Tak, Og en god dag til dig Jesper.
|
Singularity:Vil du bedre kunne klare min feedback på Kristians koncep
Jeg så ikke du gav noget feedback overhovedet? du postede et rent og skær salgsindlæg for at kapre nogle kunder og det gav bagslag.
Singularity:Magento, har jeg set fulde implementeringer af design til priser der absolut matcher Kristians koncept. Og de månedlige omkostninger for at have løsningen hosted er 40% billigere for bedre funktionalitet.
Det mener jeg nu ikke du kan sammenligne. Når man har en hosted løsning, Dandomain, Scannet, Easy-flow etc følger der også en support med. Det vil sige hvis din shop driller, du har spørgsmål til funktionaliteter etc så koster det ikke en krone ud over den månedlige ydelse.
Har du derimod en magento webshop skal du hver eneste gang ringe til en konsulent som starter sit minutur og fakturerer herefter.
Når det så er sagt vil jeg give dig ret i at Magento ser utrolig interessant ud og det bestemt er en oplagt mulighed for mange. Men der er stadig stor forskel fra at vælge en Mangeto løsning til at vælge en god gammeldags gennemtestet dandomain løsning. Især hvis man er helt grøn i det med netbutikker.
Singularity:Det er lidt interessant i et forum af iværksættere hvor man lige i sin feed back nævner der findes alternativer som løser samme problemstilling. Og samtidig på sigt vil give kunden en større funktionalitet samt færre omkostninger. Bliver det i den grad sablet ned.
Du bliver sablet ned fordi du ødelægger det for Kristian. Han har i hans virksomhed kommet op med et nyt koncept han gerne vil have feedback på inden han lancerer det. Dine indlæg hjælper på ingen måde Kristian og er derfor ren og skær støj.
Havde spørger været en der skulle have en netbutik og spurgte til hvilken løsning han/hun skulle vælge havde dine indlæg været helt fine.