Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kommenter min hjemmelavede flyer!

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med denne?

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 19:55

Hej.

Det er et rigtig godt hjemmestrik. Det har også hjulpet en del på læseligheden at du fulgte rådet om mindre farvestrålende tekst.

Jeg kan virkelig godt lide logoet og som det ser ud i din avatar kan det sagtens tåle at stå alene. Hvad angår flyeren bliver den en smule tung i højere side. Dette kan du undgå ved at trække logoet en smule væk fra den højere kant.

Mvh.

Rafal

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 09
Skrevet kl. 20:42

Takker igen

Billedet må jeg se at få lavet om.

Spørgsmålet er ikke om det er godt af en amatør, det er ikke vigtig at jeg får ros, men om vi er tjent med det vis vi ønsker at tiltrække seriøse kunder.

Er det så seriøst nok? Den grafiske del skal selvfølgelig være iorden budskabet klart.

Har i nogele feed back på teksten?

Hvad angår de kreative tekster, så ser vi jo gang på gang reklamefolkenes humoristiske, sorte, absurte, ideer. Jeg syntes heller tekster behøver at være seriøse. Vi vil da gerne have det sjovt og tiltrække os opmærksomhed, og frem for alt undgå at drukne i mængden. Så selvfølgelig handler det om at balancere mellem plat/ originalt, ogsv.

Jeg prøver lige at centrere billedet for at se om det vælter...

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:06

Logoet står fint nu og i det hele taget syntes jeg det er et ret pænt logo.

Billedet i baggrunden må IKKE komme til at støde ind i teksten, således at teksten går ind over.
Hold teksten fri af billedet - ergo; flyt billedet en tand ned og mod højre.

Der er i det hele taget noget galt med det billede. Farverne og lysstyrken i billedet er ikke god. Anretningen er pæn nok, men teknisk set fungerer billedet ikke.

Pas på med de hvide overskrifter - de vil give problemer med synligheden. Det kan godt være at det ser ud til at fungere på skærmen, men jeg er meget tvivlende på om det vil fungere i tryk.

Og så lige min løftede pegefinger når du nu selv laver layoutet:

- Hold farverne i CMYK.
 - Sort tekst skal du holde i 0,0,0,100 (ikke noget med at mixe farve ind i den sorte).
 - Konverter billedet til CMYK-farver (når du har fået fixet et ordentligt billede.
 - Husk at holde billedet i 300DPI i dokumentet - der er ingen grund til at gå højre og hvis du går lavere kan det blive grumset/pixeleret at se på.
 - Den dybsorte del af logoet kan du lave som en 30,30,30,100 for at få lidt mere "power" på den sorte farveflade.
 - Husk også at holde gradienten i baggrunden til også at køre i 100% sort og så fade til 0% sort - lad være med at køre andre farver ind i gradienten.
 - Husk at lade billedet, baggrunden, den grønne bjælke i bunden og top/højre side af logoet gå minimum 2 mm. ud over kanten, således at der er 2 mm. på hver af de fire sider til beskæring af tryksagen.
 - Husk at sætte skæremærker i dokumentet.

Så skulle din flyer vidst være "køreklar" Geeked

/Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:25

Min ærlige og umiddelbare mening.

Intet asiatisk fussion over den. Jeg ville vælge en anden skrifttype og en hvid baggrund for at forænkle og give sammenhæng med teksten og budskabet.

Sushi er rent og visuelt lækkeri. Billedet ser ikke appetitligt ud. Og den bør vel i og for sig være forgrund, ikke baggrund for teksten?

Skulle den hænge på min opslagstavle dur formatet ikke.

Er det en spisesedel bør den foldes, er det en reklame bør der være mindre tekst.

God fornøjelse

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 09
Skrevet kl. 13:20

Ok det var så en helt ny mening,,,tak

Hvor dan ser asiatisk fusion ud? Jeg vil helst ikke ud i noget med en kinesisk fond, eller bambus brokader ogsv. meningen har hele tiden været at det skulle være moderne, og enkelt og ikke traditionelt. Ideen er at sushi ikke længere er japansk, bare fordi den har en japansk historie. Det er bare moderne mad.

Billedet med rullerne var for at vise at vi laver andet end sushi,,,,vietnamesiske friske rispapirs ruller. Som måske kunne understrege fusions ideen.

Skrifttypen er den samme som i logoet s skrift.

Har du set hjemmesiden? Vil du evt. være så venlig at kommentere den?

Størrelsen er ca 8x 5 cm. Jeg ved ikke om det er en reklame eller hvad, men vi har et spisekort allerede, som er foldet 3 gange. Meningen er at flyeren skulle uddeles/ lægges/ hænges på feks. de store skoler, og institutioner der er i nærheden, feks DRs radiohus, koncertsal, ogsv.

Jeg prøver lige med et nyt billedeSmile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:32

Hej igen

Det behøver ikke være så ekstremt med bambus osv!

Jeg tænker bare en lidt mere spinkel front fx.

Håber du kan se forskellen på de eksempler jeg giver her Big Smile

Billedet virker meget mere appetitligt.

5x8cm - prøv at printe ud og se om det kan læses, umiddelbart er det mange detaljer vi skal opfange på lidt plads.

Jeg bliver helt sulten af den hjemmeside. Den er fin nem at finde rundt på. Virker ung, men kunne også være mere stilren - Noget jeg som skrevet forbinder med asiatisk mad.

Det er ikke store ændringer jeg mener der skal til, men har lidt dårlig tid lige nu sorry

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 14:32

Hej. 

Prøv evt at gøre billedet lidt mindre, og prøv at sætte billedet ind fra "take-away" på jeres hjemmeside (altså fra original filerne, ikke fra webstedet)

-Karsten

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 15:17

Hvis du mangler nogle gode billeder, så tag et kig på Istockphoto.com - de har over 5000 sushi billeder i god kvalitet, det koster godt nok lidt men det skulle være til at overkomme, kvaliteten er i hvert fald super god.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 15:29

Lige en kommentar hurtigt.. Syntes det var godt du skiftet til Sushi istedet for rispapirs ruller.. :) kunne ikke se det nogen steder på flyeren at du sælger det så keep it:)

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)