Kasper og Marcus har knoklet de sidste 4 uger i cygnet med et nyt koncept.
Det handler kort om at ramme de kunder som har valgt at benytte DanDomain som shop system og synes vores løsninger sparker røv - men desværre ikke helt har budgettet til at smide +30.000 efter løsninger hvor design og opsætning er 100% unik.
Her bruger vi muligheden for at genbruge noget fra kunde til kunde - generelt regner vi med udtrykket bliver meget forskelligt fra kunde til kunde, men proportioner og placeringer af elementer vil gå igen - og der kan der virkelig spares tid.
Jeg søger noget feedback på ideen, formuleringen af siden og hvad i ellers tænker omkring dette. Jeg vil meget gerne undgå følelsen af template - for hver eneste design bliver tilrettet, så det er mere et design-udgangspunkt man vælger.
Kontankt undertegnede of få en Magento Løsning i nakken... ;-)
Der performer voldsomt...!
Væsentligt større funktionalitet end DanDomain, og ikke behov for mellemliggende BetalingsLøsninger.
+ vi har allerede et modul klar til e-Conomic Integration...
ej, det der er fandme for fladt. Lad nu vær med at ødelægge samtlige indlæg på din vej med din total ligegyldige reklame.
Det er fandme dårlig stil
@ Kristian
Jeg syntes det er et super koncept, og en rigtig god idé at i laver en "pakkeløsning" som er ready-2-go. Dog er det en anelse svævende når i siger at i feks kan genbruge gamle elementer, det kræver i er super skarp i jeres aftale med kunden, da dette hurtigt kan skride en smule.
Kontankt undertegnede of få en Magento Løsning i nakken... ;-)
Henrik :
Det er fandme dårlig stil
Enig - mon han ikke en dag finder ud af det ikke er måde at bevæge sig på Amino.dk
Henrik :
@ Kristian
Dog er det en anelse svævende når i siger at i feks kan genbruge gamle elementer, det kræver i er super skarp i jeres aftale med kunden, da dette hurtigt kan skride en smule.
Held og lykke med projektet :)
Hvad mener du her?
Jeg vil mene at de små scripts og hacks vi har lavet igennem tiden som letter arbejdet for både os og for kunden i den daglige vedligeholdelse har vi lov til at genbruge.
Ja det er det faktisk - det er simpelt at med den slags indlæg ødelægger du det for dig selv.
Jeg søger noget feedback på ideen, formuleringen af siden og hvad i ellers tænker omkring dette. Jeg vil meget gerne undgå følelsen af template - for hver eneste design bliver tilrettet, så det er mere et design-udgangspunkt man vælger.
Fedt koncept, det tror jeg i kan komme langt med. Hvis du vil undgå følelsen af template ville jeg personligt fjerne den mulighed at kunden kan vælge det design de ønsker. Istedet ville jeg vise et par eksempler(de samme som nu) og så når kunden bestiller give ham mulighed for at vælge ud fra de forskellige designs, og evt kombinere dem. På den måde kommer det ikke til at virke som et templatekøb/hyldevare.
Ja, du/i har da i den grad helt ret i at følge strømmen gør det jævnt svært at skille fårene fra bukkene...
Øv, hvor er du top ærgelig, nu! :/
Du starter med at afspore tråden, hvor der bliver fortalt om et nyt forretningskoncept, ved at reklamere skamløst for dit eget. Derefter bliver rønnebærene sure og du tildeler et stød under bæltestedet. Æv. Kom ind i kampen i stedet for - sig hvis du har feedback, hvadend den måtte være positiv eller negativ til konceptet og idéen, i stedet for bare at spænde ben og spille fandango.