Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

slettet indlæg

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 3 person

Christian Senna:

At du ikke kan se det kommercielle formål i at drive et botnet eller hvordan det kan gøres lovligt er ikke min fejl, men det er i hvertfald muligt begge dele.

Hej Mirus

Hvad vil du syntes om følgende indlæg
----------------------------------------------------------------

Atomfysiker og beriget uran søges....

HELT LOVLIGT. Jeg vil gerne have en lille atombombe så jeg kan gøre kold på det skide ukrudt jeg har i haven, den skal slet ikke bruges til noget ulovligt.

Hvis du har brug for inspiration så læs http://www.blow-up-shit.com/nuke-your-garden.htm

------------------------------------------------------------

For mig er intensionen ikke vigtigt, du vil have et udviklet et "cyber våben" om du så bruger i din egen baghave eller ikke er ikke relevant.

Mvh

Markus

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:15
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 5 person

@ Christian,  jeg er som alle andre på amino interesseret i en sober debat med ordentlig indhold. Også kan du da tro jeg har lov til at sige du skal finde et andet sted....jeg taler hverken på vegne af amino eller de andre deltagere...jeg taler på vegne af undertegnede.

Jeg tager ikke stilling til emnet, men til din total mangel på respekt overfor de der administrerer amino....og værd du rigtig glad for der ikke står admin ud for mit brugernavn, forså var du blevet sparket langt væk for længe siden. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:18

RandomAccess:

Christian Senna:

At du ikke kan se det kommercielle formål i at drive et botnet eller hvordan det kan gøres lovligt er ikke min fejl, men det er i hvertfald muligt begge dele.

Hej Mirus

Hvad vil du syntes om følgende indlæg
----------------------------------------------------------------

Atomfysiker og beriget uran søges....

HELT LOVLIGT. Jeg vil gerne have en lille atombombe så jeg kan gøre kold på det skide ukrudt jeg har i haven, den skal slet ikke bruges til noget ulovligt.

Hvis du har brug for inspiration så læs http://www.blow-up-shit.com/nuke-your-garden.htm

------------------------------------------------------------

For mig er intensionen ikke vigtigt, du vil have et udviklet et "cyber våben" om du så bruger i din egen baghave eller ikke er ikke relevant.

Mvh

Markus

Husk på at det højst sandsynligt er ulovligt at besidde beriget uran i Danmark Big Smile så den går sku nok ikke.

Søgte man derimod en fysiker som skulle hjælpe med at skabe et bombelignende våben som kunne dræbe alt ukrudt i baghaven og intentioner var gode og det helt var lovligt, hvorfor skulle personen så ikke have lov til at spørge om dette?

Forresten, ved i hvor man køber en elefanthue og et brækjern?
Ups. bliver dette indlæg slettet nu? 

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 13:22

Greyzone:

Søgte man derimod en fysiker som skulle hjælpe med at skabe et bombelignende våben som kunne dræbe alt ukrudt i baghaven og intentioner var gode og det helt var lovligt, hvorfor skulle personen så ikke have lov til at spørge om dette?

Jeg bruger en flammekaster til fjerne ukrudt i haven, men et lille råd, gør det ikke efter en uges tørke.

Mads Madsen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:27
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Kenneth Boysen:

@ Christian,  jeg er som alle andre på amino interesseret i en sober debat med ordentlig indhold. Også kan du da tro jeg har lov til at sige du skal finde et andet sted....jeg taler hverken på vegne af amino eller de andre deltagere...jeg taler på vegne af undertegnede.

Jeg tager ikke stilling til emnet, men til din total mangel på respekt overfor de der administrerer amino....og værd du rigtig glad for der ikke står admin ud for mit brugernavn, forså var du blevet sparket langt væk for længe siden. 

Argh kom lige ind i kampen. Så slem er hans tone sku da heller ikke.
Han føler sig uretfærdigt behandlet og kommentarerne kommer deraf.
Jeg ser intet galt i at kalde andre folks kommentarer for dumme, hvis det er hvad man mener de er.

At du ville smide ham ud af amino på baggrund af det der, siger da lidt mere om dig end om ham. Er glad for at du ikke er admin Smile 

Emnet er en gråzone. Uden tvivl. Men ikke meget mere end andre ting. Det kan bruges til ulovligheder. Men enhver som læste hans indlæg kunne jo med det samme se at dette ikke var tilfældet. Hvis hans intentioner var ulovligheder havde han nok besøgt de i medierne omtalte russiske undergrundssider. Han spørger jo ind til udviklingen af noget som han mener ikke er ulovligt. Det er endda i forretningsøjemed. Amino må da være det perfekte forum for den slags Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:28

Mads Madsen:

Greyzone:

Jeg bruger en flammekaster til fjerne ukrudt i haven, men et lille råd, gør det ikke efter en uges tørke.

tak for info Big Smile

Jeg vil da også tro at en flammekaster er lovlig, på trods af at en person har til hensigt at futte alle biler på parkeringspladsen af med den.

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 13:29

Greyzone:

Fordi over alle love og regler, vokser en tese som kaldes sund fornuft

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:36

Greyzone:
Argh kom lige ind i kampen. Så slem er hans tone sku da heller ikke.

Nu var det også en betragtning på alle de andre ting han har skrevet og ikke kun denne tråd.

Men ja, jeg kunne skab heller aldrig finde på at forsøge at blive admin nogen steder....jeg er ganske enkelt for utålmodig.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:36

Dimsedut:

Fordi over alle love og regler, vokser en tese som kaldes sund fornuft

Ja det er smukt, men det er bare ikke sandt Smile

Love og regler er netop skabt for at undgå sund fornuft. 
Hvis sunde fornuft? Din, min?

Der er intet som er over love og regler.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:39

Nyd sommeren i stedet for at gå helt i baglås, det gælder alle parter:)
Vejret er fantastisk, kom så ud med jer! inkl. mig selv Stick out tongue

god sommer til alle!

Nicklas Jørgensen 

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)