Jeg har hidtil haft en del forskellige websites kørende hos www.pi.dk med en kompagnon. Nu har jeg fået en af mine bekendte til at lave en privat Joomla-hjemmeside til mig. Det er meningen, det med tiden skal være en stor hjemmeside og gerne med rigtig mange besøgende dagligt. Min bekendt mente, at jeg så skulle skifte til www.one.com, hvor jeg så købte domænet og tilhørende hotel. Det er en uges tid siden. Nu oplever jeg imidlertid, at jeg hver eneste gang, jeg skal ind på siden og særligt ind underside får fejlmeddelsen som anført nederst. Er det one.coms. skyld, eller er det Joomla. (Min bekendt er på ferie, derfor spørger jeg her) Da jeg skal bruge siden i forretningsøjemed og på sigt have bannere og mange læsere dur det simpelthen ikke med denne meddelse hver eneste gang. Hvad gør jeg, og skal jeg, mens tid er, skifte udbyder. Det skal siges, at jeg ikke har de store krav til min hjemmeside, da det p.t. udelukkende er artikler, der skal oploades. Endvidere er oploadningshastigheden langsom, der kan godt gå 10-15 minutter, før den nyoploadede tekst er på. Hvad kan jeg gøre? Jeg er lidt træt af, hvis jeg har valgt den forkerte udbyder. Måske er der dog tale om en lille detalje, der kan rettes: Her den meddelse jeg får:
|
Hvis du nu gav os et link så vi kunne se siden ville det hjælpe en del :)
ps. har flere gange hørt at folk der kører Joomla! ikke er tilfreds med one.com