Hej Så har forbrugerombudsmanden endelig godkendt vores nye kampagneside www.skiftselv.dk/crazydeal ved ikke om denne skulle have været postet i ”jeg har et tilbud til dig” men nu søger jeg jo lidt feedback på projektet og håber det er fint med jer den ligger i denne kategori. Hvad siger du f.eks. til en støvsuger til kun 99,95 inkl. Levering. Det er hvad man har chancen for at købe Torsdag den 25-06-09 kl 19:15, her tester vi nemlig vores Nye koncept CrazyDeal som er vores svar på de fysiske forretningers køtilbud, i stedet for at ligge på et koldt fortov i flere dage, kan man nu sidde med en varm kop kaffe foran skærmen og sikre sig et vanvittigt tilbud hos Skiftselv.dk, den eneste hage er at man kæmper mod flere tusinde ivrige netshoppere om at klikke på købsknappen hurtigst efter nedtællingen er stoppet og gennemføre CrazyDeal forløbet. Da det er første gang vi køre vores CrazyDeal kan der ske ting vi ikke helt har gennemskuet forinden, selvom vi efterhånden har testet konceptet godt og grundig igennem. Så skulle du vælge og deltage i vores CrazyDeal hvilket jeg håber selv om det er penge ud af vinduet og er der noget som du mener ikke fungere optimalt ud fra de regler der er opsat på siden så er du meget velkommen til at give os Feedback på kontakt@skiftselv.dk. Der ud over kunne jeg også godt tænke mig jeres Feedback på hvordan vi kunne udbrede vores lille happening på div blogs, har tænkt lidt på at poste det på anyhed.dk når vi for alvor går i gang med 3 vaskemaskiner eller lign til 99,- inkl levering |
Fedt martin :)