Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grupper på Facebook - statistik

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu bruger jeg ikke selv Facebook ret meget og har derfor ikke det store genskab til funktionerne derinde.

Men de der grupper man kan oprette. Er det muligt at lave noget statistik på dem, som fx hvor mange personer en person har henvist, indsætte en app. der vises top 10 eller 20 over de personer der har henvist flest eller noget i den stil?

På forhånd tak.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 15:00

Hej Kristian.

Jeg tør ikke svare på om det kan laves, men jeg har dog aldrig set det.

Jeg er lidt bange for at det er nogle informationer FB holder for sig selv, men de burde da offentliggøre dem, da det ville gøre det nemmere for os.

Casper.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 15:09

Det var da lidt træls - håber der er andre der måske har set noget lignede??

Det behøver heller ikke være en app.
Bare det at man fx inde i admin-delen af gruppen kan se, hvilke personer, der har henvist hvor mange.

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 15:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kristian i princippet kan du kode alt til FB, men pas du ikke violater dine medlemmers privacy.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 15:25

delinda:

Hej Kristian i princippet kan du kode alt til FB, men pas du ikke violater dine medlemmers privacy.

Delinda, det er desværre langt fra sandt. Hvis facebook ikke tillader adgang til denne statestik, så kan du ikke programmere en applikation, der laver beregninger på selvsamme.

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 00:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rasmus Hoeks, nu har jeg heller ikke brugt FB siden det startede, men man kan vel lave en applikation hvor folk klikker/checker hvergang de inviterer en eller anden.

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 02:06

Inde på http://www.socialsniffer.com/ kan du få noget statestik over din gruppe.

Men det med statestik over henvisninger fra specifikke personer, tror jeg ikke kan lade sig gøre

Tilmeldt 20. Aug 06
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 13:26
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

delinda:

Hej Rasmus Hoeks, nu har jeg heller ikke brugt FB siden det startede,

Endnu et guldkorn fra DelinselusZip it!

Jeg kunne edderbroderemig godt bruge en funktion der fastlåste hvem der joinede gruppen som nummer xxx.

Har set utalige forsøg på, folk der prøver at lokke folk til grupper og fanpages ved at tilbyde præmier til dummer 100, 500 etc... Men hvem gider joine som nr. 90 og 495?.. så metoden hæmmer tilstrømninigen mere end den gavner.
.. og admin skal overvåge for at se hvem der egentlig blev vinderen.

Jeg forestiller mig en funktion, hvor admin kunne sætte medlemstals-milepælene i sit modul.
"Log user number: xxx"

Dette tal kunne være skjult for medlemmerne, som bare oplyses at der er milestone-præmier på spil. Så kunne jeg starte en gruppe, og bestemme at medlemmer nummer 11, 78, 199, 709 og 2034 skal logges, og fremgå af forsiden, med et "tillykke til.... du var medlem nr...xxx og modtager dermed en præmie i form af .... fra admin.

Men jeg tvivler på det kan laves af andre end FB selv, og det gider jeg ikke engang prøve at overbevise dem om er en god idé...
.. men nu bruger jeg overhovedet ikke Facebook - så jeg ville bare lige nævne det Indifferent

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 13:46

Hej Thomas.

Har kigget lidt på din hjemmeside og den ser jo veldig fin ud. Kom til at tænke på at du også må være en af dem der synes det er ret irreterende at facebook har sat en begrænset på deres grupper, således at man ikke kan sende en besked ud til alle medlemmer, hvis medlemstallet overstiger 5000? Synes personligt det er irriterende og facebook skriver det er for at undgå SPAM? meeen tror nu nærmere det er af hensyn til trafikforbruget.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)