Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DanDomain-Kom-Igang søger feedback

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kristian,

Rigtig godt, spændende og økonomisk fornuftigt koncept - og noget, jeg bestemt vil overveje seriøst.

Dog kunne jeg godt tænke mig lidt større valgfrihed mht. antallet af skabeloner (selvom jeg ved, at I er i begynderfasen) og måske lidt flere eksempler på færdige skærmbilleder, f.eks. tilbudssiden/nyhedssiden, betalingssiden osv. - og så kunne jeg godt tænke mig (som andre har nævnt tidligere) at vide hvad det koster for allerede kørende Dandomain-webshops.

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 22:56
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lone S. Hansen:

Singularity:

Ja, du/i har da i den grad helt ret i at følge strømmen gør det jævnt svært at skille fårene fra bukkene...

Øv, hvor er du top ærgelig, nu! :/

Du starter med at afspore tråden, hvor der bliver fortalt om et nyt forretningskoncept, ved at reklamere skamløst for dit eget. Derefter bliver rønnebærene sure og du tildeler et stød under bæltestedet. Æv.
Kom ind i kampen i stedet for - sig hvis du har feedback, hvadend den måtte være positiv eller negativ til konceptet og idéen, i stedet for bare at spænde ben og spille fandango.

Du har fuldstændig ret... Tak. Smile

Konceptet ligner blot noget eksisterende på markedet. Og markedet her er ikke nødvendigvis vores egen lille baggård, Danmark. Det er så i den sammenhæng også ganske nærliggende at nævne Magento eCommerce. Der har udviklings financieringen på plads. Har videreført mange års erfaringer fra andre eCommerce Produkter. (Folkene bag Magento eCommerce er udbrydere fra osCommerce). Så jeg mener blot at når man skaber en concept bør man radikalisere visionen med 1000% og mere til. For at ende med et hensigtsmæssigt produkt.

Som jeg læser conceptet her vil man standardisere nogle byggeklodser som kan genbruges fra kunde til kunde.

Magento Connect hedder den funktionaltiet i Magentos Admin Interface. Så kan du faktisk online installere både kommercielle extensions/moduler og GNU Extensions/Modules.

Om konceptet tråden her omhandler holder vand. skal jeg ikke kunne sige. Men jeg ved at Magento gør det samme, og mere til. Det er og vil altid være penge ud af vinduet at investere dem i at opfinde den dybe tallerken flere gange.

Jeg er ret sikker på at en virksomhed som www.aboutweb.dk sagtens vil kunne hjælpe jer med en Magento eCommerce Løsning.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 23:03

Hej Kristian.

Det må være denne løsning vi kort har talt lidt om på facebook.

Umiddelbart lyder en webshopløsning til den pris ikke afskrækkende - alt efter, hvad man har behov for.

Til mig selv og mine klienter kommer jeg dog meget hurtigt til at mangle en mindre inforstået indføring i, hvad det er jeg får.
Jeg nægter at tro at resten af danmarks eKøbmænd in spe vil fatte ret meget af, hvad du tilbyder ud over at gøre det billigere og nemmere.

Du kommer hurtigt til at tabe dem, der ikke er teknik nørder og de er jo langt hen ad vejen netop dem, der kan have gavn af nogle enkle pakker, der matcher deres behov.

Når jeg kigger efter en dansk løsning fremfor de amerikanske 1Shoppingcart, KickstartCart m.m. går jeg f.eks. efter at finde en løsning, der kan håndtere emailkampagner, opt-in til opsamling af adresser til kampagnen, opfølgning med mersalg m.m.

Samtidig skal det også gerne være noget, der er nemt at sætte op, hvis man ikke har prøvet at sætte en email kampagne op før, endsige sælge fra en eShop.Det har jeg svært ved at se om din løsning kan ud fra de beskrivelser du har.

Håber det giver noget input du kan bruge.

kh.

Sophie

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:05

Singularity:

Det er da Simpelt...

Kontankt undertegnede of få en Magento Løsning i nakken... ;-)

Der performer voldsomt...! 

Væsentligt større funktionalitet end DanDomain, og ikke behov for mellemliggende BetalingsLøsninger.

+ vi har allerede et modul klar til e-Conomic Integration...

Fed stil, Singularity! (disclaimer: ironi)

Kristian: Fedt koncept - men du skal nok gentænke "folkeliggørelsen". Lad os tale om det ved lejlighed.

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 23:33

Sophie Hovdekorp:

Hej Kristian.

Det må være denne løsning vi kort har talt lidt om på facebook.

Umiddelbart lyder en webshopløsning til den pris ikke afskrækkende - alt efter, hvad man har behov for.

Til mig selv og mine klienter kommer jeg dog meget hurtigt til at mangle en mindre inforstået indføring i, hvad det er jeg får.
Jeg nægter at tro at resten af danmarks eKøbmænd in spe vil fatte ret meget af, hvad du tilbyder ud over at gøre det billigere og nemmere.

Du kommer hurtigt til at tabe dem, der ikke er teknik nørder og de er jo langt hen ad vejen netop dem, der kan have gavn af nogle enkle pakker, der matcher deres behov.

Når jeg kigger efter en dansk løsning fremfor de amerikanske 1Shoppingcart, KickstartCart m.m. går jeg f.eks. efter at finde en løsning, der kan håndtere emailkampagner, opt-in til opsamling af adresser til kampagnen, opfølgning med mersalg m.m.

Samtidig skal det også gerne være noget, der er nemt at sætte op, hvis man ikke har prøvet at sætte en email kampagne op før, endsige sælge fra en eShop.Det har jeg svært ved at se om din løsning kan ud fra de beskrivelser du har.

Håber det giver noget input du kan bruge.

kh.

Sophie

Et setup der kan klare dine avancerede email kampagner...: Magento Extension (Open Software License (OSL)

Fontis Campaign Monitor, http://www.magentocommerce.com/extension/494/fontis-campaign-monitor

Som så benytter sig af : http://www.campaignmonitor.com/

Så er jeg sikker på du har en ret avanceret løsning til at håndtere eMail Kampagner. Vil koste 80kr. for at sende én kampagne mail til 1000 Modtagere.

Medmindre man selvfølgelig vælger at bruge den standard Nyheds Brevs (Newsletter Management) funktionalitet der allerede findes i Magento: http://www.magentocommerce.com/product/features/marketing-promotions-and-tools/view

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 23:42
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

hahaha

Det skal du sku ha Nils - du er ikke typen der giver op......

Ha en fin aften, eller nat er det da blevet.

mvh

jesper

www.sliknet.dk

Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 00:00

Singularity:

Et setup der kan klare dine avancerede email kampagner...: Magento Extension (Open Software License (OSL)

Fontis Campaign Monitor, http://www.magentocommerce.com/extension/494/fontis-campaign-monitor

Så er jeg sikker på du har en ret avanceret løsning til at håndtere eMail Kampagner. Vil koste 80kr. for at sende én kampagne mail til 1000 Modtagere.

Medmindre man selvfølgelig vælger at bruge den standard Nyheds Brevs (Newsletter Management) funktionalitet der allerede findes i Magento: http://www.magentocommerce.com/product/features/marketing-promotions-and-tools/view

og så overså du vist lige pointen med overskueligt også for ikke tekniknørder samt en dansk løsning..... :-)
Vi mangler løsninger, der gør det super enkelt for folk at få sat deres salg op. gerne på dansk - og egentlig også gerne med nogen til at gøre arbejdet...

Kan man ikke få gjort det for sig (hvis budgettet er stramt) skal det være nemt at sætte sig ind i trin for trin at sætte tingene op og et overblik, der giver forståelsen af, hvad flowet er.

Er det for meget forlangt at få det "avanceret og enkelt" i et og samme system?

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 00:19

Sophie Hovdekorp:

Singularity:

og så overså du vist lige pointen med overskueligt også for ikke tekniknørder samt en dansk løsning..... :-)
Vi mangler løsninger, der gør det super enkelt for folk at få sat deres salg op. gerne på dansk - og egentlig også gerne med nogen til at gøre arbejdet...

Kan man ikke få gjort det for sig (hvis budgettet er stramt) skal det være nemt at sætte sig ind i trin for trin at sætte tingene op og et overblik, der giver forståelsen af, hvad flowet er.

Er det for meget forlangt at få det "avanceret og enkelt" i et og samme system?

Nope... Det er essensen af et produkt der henvender sig til brugere. Andre vil kalde det brugervenlighed. Og som det er med alt andet nyt. Kræver det dog en smule tid at vende sig til nye måder at gøre nye ting på. - Jeg bander stadig Vista Ultimate x64 LANGT VÆK!

Omkring oversættelse så er der et andet Modul/Extension "Danish Language Pack" - Gæt hvad sådan en gør:

http://www.magentocommerce.com/extension/363/magento-community-modules--danish-denmark-language-pack

Hokus pokus, mig selv i fokus: På mit website under services kan du faktisk se screendumps af Magento's Administrative interface. Der er på dansk. Ligesom de Moduler vi har specielt udviklet er på dansk.

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 06:23
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Prøv nu at hør her tumpe - hvis troværdighed er ved at skrumpe?

Denne tråd handler på ingen måde om hvilken platform cygnet bruger, eller feedback på denne.
Og denne tråd handler absolut på ingen måde om dine ydelser, dine services, eller Magento.

Derfor giv feedback på det Kristian egentlig spørger om.

@ Kristian

Beklager at udsætte din tråd for dette offtopic indlæg, men sådan en narrehat skal man sku kigge længe efter :)

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 06:53

Henrik :

Prøv nu at hør her tumpe - hvis troværdighed er ved at skrumpe?

Denne tråd handler på ingen måde om hvilken platform cygnet bruger, eller feedback på denne.
Og denne tråd handler absolut på ingen måde om dine ydelser, dine services, eller Magento.

Derfor giv feedback på det Kristian egentlig spørger om.

@ Kristian

Beklager at udsætte din tråd for dette offtopic indlæg, men sådan en narrehat skal man sku kigge længe efter :)

Det er lidt interessant i et forum af iværksættere hvor man lige i sin feed back nævner der findes alternativer som løser samme problemstilling. Og samtidig på sigt vil give kunden en større funktionalitet samt færre omkostninger. Bliver det i den grad sablet ned.

Magento, har jeg set fulde implementeringer af design til priser der absolut matcher Kristians koncept. Og de månedlige omkostninger for at have løsningen hosted er 40% billigere for bedre funktionalitet.

Vil du bedre kunne klare min feedback på Kristians koncept Hvis min kritik havde baggrund i en løsning jeg IKKE Selv går med ?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)