Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DanDomain-Kom-Igang søger feedback

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 06:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

hahaha

Det skal du sku ha Nils - du er ikke typen der giver op......

Ha en fin aften, eller nat er det da blevet.

mvh

jesper

www.sliknet.dk

Tak, Og en god dag til dig Jesper.  Wink

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 07:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Singularity:
Vil du bedre kunne klare min feedback på Kristians koncep

Jeg så ikke du gav noget feedback overhovedet? du postede et rent og skær salgsindlæg for at kapre nogle kunder og det gav bagslag.

Singularity:
Magento, har jeg set fulde implementeringer af design til priser der absolut matcher Kristians koncept. Og de månedlige omkostninger for at have løsningen hosted er 40% billigere for bedre funktionalitet.

Det mener jeg nu ikke du kan sammenligne. Når man har en hosted løsning, Dandomain, Scannet, Easy-flow etc følger der også en support med. Det vil sige hvis din shop driller, du har spørgsmål til funktionaliteter etc så koster det ikke en krone ud over den månedlige ydelse. 

Har du derimod en magento webshop skal du hver eneste gang ringe til en konsulent som starter sit minutur og fakturerer herefter.

Når det så er sagt vil jeg give dig ret i at Magento ser utrolig interessant ud og det bestemt er en oplagt mulighed for mange. Men der er stadig stor forskel fra at vælge en Mangeto løsning til at vælge en god gammeldags gennemtestet dandomain løsning. Især hvis man er helt grøn i det med netbutikker.

Singularity:
Det er lidt interessant i et forum af iværksættere hvor man lige i sin feed back nævner der findes alternativer som løser samme problemstilling. Og samtidig på sigt vil give kunden en større funktionalitet samt færre omkostninger. Bliver det i den grad sablet ned.

Du bliver sablet ned fordi du ødelægger det for Kristian. Han har i hans virksomhed kommet op med et nyt koncept han gerne vil have feedback på inden han lancerer det. Dine indlæg hjælper på ingen måde Kristian og er derfor ren og skær støj. 

Havde spørger været en der skulle have en netbutik og spurgte til hvilken løsning han/hun skulle vælge havde dine indlæg været helt fine. 

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 07:51

@ Singularity

Du giver ingen feedback. Du trækker dig ikke trods gentagende henstillinger.

Det svarer til at du stíller dig inde i Kvickly og råber op at Føtex er bedre, hvorlænge tror du det ville var før du blev smidt ud?

Dem der kommentere dig her yder bare selvjustist, hvilket også ville ske hvis det var den omvente vej (din tråd der blev støj i)

Så prøv at smide dine indlæg i tråde hvor nogle efterspørger dine ydelser, eller hvor nogle har specifikke tekniske spørgsmål til dine systemer, gode svar kunne måske kaste nogle kunder af. Jeg tro ikke du har noget ud af de indlæg du har i denne her tråd. Nok nærmest tværdimod.

mvh.

Thomas

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 08:29

Jeg mangler umiddelbart som minimum et link til, hvad det er DanDomainsløsning tilbyder.

Du forudsætter at kunden på forhånd har valgt Dandomain og dermed kender indholdet af den del af pakken, og det tror jeg er en fejl.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 10:28

Tak for al den gode feedback.

Martin Tygsen:

Fedt koncept, det tror jeg i kan komme langt med. Hvis du vil undgå følelsen af template ville jeg personligt fjerne den mulighed at kunden kan vælge det design de ønsker. Istedet ville jeg vise et par eksempler(de samme som nu) og så når kunden bestiller give ham mulighed for at vælge ud fra de forskellige designs, og evt kombinere dem.  På den måde kommer det ikke til at virke som et templatekøb/hyldevare. 

Men spændende koncept - held og lykke med det. 

God pointe - jeg skal se om hvordan man bedre kan få det kommunikeret ud.

Tak.

Kim Gam-Jensen tropefisk.dk:

Hej Kristian,

Rigtig godt, spændende og økonomisk fornuftigt koncept - og noget, jeg bestemt vil overveje seriøst.

Dog kunne jeg godt tænke mig lidt større valgfrihed mht. antallet af skabeloner (selvom jeg ved, at I er i begynderfasen) og måske lidt flere eksempler på færdige skærmbilleder, f.eks. tilbudssiden/nyhedssiden, betalingssiden osv. - og så kunne jeg godt tænke mig (som andre har nævnt tidligere) at vide hvad det koster for allerede kørende Dandomain-webshops.

Jeg tror ikke der kommer mange flere grundskabeloner. Kan ikke helt tyde om du har set der er 5 skærmbilleder af hvert design? Men du vil gerne have flere end dem? Men måske en ide med lidt flere - det er normalt disse 5 vi laver når vi producerer til en kunde inden vi begynder implementeringen.

En kørende webshop koster det samme, men skal jeg vist have forklaret lidt bedre. Tak for feedbacken og du skriver bare hvis du have piftet en butik op.

Sophie Hovdekorp:

Hej Kristian.

Det må være denne løsning vi kort har talt lidt om på facebook.

Nej det er det ikke - nok derfor du ikke helt synes teksten dækker det du søger. Men tak for feedbacken, jeg vil tage den med i det andet projekt jeg sidder og knokler på.

Thomas Rosenstand:

Fed stil, Singularity! (disclaimer: ironi)

Kristian: Fedt koncept - men du skal nok gentænke "folkeliggørelsen". Lad os tale om det ved lejlighed.

Jep han køre super stil - du har nok ret - har været meget i tvivl om formatet og der skal nok mere is-kage biks over det :-)

Henrik :

@ Kristian

Beklager at udsætte din tråd for dette offtopic indlæg, men sådan en narrehat skal man sku kigge længe efter :)

Helt i orden Henrik, det vil altid være lidt støj på Amino - men det holder jo også tråden i live :)

Morten Ellegaard Larsen:

Jeg mangler umiddelbart som minimum et link til, hvad det er DanDomainsløsning tilbyder.

Du forudsætter at kunden på forhånd har valgt Dandomain og dermed kender indholdet af den del af pakken, og det tror jeg er en fejl.

Du har ret - det er meget skrevet til folk der har besluttet at vælge DanDomain.

Grunden til dette er jeg går meget målrettet efter dem der har valgt at benytte DanDomain og nu mangler en til at få deres shop bygget, det er måske en forkert tilgang til tingene, men valgt fordi det er der der er kortest til et salg og så håber vi jo på noget yderligere profilering hos DanDomain

Et link er en god ide, havde valgt ikke at gøre det for ikke at sende folk væk. Men jeg har smidt det på.

Tak for feedbacken.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:14

Nu sidder jeg og læser teksten på jeres hjemmeside igen.

Teksten omkring at i betaler 10% synes jeg skal fjernes helt. Det bliver indviklet og jeg får en følelse af i på en eller anden måde forsøger at snyde mig ind i det.

Jeres tilbud er billigt nok i forvejen, jeg synes ikke i behøver at betale 10% af omkostningerne det første år.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 16:27

Martin Tygsen:

Nu sidder jeg og læser teksten på jeres hjemmeside igen.

Teksten omkring at i betaler 10% synes jeg skal fjernes helt. Det bliver indviklet og jeg får en følelse af i på en eller anden måde forsøger at snyde mig ind i det.

Jeres tilbud er billigt nok i forvejen, jeg synes ikke i behøver at betale 10% af omkostningerne det første år.

Du har ret - jeg har prøvet at omformulerer det, samt tilføjet et afsnit mere der hedder "Derfor Cygnet"

Tak for den gode feedback.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:48

Hej Kristian

Super fedt koncept, jeg tror helt klart at der er et marked for pakkeløsninger til fast pris. Måske skulle du overveje at lave et fast antal korrektur gange, ellers risikerer du at komme ud i en "never ending story" og det er jo ikke godt med fast pris.

Håber iøvrigt at du en dag, vil overveje at leverer en lignende pakke baseret på vores system. Vi arbejder pt. på en editor med Photoshop integration, den vil gøre leverering af den slags pakke ultra nem. Efter rettelserne er foretaget er det bare at klikke en opdater knap i shoppen, og så slår ændringerne igennem på sitet.

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)