Kære Alle Aminoere Jeg er ved at uddanne mig til Hypnotisør og Hypnoterapeut på Hypnose Skolen. Er færdig til september og er allerede startet på min hjemmeside. Jeg vil meget gerne have konstruktiv kritik på min side. Nye ideer, tiltag, spørgsmål til FAQ m.m. På forhånd tak.......
De Bedste Hilsner Hannah van de Veer
Familievejleder, coach samt indehaver Lønstrupvej 55 2720 Vanløse Tlf 2639 3965
www.FAMILIEN-I-FOKUS.dk - tryg udvikling for børn, unge og voksne Har du husket at tilmelde dig mit nyhedsbrev?
|
Hej Hanne.
Nu er der jo en del af dine sider, der endnu ikke indeholder noget, og måske godt det samme. Her er 3 af mine meget hurtige umiddelbare tanker.
1. Hvad er din niche?
Du er jo ikke den eneste hypnotisør i DK og jeg ville meget hurtigt efterlyse en kant hos dig, der gør dig anderledes end alle de andre "pæne" hjemmesider. Jeg ved godt man kan hypnotisere på alt muligt, men hvad har du som speciale - hvad er de du finder virkelig interessant at arbjede med?
2. Lav en miniguide til din information.
Den mere generelle beskrivelse kommer hurtigt til at fylde rigtig meget på en side som denne. Jeg ville i stedet lave en lille 5-10-20 siders miniguide, med en stærk titel, besøgende kan downloade - meget gerne mod at aflevere emailadr og navn til senere opfølgning via nyhedsbrev.
Jo mindre man skal tage stilling til her og nu på din side - jo bedre. "A confused mind says no". Så lad være med at give for mange valgmuligheder.
3. Gør det nemt og tydeligt for folk at melde sig til information fra dig.
Brug en emailservice - eller få din webmand til at kode en database til dine "navne" og lave en opt-in formular til din side og placer den et tydeligt sted på alle sider.