner

Sanne

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 11:11

Jeg synes AMINO er ret selvregulerende og fornuftigt anlagt :) - Det beviser denne tråd jo om noget andet. Jeg synes ikke der skal sættes ind med mere kontrol.

-Karsten 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:41

Jørgen Linnet:

Jeg synes at utrolig mange tråde for tiden, bliver mudret og decideret ødelagt af en masse off-topic indlæg af negativ karakter, samt nærmest desperat markedsføring af sine egne produkter, selvom trådstarter egentlig bare gerne vil have feedback på sit eget produkt eller ydelse. Har markedet virkelig gjort os så sure og desperate, at vi ikke længere kan føre en debat i en ordentlig og anstændig tone og er vi virkelig så presset at vi ikke kan respektere en trådstarters budskab og ønske om feedback?

Come on! Lad os nu lige finde den gamle venlige tone frem igen og hjælpe hinanden. Jeg troede faktisk at det var derfor, at vi var her, men jeg er dog blevet klogere – tilsyneladende er der nogle ganske få personer herinde, som tilsyneladende kun er her for at svine andre og deres produkter til og/eller for at sælge sine egne produkter/ydelser og absolut ingen respekt har for trådstarters budskab eller debatoplæg.

Solen skinner og levet er jo herligt, så lad os nu lige være søde ved hinanden, ikke! Wink

Yes Helt enig! Der er dog ingen tvivl om, at krisen for alvor begynder at vise sit grimme ansigt...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:41

Jørgen Linnet:

Jeg synes at utrolig mange tråde for tiden, bliver mudret og decideret ødelagt af en masse off-topic indlæg af negativ karakter, samt nærmest desperat markedsføring af sine egne produkter, selvom trådstarter egentlig bare gerne vil have feedback på sit eget produkt eller ydelse. Har markedet virkelig gjort os så sure og desperate, at vi ikke længere kan føre en debat i en ordentlig og anstændig tone og er vi virkelig så presset at vi ikke kan respektere en trådstarters budskab og ønske om feedback?

Come on! Lad os nu lige finde den gamle venlige tone frem igen og hjælpe hinanden. Jeg troede faktisk at det var derfor, at vi var her, men jeg er dog blevet klogere – tilsyneladende er der nogle ganske få personer herinde, som tilsyneladende kun er her for at svine andre og deres produkter til og/eller for at sælge sine egne produkter/ydelser og absolut ingen respekt har for trådstarters budskab eller debatoplæg.

Solen skinner og levet er jo herligt, så lad os nu lige være søde ved hinanden, ikke! Wink

Yes Helt enig! Der er dog ingen tvivl om, at krisen for alvor begynder at vise sit grimme ansigt...

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 101
Fra  Bolette Obbekær - Bedre web Skrevet kl. 12:08

Thumps up, Sanne. Jeg tror også vejen frem er at ignorere de indlæg...det kan være man lige skal trække vejret dybt, evt. skrige ned i en pude....men ikke gå til tasterne...

Det gode ved amino er så godt at dem, der simpelthen ikke har fattet det, ikke må ødelægge stemningen.

Og så ud i solen :-)

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 12:26

Jørgen, det har du fuldstændig ret i, men det der bekymrer mig, er at finanskrisen får skylden får de grimme indlæg, for det er ikke altid tilfældet. Jeg kom selv med et surt opstød i et indlæg for et par uger siden og jeg er IKKE ved at gå fra hus og hjem. Mikkel Demib er også kendt for at hoppe op og springe ned, komme med raserianfald Smile og kalde en spade for en spade og han går næppe aldrig fra hus og hjem... Thorborg kan også blive møgsur, men han lever da et fantastisk liv. Cool

Det jeg ser ved Amino er at der er mange gamle, garvede kamphunde, der har været her altid og måske ser det som et andet hjem. Kommer der så mere uerfarne mennesker ind, hvad enten erfaringen ligger i det faglige eller i det at deltage i en debat, så 'skal vi lige fortælle dig...'. Det kan godt være at et kvindeforum/arbejdsplads er en hønsegård, men et mandested er så ligeledes et høvdingeforum, hvor den ene kan mere end den anden.

Amino er et dejligt sted at være, men folk bør vide at det ikke kun drejer sig om salg, når man deltager her. Hvis det gør det, er jeg ikke længere med, for så findes der andre forums, der er mere bevendt for mig. Nogle tjener penge ved at være her, nogle har HELE deres forretning her og så er der os små B2C folk, der intet har at sælge til iværksættere og hvor prisniveauet i vores verden er en del lavere.

Det er ligeledes træls (!) at læse om, at B2C iværksættere er forsmåede, sure, truet af krise osv osv. Det har jo intet på sig og vi handler bare ud fra sund fornuft i den situation vi er i.

Og kommer man med et surt opstød, hvorefter man selvfølgelig bliver forfulgt af én eller to andre deltagere, ja - så er det bedst at tie den ihjel. Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 12:27

Hej Jørgen & Alle Andre,  

Tusind tak for dit indlæg Jørgen.

Jeg er 100 % enig, og det glæder mig at finde ud af, at der stadig findes en masse søde konstruktive aminoer, som værner om den gode "aminokultur" og det at hjæpe andre. Og sagen er faktisk den, at man tit får meget mere tilbage igen :o)

Så ved du hvad Jørgen - 1000 tak for dit indlæg og stof til eftertanke.

God dag til alle.

Venlige hilsner

Louise

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Jørgen

Jeg er helt enig i dine betragtninger og det er en kedelig udvikling, men den er desværre også uendelig forudsigelig.
Som Peter Skouhus rigtigt skriver, så er mange super meget på røven og når man er på røven, så er lunten kort og overskuddet til at hjælpe lille.

Nicolai Frisch og jeg var med til at bygge Euroinvestors forum op og når aktierne gik op, så var der ingen grænse for folks venlighed og hjælpsomhed. Men når de gik ned, så blev de samme mennesker onde og nøjeregnende og stemningen gik helt i bund.

Så igen, der er ikke noget mærkeligt i at stemningen er blevet hårdere og folk er mere interesseret i at løse opgaver for penge, frem for at dele ud gratis.

Når det så er sagt, så vil jeg for det første opfordre til at man tænker sig om før man skriver. Ved at være nøjeberegnende og have en kort lunte, så giver man et meget kraftigt signal om at man ikke er i balance og at noget er galt. Det signal vil få potentielle kunder til at flygte og man ender så med at omsætte endnu færre penge. Hvis man vil overleve i denne økonomi (eller mangel på samme ;-) så er det bedste våben at være flink og hjælpsom, det signalere overskud og det er overskud alle folk søger lige nu.

Så før du trykker "Send" så vent 10 sekunder, læs det igen og overvej om det nu også er det signal du vil sende til omverdenen og om du ikke bare skulle holde mund og lade andre tage diskussionen. Langtidsvirkningerne ved at tabe hovedet, kan være ret omfattende.

Så vær flink og hjælpsom og er du i dårligt humør en dag, så hold fingrene fra Amino, det vil hjælpe dig selv og alle andre.

Dbh Martin

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)