Hej Kristian, Rigtig godt, spændende og økonomisk fornuftigt koncept - og noget, jeg bestemt vil overveje seriøst. Dog kunne jeg godt tænke mig lidt større valgfrihed mht. antallet af skabeloner (selvom jeg ved, at I er i begynderfasen) og måske lidt flere eksempler på færdige skærmbilleder, f.eks. tilbudssiden/nyhedssiden, betalingssiden osv. - og så kunne jeg godt tænke mig (som andre har nævnt tidligere) at vide hvad det koster for allerede kørende Dandomain-webshops. |
Lone S. Hansen:Singularity:Ja, du/i har da i den grad helt ret i at følge strømmen gør det jævnt svært at skille fårene fra bukkene...
Øv, hvor er du top ærgelig, nu! :/
Du starter med at afspore tråden, hvor der bliver fortalt om et nyt forretningskoncept, ved at reklamere skamløst for dit eget. Derefter bliver rønnebærene sure og du tildeler et stød under bæltestedet. Æv.
Kom ind i kampen i stedet for - sig hvis du har feedback, hvadend den måtte være positiv eller negativ til konceptet og idéen, i stedet for bare at spænde ben og spille fandango.
Du har fuldstændig ret... Tak.
Konceptet ligner blot noget eksisterende på markedet. Og markedet her er ikke nødvendigvis vores egen lille baggård, Danmark. Det er så i den sammenhæng også ganske nærliggende at nævne Magento eCommerce. Der har udviklings financieringen på plads. Har videreført mange års erfaringer fra andre eCommerce Produkter. (Folkene bag Magento eCommerce er udbrydere fra osCommerce). Så jeg mener blot at når man skaber en concept bør man radikalisere visionen med 1000% og mere til. For at ende med et hensigtsmæssigt produkt.
Som jeg læser conceptet her vil man standardisere nogle byggeklodser som kan genbruges fra kunde til kunde.
Magento Connect hedder den funktionaltiet i Magentos Admin Interface. Så kan du faktisk online installere både kommercielle extensions/moduler og GNU Extensions/Modules.
Om konceptet tråden her omhandler holder vand. skal jeg ikke kunne sige. Men jeg ved at Magento gør det samme, og mere til. Det er og vil altid være penge ud af vinduet at investere dem i at opfinde den dybe tallerken flere gange.
Jeg er ret sikker på at en virksomhed som www.aboutweb.dk sagtens vil kunne hjælpe jer med en Magento eCommerce Løsning.