Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hypnoza v/Hannah van de Veer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vanløse
Tilmeldt 17. Aug 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle Aminoere

Jeg er ved at uddanne mig til Hypnotisør og Hypnoterapeut på Hypnose Skolen.

Er færdig til september og er allerede startet på min hjemmeside.

Jeg vil meget gerne have konstruktiv kritik på min side. Nye ideer, tiltag, spørgsmål til FAQ m.m.

www.Hypnoza.dk

På forhånd tak.......

De Bedste Hilsner

Hannah van de Veer
     Familievejleder, coach samt indehaver
                      Lønstrupvej 55
                       2720 Vanløse

Tlf 2639 3965

www.FAMILIEN-I-FOKUS.dk
   - tryg udvikling for børn, unge og voksne

Har du husket at tilmelde dig mit nyhedsbrev?

Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 23:40

Hej Hanne.

Nu er der jo en del af dine sider, der endnu ikke indeholder noget, og måske godt det samme. Her er 3 af mine meget hurtige umiddelbare tanker.

1. Hvad er din niche?
Du er jo ikke den eneste hypnotisør i DK og jeg ville meget hurtigt efterlyse en kant hos dig, der gør dig anderledes end alle de andre "pæne" hjemmesider. Jeg ved godt man kan hypnotisere på alt muligt, men hvad har du som speciale - hvad er de du finder virkelig interessant at arbjede med?

2. Lav en miniguide til din information.
Den mere generelle beskrivelse kommer hurtigt til at fylde rigtig meget på en side som denne. Jeg ville i stedet lave en lille 5-10-20 siders miniguide, med en stærk titel, besøgende kan downloade - meget gerne mod at aflevere emailadr og navn til senere opfølgning via nyhedsbrev.
Jo mindre man skal tage stilling til her og nu på din side - jo bedre. "A confused mind says no". Så lad være med at give for mange valgmuligheder.

3. Gør det nemt og tydeligt for folk at melde sig til information fra dig.
Brug en emailservice  - eller få din webmand til at kode en database til dine "navne" og lave en opt-in formular til din side og placer den et tydeligt sted på alle sider.

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Fra Vanløse
Tilmeldt 17. Aug 08
Skrevet kl. 08:20

Hej Sophie

Tusind tak, fordi du tog dig tid til at kigge på min side. Ved fra en af mine veninder - som lige har fulgt et af dine kurser om branding - at du har meget at tilbyde om det emne :-)

1. Min niche

Mine to specialer pt. er :               (pt. på grund af at jeg endnu ikke er færdiguddannet)

1. Det sundhedsmæssige aspekt: overvægt/selvværd, stress, allergier og andre psykosomatiske sygdomme.

2. Børn og hypnose: selvværd, mobning, stress, overvægt

Jeg er familievejleder og coach og driver til daglig Familien-i-fokus v/Hannah van de Veer.

I det firma  www.Familien-i-fokus.dk   vil jeg nu også kunne tilbyde hypnose især til børn.

2. Miniguide

Rigtig god ide.........den vil jeg helt sikkert gøre brug af.:-)

3. Nyhedsbrev

Nyhedsbrevfunktion Ebrev er  jeg ved at installere. Vil først gøre brug af den, når jeg er færdig uddannet.

Dejligt at få gode brugbare råd :-)

De bedste Hilsner Hannah van de Veer

Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 20:48

Hej Hanne

Det har nok været mere et kursus om nicher :-)

Hvorom alting er så hav for øje at både hypnose og coaching er værktøjer

Det du yder er noget helt andet - nemlig det resultat dine klienter kommer efter. Det er det de skal finde på din side og tænke - hende her ved hvor det gør ondt hos mig, og hvad der holder mig vågen om natten.

Alt det bedste

Sophie

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Fra Vanløse
Tilmeldt 17. Aug 08
Skrevet kl. 07:33

Ja, det drejer sig om at jeg yder værdi og giver tryghed til mine klienter for på den måde at hjælpe dem på vej via coaching eller hypnose.

Ha' det rigtig godt........måske vi pludselig mødes derude :-)

De Bedste Hilsner Hannah

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)