Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så fik jeg lavet mit nye design, hvad synes i?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Bent B. Pedersen:

Jeg har også tænkt på der burde være noget der oppe, men jeg kan simpelthen ikke komme på hvad det skulle være.

Nogen gode idéer?

Ja Bent, det kan jo være lidt svært at finde noget passende når man opererer indenfor dit fag. Det er svært at finde et billede der symbolisere det som du laver. Så tror du skal ud i noget med symbolisere forretning. Du henvender dig jo til erhvervskunder, så noget med nogle guttere i jakkesæt eller lign. Ikke alle der vil have billeder af personer på deres hjemmeside, men det er en mulighed.

Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 09:56

Martin Falther:

Ja Bent, det kan jo være lidt svært at finde noget passende når man opererer indenfor dit fag. Det er svært at finde et billede der symbolisere det som du laver. Så tror du skal ud i noget med symbolisere forretning. Du henvender dig jo til erhvervskunder, så noget med nogle guttere i jakkesæt eller lign. Ikke alle der vil have billeder af personer på deres hjemmeside, men det er en mulighed.

Tak for idéen, jeg er dog ikke så meget for billeder med personer på.

Jeg har dog fået en anden idé, jeg er Microsoft Certificeret, så jeg tænkte på at sætte sådan et Microsoft Certified logo der oppe. Det ville i mine øjne give hjemmesiden en del mere troværdighed.

Hvad synes i?

HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk

Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 09:57

Rose:

Jeg bruger firefox 3.x

Hej Rose

Tak for det, nu har jeg fået styr på siden i Firefox også Smile

HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 10:36

Bent B. Pedersen:

Jeg har dog fået en anden idé, jeg er Microsoft Certificeret, så jeg tænkte på at sætte sådan et Microsoft Certified logo der oppe. Det ville i mine øjne give hjemmesiden en del mere troværdighed.

Hvad synes i?

Synes det er en god idé at placere sådan et loge et sted på siden. Men hvis du placerer det deroppe i toppen, tror jeg stadigvæk ikke det løser "problemet" med den store mængde af hvid.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)