Hej Mirus Hvad vil du syntes om følgende indlæg Atomfysiker og beriget uran søges.... HELT LOVLIGT. Jeg vil gerne have en lille atombombe så jeg kan gøre kold på det skide ukrudt jeg har i haven, den skal slet ikke bruges til noget ulovligt. Hvis du har brug for inspiration så læs http://www.blow-up-shit.com/nuke-your-garden.htm ------------------------------------------------------------ For mig er intensionen ikke vigtigt, du vil have et udviklet et "cyber våben" om du så bruger i din egen baghave eller ikke er ikke relevant. Mvh Markus |
@ Christian, jeg er som alle andre på amino interesseret i en sober debat med ordentlig indhold. Også kan du da tro jeg har lov til at sige du skal finde et andet sted....jeg taler hverken på vegne af amino eller de andre deltagere...jeg taler på vegne af undertegnede.
Jeg tager ikke stilling til emnet, men til din total mangel på respekt overfor de der administrerer amino....og værd du rigtig glad for der ikke står admin ud for mit brugernavn, forså var du blevet sparket langt væk for længe siden.