Da den fantastiske iværksætter verden har ført os i en anden retning end først antaget sælger vi ud af vores udstyr. Byd gerne på det hele eller dele heraf.(kun seriøse bud tak)
Alle enhederne er så gode som nye og kun været brugt under test stadier.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Hmm seriøse bud tak. Jeps det kunne være skønt for jer hvis jeg solgte den til 800 kr. men så kunne jeg godt finde andet brug end bare at give den væk...
Hmm seriøse bud tak. Jeps det kunne være skønt for jer hvis jeg solgte den til 800 kr. men så kunne jeg godt finde andet brug end bare at give den væk...
Hej Jens,
Det er såmænd ikke for at være uforskammet. Et eller andet sted skal bud jo starte. Hvis du har en forventning om en bestemt minimumspris, vil jeg da anbefale, at du oplyser den.
Ellers er det lidt svært at vide, hvilket bud du opfatter som seriøst.
Dette er skrevet med de bedste hensigter.
Hav en god aften .
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn